slid

კვლევებიქიმია

ნივთიერებები, რომელიც ბავშვების ტვინის განვითარებაზე უარყოფითად მოქმედებს

უახლესი კვლევების შედეგად, გაიზარდა იმ ქიმიური ნივთიერებების სია, რომელიც ბავშვის ტვინის განვითარებაზე ახდენს მავნე ზეგავლენას. ,,The Lancet Neurology-ის" მკვლევარებმა 2006 წელს გამოაქვეყნეს 5 ნეიროტოქსინის სია, რომელთაც შეუძლიათ იმოქმედოს ყველაფერზე, კოგნიტიური

ფრენკ ლენტინი – ადამიანი სამი ფეხით და მისი ისტორია

მე-19 საუკუნეში კაცობრიობას მოევლინა ფრენკ ლენტინი, რომელსაც სამი სხვადასხვა ზომის ფეხი,ორი სასქესო ორგანო და ფეხებზე 16 თითი ჰქონდა, თუმცა, ამას
ეს საინტერესოაკვლევებიმედიცინა

იწვევს თუ არა ყავა კიბოს? – ,,ჯანმოს” კვლევის შედეგი

დღეს ძალიან ხშირად მსჯელობენ იმაზე, თუ რამდენად შეიძლება იყოს ყავა კიბოს გამომწვევი. სხვათა შორის,  ყავა 1991 წლიდან კლასიფიცირებული იყო, როგორც „სავარაუდოდ“
ეზოთერიკაფიზიკა

დრო – ილუზია თუ რეალობა?

იმ დროს, როცა ე.წ. რელიგიური ადამიანები გამუდმებით ერთმანეთთან ბრძოლით არიან დაკავებულები, მეცნიერება, რომელიც რელიგიის სხვა, ექსტრემალურ ბოლოდ მიიჩნევა -(უმჯობესია, თუ
ეზოთერიკასაქართველო

,,მუდრების მაგიური ძალა” – ინტერვიუ გიორგი გიორგაშვილთან

გიორგი გიორგაშვილის წიგნის ,,მუდრების მაგიური ძალა“ ავტორია. ,,დოქტრინა“ დაინტერესდა ზოგადად მუდრების სიმბოლიკით და გაესაუბრა წიგნის ავტორს,  რომელმაც  დაწვრილებით ისაუბრა მათ
ეზოთერიკაეს საინტერესოაფილოსოფია

მინერალურ ქვებში დამალული მაგია

ჩვენი ღრმა კავშირი სამყაროსთან ასოცირდება იმ ელემენტებთან, რომელთაც ვუზიარებთ ჩვენივე სამყაროს. მინერალური ქვები ოდითგანვე გამოიყენებოდა მეფეების, შამანების, ბელადების მიერ რელიგიური რიტუალებისთვის, რომელიც ერთგვარი რწმენის სიმბოლოდ იქცეოდა ხოლმე. საინტერესოა, რატომ სჯერათ
ბიოლოგიაკვლევებიმედიცინა

ეპილეფსია – პროფილაქტიკა და პირველადი დახმარება

ეპილეფსია არის ცენტრალური ნერვული სისტემის დაავადება, როდესაც დარღვეულია თავის ტვინში ნერვული უჯრედების აქტივობა, რაც იწვევს გულყრას. გულყრის დროს ადამიანს შეცვლილი
გამოგონება - ინოვაციამათემატიკასაქართველო

პირველი მრავალფუნქციური კალკულატორის ქართველი გამომგონებელი და რუსეთში დაკარგული მოწყობილობა

შესაძლოა ბევრს სმენია ქართველი მათემატიკოსის, მეტალურგისა და სპორტსმენის - გიორგი ნიკოლაძის სახელი. თუმცა, ცოტამ თუ იცის იმ მსოფლიო მასშტაბის გამოგონებაზე,
ისტორია

ელენე დარიანი – პაოლო იაშვილის ნიღაბი თუ რეალური პოეტი ქალი?

დიდი ხანია მიდის მსჯელობა იმის შესახებ, თუ ვინ იყო საიდუმლოებით მოცული ელენე დარიანი - პაოლო იაშვილის ნიღაბი თუ რეალური ქალი?
გამოგონება - ინოვაციაკვლევებიმედიცინამსოფლიო