დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცენტრი მოსახლეობის საგანმანათლებლო და ცნობიერების ამაღლებისთვის საინფორმაციო კამპანიას გეგმავს. ამის შესახებ on.ge წერს. უწყებას ამ მომსახურებისთვის ტენდერი აქვს გამოცხადებული, რომელის სავარაუდო ღირებულება 378 ათასი
აერონავტიკისა და კოსმოსური კვლევის ეროვნული სააგენტო - ,,ნასა” 337 მილიონი დოლარის ღირებულების მისიის განხორციელებას იწყებს, რომლის ფარგლებში ახალ თანამგზავრს - Transiting Exoplanet Survey-ს (TESS) ორბიტაზე განათავსებს. TESS-ი კოსმოსში კომპანია ,,SpaceX-ის”
გასულ კვირას კომპანია „იაგუარის” წარმომადგენლებმა განაცხადეს, რომ ისინი გეგმავენ სრულიად თვითმმართვადი მანქანის გამოშვებას, რაც, როგორც იცით, პირველი იქნება კაცობრიობის ისტორიაში, ახალი სიტყვა მანქანათა ინდუსტრიაში, რა თქმა უნდა, ბევრმა კომპანიამ გამოუშვა
სოციალური პასუხისმგებლობა კორპორაციული თვითრეგულაციის ფორმაა, რომელიც ბიზნესში გამოიყენება. ტერმინი ,,კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა” 1960-იანების ბოლოსა და 70-ანების დასაწყისში დამკვიდრდა. ის ძირითადად სამ კომპონენტს 1. კომპანიას 2. მომხარებელსა 3. დაინტერესებულ პირებს–,,სტეიკჰოლდერებს” აერთიანებს.
კახეთში ლეიშმანიოზის შვიდი შემთხვევა გამოვლინდა. შვიდივე პაციენტი ბავშვია. ბოლო სამი თვის მონაცემებით - თელავში, გურჯაანსა და დედოფლისწყაროში ორ-ორი შემთხვევა, ხოლო ყვარელში დაავადების ერთი შემთხვევა იყო. ლეიშმანიოზის ძირითადი გადამტანები კოღოები და
ასკილი – მოყავისფრო, მოწითალო ელფერის მქონე სითხე, არომატული სუნით და გემოთი. ასკილის წვენი ხასიათდება მრავალმხრივი ფარმაკოლოგიური აქტივობით, რომელიც გამოწვეულია ძირითადად ასკორბინის მჟავას შემცველობით. ცნობილი გახდა, რომ ქართულ ბაზარზე შემოვა ჯანსაღი,
დამსაქმებლებმა რობოტებისთვის ვაკანსიები გამოაცხადეს - ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად კი, რობოტებისადმი მოთხოვნაც მატულობს. რობოტების დასაქმების ძირითადი სფეროა ტექნიკოსობა, დამკვირვებლობა, ექსპერტობა სხვადასხვა სფეროში, ინსპექტორობა. ბოლო დროს რობოტები სპეციფიკურ სფეროებშიც გააქტიურდნენ - მაგალითად,
ნებისმიერი სახის ბიზნესისთვის მთავარი აზრი არის მომხმარებელი, ყველაფერი მათზეა გათვლილი, რაოდენობა, ხარისხი, ფერი,ზომა... ძალიან რთულია, რომ ყველა მომხმარებლის აზრი სათითაოდ გაიგო, თითქმის შეუძლებელიც კი, ამიტომ - კომპანიები სხვადასხვა მეთოდს იყენებენ
ძლიერი და სანდო ბიზნესი კი წარმოუდგენელია მარკეტინგული გათვლების გარეშე. სწორედ მარკეტინგული კვლევა არის ის, რაც დაგვანახვებს იდეის მნიშვნელობას, გვაძლევს სურათს თუ რა სახის პროდუქტები და მომსახურება მოგვიტანს ნამდვილად მოგებას. ბაზარზე
პირველი ქართული ვისკი შვეიცარიაში დააჯილდოვეს - ,,ჯიმშერი" შვეიცარიის სარეიტინგო ასოციაციის საერთაშორისო ჯილდოს - ,,Leader of the Year-ის“ მფლობელი გახდა. ბიზნესდაჯილდოება შვეიცარიის სარეიტინგო ასოციაციიისა და ნაციონალური ბიზნესრეიტინგების კავშირის (NBR-UNION) ერთობლივი პროექტის