ქიმია

კოლოგიაიმია

რაც აქამდე არ იცოდით – ყველაზე საშინელი ინერტული აირი

radon
უნდა ვიფიქროთ, რომ კაცობრიობა დასაბამიდან შეეგუა ბუნებრივ რადიაციულ ფონს, მაგრამ ჩვენს დროში ეკოლოგიური საშიშროება გაიზარდა რადიაციის ხელოვნური წყაროების (ატომური იარაღის გამოცდის შემდეგ წარმოქმნილი რადიაქტიური ნალექების,
იმია

ჩინელებმა ჰაერზე მსუბუქი ნივთიერება შექმნეს

1material
ჩჟეცზიანის უნივერსიტეტის (ხანჩჟოუ) მეცნიერებმა განაცხადეს ჰაერზე მსუბუქი ნივთიერების შექმნის შესახებ, რომლის გამოყენება შეიძლება სხვადასხვა სფეროში: დირიჟაბლის მშენებლობიდან გარემოს გაწმენდამდე. ახალი მასალა, რომელსაც „გრაფენული აეროჰელი" დაარქვეს,
იმია

შოტლანდიაში მსოფლიოში უძველესი მენდელეევის ცხრილი იპოვეს

C8438EEB-1CEF-4E65-9E13-F4F68A4AAD65
შოტლანდიაში სენტ ენდრიუს უნივერსიტეტის ლაბორატორიაში დალაგებისას ქიმიურ ელემენტთა პერიოდული სისტემის ბეჭდური ეგზემპლარი იპოვეს, რომელიც მსოფლიოში უძველესად მიიჩნევა. ამის შესახებ BBC წერს. მენდელეევის ცხრილი, რომელიც გერმანულ ენაზეა
სოფლიოიმია

ელემენტის შემადგენლობაში ცვლილებებია

58862adce48ca
ყველასთვის ცნობილია, რომ  კარბონის დიოქსიდის  სიმრავლე ქმნიდა სხვადასხვა დაბრკოლებას, მაგრამ მეცნიერებმა დაადგინეს, რომ კარბონის დიოქსიდი იქნება ელემენტის მომავალი. წლების განმავლობაში მეცნიერები იკვლევდნენ კარბონის დიოქსიდს, სად
ანათლებააქართველოიმია

90 წლის მეცნიერი და ქიმიის პედაგოგი 65 წლის სტაჟით

ვენერა ბებო
მე-11 კლასში ვიყავი, ვენერა ბებოსთან რომ მიმიყვანეს, ქიმიასთან დიდად ვერ ვმეგობრობდი და - იქნებ რამე ,,გეშველოსო”. მეგონა, ტიპური ქიმიკოსი დამხვდებოდა, მხოლოდ რეაქციები და ნივთიერებები რომ
იოლოგიას საინტერესოავლევებიედიცინაიმია

,,დაე, საკვები იყოს შენი წამალი!” – არა პესტიციდებს!

პესტიციდი