მათემატიკა

pi-number_58c83cf6bd4d6
სტრონომია - კოსმოსიამოგონება - ინოვაციაედამიწას საინტერესოაათემატიკაანქანათმშენებლობასოფლიოობოტექნიკაობოტექნიკაექნოლოგიებიიზიკა

იაპონელმა ქალმა რიცხვ პის მსოფლიო რეკორდი მოხსნა

პი, როგორც იცით, მათემატიკის სამყაროში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული რიცხვია. მისი მნიშვნელობა წრეწირის სიგრძის მისივე დიამეტრთან შეფარდების ტოლია. ხშირად ამბობენ, რომ პი 3,14-ს უდრის, სინამდვილეში კი პი უსასრლო რიცხვია, რომელიც უსასრულო
ვლევებიათემატიკა

The Guardiani – მათემატიკის შიში მოსწავლეებში სასოწარკვეთას იწვევს

matematika-axali
6 წლის ბავშვებში „მათემატიკით გამოწვეული შფოთი“ სასოწარკვეთასა და შიშს იწვევს. ამის შესახებ The Guardian-ი წერს. კემბრიჯის უნივერსიტეტის მეცნიერების მიერ ჩატარებული კვლევით, „მათემატიკური შფოთი“
ამოგონება - ინოვაციაათემატიკააქართველო

პირველი მრავალფუნქციური კალკულატორის ქართველი გამომგონებელი და რუსეთში დაკარგული მოწყობილობა

giorgi nikoladze
შესაძლოა ბევრს სმენია ქართველი მათემატიკოსის, მეტალურგისა და სპორტსმენის - გიორგი ნიკოლაძის სახელი. თუმცა, ცოტამ თუ იცის იმ მსოფლიო მასშტაბის გამოგონებაზე,
ათემატიკასოფლიო

მეცნიერები კილოგრამის დეფინიციას ცვლიან

standard-measurements-kilogram-1
მეცნიერებმა კილოგრამის დეფინიციის შეცვლის გადაწყვეტილება მიიღეს. დღემდე, ის განისაზღვრება პლატინის და ირიდიუმის ნაჭრის, "Le Grand K"-ს წონით, რომელიც წონისა და ზომის საერთაშორისო ბიუროს
აქართველო

ნიკოლოზ ბირკაძე ინფორმატიკის საერთაშორისო ოლიმპიადაზე საუკეთესო ოთხეულშია

birkadze-1
ვლადიმირ კომაროვის თბილისის ფიზიკა-მათემატიკის №199 საჯარო სკოლის მეათე კლასის მოსწავლემ  ნიკოლოზ ბირკაძემ,  ინფორმატიკის საერთაშორისო ოლიმპიადაზე ინდივიდუალურ ჩათვლაში მე-4 ადგილი დაიკავა.ინფორმაციას, ამის
ჯილდო მათემატიკა
ანათლებაათემატიკასოფლიოაქართველო

ქართველმა მოსწავლეებმა მათემატიკის საერთაშორისო ოლიმპიადაზე მედლები მოიპოვეს

რუმინეთში მათემატიკაში მოსწავლეთა შორის 59-ე საერთაშორისო ოლიმპიადა დასრულდა. ოლიმპიადაზე სულ 107 ქვეყნის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ. შეჯიბრების მონაწილეებს სულ ექვსი ამოცანა უნდა ამოეხსნათ, ამოცანათა სირთულის გამო წელს მხოლოდ ორმა მოსწავლემ - ჯეიმს
ანათლებაათემატიკასოფლიოაქართველო

მათემატიკა სწავლება
მათემატიკისა და მეცნიერების სწავლების ხარისხით, საქართველო 137 ქვეყნიდან 103-ე ადგილზეა.  საქართველოს რეგიონში მხოლოდ თურქეთი ჩამორჩება (104-ე ადგილი). რაც შეეხება სხვა მეზობელ
ანათლებაათემატიკააქართველო

14 მარტს „ექსპო ჯორჯია“ მათემატიკის საერთაშორისო ფესტივალს უმასპინძლებს

ი ფესტივალი
მათემატიკური ოლიმპიადა - „ევერესტისა“ და თბილისის მერიის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მესამედ აღინიშნება. პის საერთაშორისო ფესტივალი, რომელსაც 2018 წლის 14 მარტს, ,,ექსპო
ათემატიკა

მსოფლიო ფორუმის (WSIS) კონკურსში გამარჯვებულ ქართველ მეცნიერი სათანადო პრიზით დაჯილდოვდა

110
პირველი ვიცე-პრემიერი, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრი დიმიტრი ქუმსიშვილი საინფორმაციო საზოგადოების მსოფლიო ფორუმის (WSIS)  საპრიზო კონკურსში გამარჯვებულ ქართველ მეცნიერს ნინო დემეტრაშვილს
ათემატიკა

$22მლნ პრიზი გადაეცათ მეცნიერებს, ფიზიკასა და მათემატიკაში

86587076_86587075
მეცნიერების 22 მილიონ დოლარიანი პრიზიორები უკვე გამოაცხადეს სილიკონის ველის ბრწყინვალე ცერემონიაზე გამოაცხადეს ადამიანები, რომლებმაც მეცნიერებისა და მათემატიკის 22 მილიონ დოლარიანი
1 2