close
ბიზნესი

როგორ დავძლიოთ კრიზისი

მიუხედავად შენი კომპანიის ზომისა,  და წარმატებულობისა, არც ერთი ბრენდი არაა დაზღვეული იმისგან, რომ ერთ დღეს იგი კრიზისულ სიტუაციაში აღმოჩნდება. ODM ჯგუფის გამოკვლევების თანახმად, ბიზნეს დამპროექტებლების 59%-ს გამოუცდია კრიზისი როგორც ამჟამინდელ, ასევე წინა კომპანიაში.  ამ კომპანიათა 70% თავს ანებებს ბიზნესს მინიმუმ ერთ წელიწადში.

თუმცა, როდესაც ვინმე გაიფიცება, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ბიზნესი ჩაიძირება. სწორი მიდგომით, კომპანიას შეუძლია თავი აარიდოს დაძაბულობას და იმაზე მარტივად მოაგვაროს პრობლემა, ვიდრე თავად ჰგონია. საკუთარი ბრენდის დაზღვევა სამ საფეხურად შეიძლება განვიხილოთ:

  • სწრაფი რეაგირება
  • პატიოსანი პასუხი
  • ანგარიშვალდებულება

ესაა სამი კომპონენტი, რომელთა გათვალისწინება აუცილებელია თუ თქვენ, თქვენი კომპანია კრიზისულ მდგომარეობაში ხართ.

წყარო : Inc.com
მასალა მოამზადა : ლაშა ჟინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0