close
ბიზნესი

როგორ უნდა შეაფასოთ ბრენდი?

“Millward Brown Optimor–ი” ბრენდს სამ ეტეპად აფასებს :
დგინდება კომპანიის არამატერიალური მოგება და ხდება მისი გადანაწილება ინდივიდუალური ბრენდებისა და იმ ქვეყნების მიხედვით , სადაც კომპანია ეწევა ბიზნესს. გაანგარიშებას საფუძვლად უდევს  საზოგადოებისთვის ხელმისაწვდომი ფინანსური მონაცემები “Bloomberg – ისგან” , “Datamonitor–ისგან” და “Millward Brown Optimor–ის” კვლევები.
განისაზღვრება არამატერიალური მოგების წილი , რომელიც ეკუთვნის მარტო ამ ბრენდს. ეს მაჩვენებელი ცნობილია , როგორც ბრენდის კონტრიბუცია და ასახავს იმ მოგებას , რომელსაც კომპანია იღებს პროდუქტის ან სერვისის ყველაზე ლოიალური მომხმარებლისგან. ამ მაჩვენებლის გასაანგარიშებლად ვიყენებთ კვლევის შედეგად დადგენილ ლოიალურობის მაჩვენებელს “BrandZ–ის” მონაცემთა ბაზიდან.
ბრენდის ფასეულობის წინასწარიგათვლა ბრენდის საბაზრო შეფასების , რისკის პროფილისა და ზრდის პოტენციალის საფუძველზე ხდება. ზრდის ამ კომპონენტის გამოყენებით იქმნება ბრენდის მოკლე ვადიანი ზრდის პოტენციალის ინდექსი „Brands Momentum “ .

წყარო : Sciencealert.com
მასალა მოამზადა : ლაშა ჟინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0