close
ბიზნესი

რეკლამა, რომელიც მომხმარებლებს მოიზიდავს

ნამდვილად დიდი გამოწვევაა ის, რომ მაყურებელი დაარწმუნო იმაში, თუ რატომ უნდა უყურონ შენს რეკლამას, განსაკუთრებით ინტერნეტის საშუალებით, სადაც ინფორმაციის მოპოვება მეტად მარტივია. ინტერნეტსში ხომ ვიდეოს პოვნა და ჩართვა ჩართვა უფრო გრძელვადიანია ვიდრე მისი წაკითხვა? საბედნიეროდ ტექნოლოგიების პროგრესი ისაა, რომ ახლა ვიდეოს ყურება მაღალი ხარისხითაა შესაძლებელი HD ფორმატში მობილური ტელეფონიდანაც კი. მაგრამ, უნდა გვახსოვდე ის, რომ შენ მიერ გაკეთებული ვიდეო არ უნდა იყოს ძალიან გაწელილი და მოუქნელი, რათა არ გაუჩინო მაყურებელს იმისი სურვილი, რომ გამორთოს აღნიშნული რეკლამა. ეს ფაქტი ეფექტურობას დაუკარგავს აწ უკვე შეფუთულ პროდუქტს.
„ვიდეო უნდა იყოს მაქსიმუმ 2-3 წუთიანი“-ასეთ რჩევას აძლევს დამწყებ არკეტოლოგებს ალექს ჩარფენი, ორგანიზაცია „ჩარფენის“ დამფუძნებელი. ეს უკანასკნელი ეხმარება ვიზუალურ მეწარმეებს აამაღლონ თავიანთი ბიზნესის დონე რეკლამითა და პრეზენტაციებით. „თუკი შენ შეძლებ, რომ გადმოცემული ინფორმაცია იყოს მოკლე და კონკრეტული და ეძღვნებოდეს მკაფიო არსს, გექნება აუდიტორიათან კონტაქტში ძალიან დიდ წარმატებას მიაღწევ“-ამბობს ჩარფენი. პრეზენტატორმა უნდა შეძლოს, რომ უფრო ადვილად გასაგები და მოსახმარებელი გახადოს რეკლამა.

წყარო : Hbr.com
მასალა მოამზადა : ლაშა ჟინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0