22 წლის ზაურ კუდუხოვი სტარტაპერია, მან გადაწყვიტა, შეექმნა ისეთი ბიზნესი, რომელიც საზოგადოებას შესთავაზებდა საკმაოდ იშვიათ და ხარისხიან პროდუქტს. საუბარია მწყრის ხორცსა და კვერცხზე. ზაური გორის რაიონ სოფელ ხურვალეთის დევნილთა დასახლებაში
ნოემბრიდან საქართველოში ,,საჰაერო ტაქსები" იფრენს. ამ ეტაპზე, კომპანია ,,აჭარა ჯგუფი" ფრენებისთვის ლიცენზიას ელოდება, რის შემდეგაც, სხვადასხვა მიმართულებით ფრენებს დაიწყებს, - ამის შესახებ ,,ბიზნესკონტაქტს" კომპანიის გენერალურმა დირექტორმა ვალერი ჩეხერიამ განუცხადა.
18-დან 25 წლამდე ახალგაზრდებისთვის მთელი საქართველოს მასშტაბით კოსმოსური ჰაკათონი იწყება. ჰაკათონის მთავარი მიზანი კოსმოსთან დაკავშირებული ახალი იდეების და მეცნიერებითა და ტექნოლოგიებით დაინტერესებული ახალგაზრდების წახალისებაა. ჰაკათონის ჟიურის თავმჯდომარე ,,ნასას" ასტრონავტი -
2017 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდაზე 13 000-ზე მეტი აპლიკანტი დარეგისტრირდა, თუმცა, ,,შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის" ცნობით, სწავლის გაგრძელების უფლება მხოლოდ 10 000-მა მოიპოვა, მათ შორის, შიდაგამოცდების საფუძველზე ჩარიცხული სტუდენტებისთვის სასწავლო პროცესი
2017 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდაზე 13 000-ზე მეტი აპლიკანტი დარეგისტრირდა, თუმცა, ,,შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის" ცნობით, სწავლის გაგრძელების უფლება მხოლოდ 10 000-მა მოიპოვა, მათ შორის, შიდაგამოცდების საფუძველზე ჩარიცხული სტუდენტებისთვის სასწავლო პროცესი
12 ოქტომბერს, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში, პროექტის - „თსუ ინოვაცია“ დაჯილდოება გაიმართა. სტუდენტ ფიზიკოსთა საინიციატივო ჯგუფის პროექტის ფარგლებში, უნივერსიტეტის სტუდენტებმა თავიანთი ინოვაციური იდეები წარმოადგინეს, მოსულ დამთვალერებელს ადგილზევე შეეძლო
ჰიდროფონიკის მეთოდი გულისხმობს მარცვლეულისგან მიღებული ჯეჯილის წარმოებას მიწის გარეშე (მხოლოდ წყალზე). ჰიდროფონიკის ჯეჯილის საშუალებით პირუტყვის გამოკვება გაცილებით მარტივი და კომერციულად მომგებიანია. აღნიშნული პროექტის ავტორია შალვა ლაღაძე, აგროტექნოლოგიის ბაკალავრი, აგროინჟინერიის მაგისტრი,
“Proactive Group Georgia” ერთ-ერთია იმ არასამთავრობო ორგანიზაციებს შორის, რომელთა მთავარი პრიორიტეტი ახაგაზრდების წარმატებისთვის ხელშეწყობა, მათი ორგანიზებით უკვე მრავალი წარმატებული პროექტი შედგა და ბევრ ახალგაზრდას მიეცა საშუალება საკუთარი ძალები სხვადასხვა ინტელექტუალურ კონკურსში
13 ოქტომბერს დავითიანნის ფსიქოლოგიის ცენტრში ჩატარდა პრეზენტაცია კვლევისა - ახდენს თუ არა ასაკი რეკლამის მიმართ დამოკიდებულებაზე გავლენას. რეკლამის სისტემატური კვლევა დაიწყო XIX საუკუნიდან (Jaspert, 1983; Maloney, 1994). მისი განვითარებას მთავარ
გოგონა, რომლის შემოქმედებაც სოციალურ ქსელებში „Anuk Art-ის“ სახელით შეგიძლიათ იხილოთ - ანუკა ბარათაშვილია, ახალგაზრდა ილუსტრატორი, რომელმაც განათლება სამხატვრო აკადემიაში მიიღო და რომლის მიერ შექმნილი ნამუშევრებიც ყოველდღიურად გვხვდება ტელევიზიასა თუ