ასტრონომია - კოსმოსი

14929452-7153111-image-a-21_1560850778112
სტრონომია - კოსმოსი

NASA: დღეს „მარწყვის“ სავსე მთვარე გამოჩნდება

დღეს, ისევე როგორც გუშინ და გუშინწინ სავსე მთვარე ვარდისფერი იქნება. Dailymail-ის ინფორმაციით, NASA-მ დააანონსა, რომ 17 ივნისს “მარწყვის” სავსე მთვარე გამოჩნდებოდა და მისი ხილვა სამი დღის განმავლობაში - 17, 18,

ასტრონომებმა იშვიათი ეგზოპლანეტა იპოვეს

warm-neptunes-radius-distance-dec-19-2018-800×613
ასტრონომებმა იმდენად იშვიათი ეგზოპლანეტა იპოვეს, რომ მას "აკრძალული პლანეტა" დაარქვეს. მისი ტექნიკური სახელწოდება NGTS-4b-ია და ის დედამიწაზე სამჯერ დიდი, ხოლო ნეპტუნზე 20%-ით პატარაა. ამის შესახებ ინფორმაციას CNN-ი

SpaceX-მა ორბიტაზე ინტერნეტის 60 თანამგზავრი გაუშვა

D7THAABVUAATipL
ილონ მასკის მიერ დაფუძნებულმა კომპანიამ SpaceX, გუშინ, პროექტ „სთარლინკის“ ფარგლებში, დედამიწის ორბიტაზე წარმატებით გაუშვა 60 თანამგზავრი. პროექტის მიზანია დედამიწის ნებისმიერ წერტილში, მაღალსიჩქარიანი (1GB/წმ) ინტერნეტის მიწოდების
Capture
სტრონომია - კოსმოსი

NASA- ს და MIT- ის მეცნიერებმა თვითმფრინავის ახალი ტიპის ფრთა შექმნეს, რაც ფრენის სტილს სრულებით ცვლის

NASA- ს და MIT- ის გუნდმა თვითმფრინავის ახალი ტიპის ფრთა შექმნა, რომელსაც შეუძლია საჰაერო მგზავრობა უფრო ეფექტური გახადოს. ჟურნალ Smart Materials and Structures-ში გამოქვეყნებულ სტატიაში მკვლევარებმა აღწერეს, თუ როგორ ააგეს

“ნასამ“ მარსზე მიწისძვრა დააფიქსირა

image (1)
“ნასას“ კოსმოსურმა ხომალდმა „InSight“-მა პლანეტა „მარსზე“ პირველი მიწისძვრა დააფიქსირა. “InSight“-ი მარსის ზედაპირზე ნოემბერში დაეშვა. „ნასამ“ კოსმოსური ხომალდი ამ შორეული სამყაროს ღრმა ინტერიერის შესასწავლად და  ორწლიანი
სტრონომია - კოსმოსი

მეცნიერებმა კოსმოსში ყველაზე ძველი მოლეკულა აღმოაჩინეს

426265262
ასტროფიზიკოსებმა ისტორიაში პირველად დააფიქსირეს კოსმოსში ჰელიუმის ჰიდრიდი (HeH⁺) - პირველი მოლეკულური შენაერთი, რომელიც დიდი აფეთქების შემდეგ გაჩნდა. ეს აღმოჩენა სამყაროს განვითარების ადრეული ეტაპების შესახებ თანამედროვე მეცნიერებაში აქამდე
image
სტრონომია - კოსმოსი

„სატურნის“ მთვარეზე სიცოცხლე არსებობს? მეცნიერებმა „ტიტანზე“ უამრავი ტბა დააფიქსირეს

მეცნიერებმა„სატურნის“ მთვარის „ტიტანის“ ჩრილოეთ პოლარულ რეგიონში მდებარე ტბების ფოტოები გაავრცელეს, რომელიც თხევადი მეთანის მსგავსი ნივთიერებისგან შედგება. „ნასას“კოსმოსურიხომალდის„კასინისგან“ მიღებულიმონაცემებისგამოყენებით მეცნიერებმა აღმოაჩინეს, რომ ამრეგიონისთხევადინახშირწყალბადების ტბებისგან ზოგიერთი ზედაპირული და სეზონურია, ზოგი კი- საკმაოდ
სტრონომია - კოსმოსი

NASA-ს „ტყუპი ძმების ექსპერიმენტი“

784229
არ იქნება ხმამაღალი ნათქვამი, თუ ვიტყვით, რომ უნდა მოგიყვეთ ექსპერიმენტის შესახებ, რომლის მსგავსი არასდროს ჩატარებულა და მომავალშიც, არ ჩატარდება. მისი შედეგები კი, კოსმოსში გაფრენის მსურველთათვის,
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოაიზიკაოტო

ასტროფიზიკოსებმა შავი ხვრელის პირველ ფოტო წარადგინეს

pjimage-1
ასტროფიზიკოსებმა, ისტორიაში პირველად, შავი ხვრელის ფოტო წარადიგინეს. პრესკონფერენცია ერთდროულად მიმდინარეობდა ვაშინგტონში, ბრიუსელში, სანტიაგოში, შანხაიში, ტაიბეისა და ტოკიოში.
pi-number_58c83cf6bd4d6