close

კომუნიკაცია

ეს საინტერესოაკომუნიკაცია

რა არის სოციალური მედია?

სოციალური მედია – ეს არის  ონლაინკომუნიკაციის უწყვეტი ფორმა, რომელიც, სხვადასხვა სახით, საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს, მუდმივად იყვნენ ჩართული მათთვის საინტერესო პროცესების შეფასებასა და განხილვაში. კომპანიები, რომელთაც მიზნობრივ აუდიტორიასთან კომუნიკაციისთვის სოციალური მედია აირჩიეს, უკვე საუბრობენ მის ფინანსურ ეფექტზე და  მომხმარებლების გაზრდილ მაჩვენებელზე.

სოციალური ქსელები – „Facebook-ი“ ,,MySpace-ი“ და სხვა, შეეფერება კომპანიას, რომელსაც სურს შექმნას წინაპირობა, სადაც არსებულ და პოტენციურ მომხმარებლებს ერთმანეთთან ექნებათ კომუნიკაცია.

კომუნიკაციის პროცესი უწყვეტი და რეგულარული უნდა იყოს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მომხმარებელი კარგავს გვერდის მიმართ ინტერესს. იკლებს ჩართულობის კოეფიციენტი და სოციალური მედიააქტივობა.

წყარო: Inc.com

მასალა მოამზადა:  ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

სრულად ნახვა
ეს საინტერესოაკომუნიკაციატექნოლოგიები

,,Facebook-მა” 14 მილიონი მომხმარებლის პერსონალური პოსტი გაასაჯაროვა

საუბარია პოსტებზე, რომლებიც 18-დან 27 მაისამდე გამოქვეყნდა. სოციალური ქსელის ადმინისტრაციამ ამის მიზეზად ტექნიკური ხარვეზი დაასახელა.

როგორც წესი, თითოეული პოსტის აუდიენციას თავად მომხმარებელი პერსონალურად ირჩევს. ,,Facebook-ის” განმარტებით, პრობლემის შესახებ 22 მაისს შეიტყვეს, მაგრამ ხარვეზის აღმოფხვრას 5 დღე დასჭირდა.

შეგახსენებთ, რომ მანამდე ,,Cambridge Analytica” ,,Facebook-ის” მილიონობით მომხმარებლის პერსონალური ინფორმაციის გამოყენებაში დაადანაშაულეს. კომპანიამ პერსონალური მონაცემები 2016 წლის აშშ-ის საპრეზიდენტო კამპანიისთვის გამოიყენა, რათა ეფექტიანი პოლიტიკური რეკლამა შეექმნა.

რამდენიმე დღის წინ გახდა ცნობილი, რომ მომხმარებელთა ინფორმირების გარეშე, ბოლო 10 წლის განმავლობაში ,,Facebook-ი” 60-მდე კომპანიას საკუთარი პლატფორმის მომხმარებელთა პერსონალურ მონაცემებს უზიარებდა. ამის შესახებ ,,The New York Times-ის” მიერ გამოქვეყნებული დოკუმენტებიდან ირკვევა.

,,Facebook-ის” მიერ გავრცელებულ საპასუხო განცხადებაში განმარტებულია, რომ გადაცემული ინფორმაცია კომპანიებმა მხოლოდ საკუთარ ტექნოლოგიურ მოწყობილობებზე ,,Facebook-ის” აპლიკაციის მორგების მიზნით გამოიყენეს. გავრცელებული ინფორმაციის დასადასტურებლად, ამ დროისთვის თავად ტექნოლოგიური გიგანტები მედიასთან კომენტარს არ აკეთებენ.

,Facebook-მა” გუშინ ჩინური კომპანიებისთვის მონაცემების გაზიარება აღიარა.

წყარო: imedinews

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა“

სრულად ნახვა
ეს საინტერესოაკომუნიკაციატექნოლოგიები

რამდენად მნიშვნელოვანია სმარტფონების ხშირი წმენდა?!

კველევების თანახმად, ტელეფონზე გაცილებით მეტი ბაქტერია გროვდება, ვიდრე თქვენთვის ცნობილ სხვა ანტისანიტარულ ადგილებში.

 „Apple-ის“ მწარმოებლები რეკომენდაციას იძლევიან პროდუქტი  გავწმინდით რბილი, გლუვი ზედაპირის მქონე ქსოვილით. ტელეფონის დეზინფიცირება კი შეიძლება ულტრაიისფერი გამოსხივების მქონე სპეციალური მოწყობილობით, ან უფრო მარტივი მეთოდით – სპირტში დასველებული ბამბის ტამპონით.

არც დამტენის პორტის გაწმენდა დაგავიწყდეთ. მასში შეიძლება დაგროვდეს ჯიბეში არსებული ნაგავი, რის გამოც შეიძლება კავშირის პრობლემა შეიქმნას.

წამყვანი კომპანიების მმართველებმა განაცხადეს, რომ მომხმარებელთა უმრავლესობა ცუდად უვლის შეძენილ პროდუქტს და, შესაბამისად, ხშირად უფუჭდებათ სმარტფონები.

 

წყარო: Theverge.com

მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა“

სრულად ნახვა
გამოგონება - ინოვაციაეს საინტერესოაკომუნიკაციატექნოლოგიები

რა არის ინტერნეტი?

ინტერნეტი ერთმანეთთან სხვადასხვა გზით დაკავშირებული კომპიუტერების უზარმაზარი ქსელია. თავდაპირველად ინტერნეტი მცირე კომპიუტერული ქსელი იყო, რომელიც მე–20 საუკუნის 60–იან წლებში შექმნეს ამერიკელმა სამხედრო მეცნიერებმა, რათა ავარიულ შემთხვევებში ერთმანეთთან დაკავშირების საშუალება ჰქონოდათ. მეცნიერებმა თანდათან გააცნობიერეს, რომ დიდი სარგებლის მოტანა შეეძლო ქსელს და მის განვითარებაზე ზრუნვა განაგრძეს. ბევრი დიდი ორგანიზაცია უშუალოდ ინტერნეტს უკავშირდება. მაგრამ შედარებით პატარა მომხმარებლები ორგანიზაციების მიერ მიწოდებულ ინტერნეტს იყენებენ.
ინტერნეტი ადამიანებს საშუალებას აძლევთ მიიღონ განათლების უსაზღვრო რაოდენობა, გაიგონ ყველაფერი აწმყოს, წარსულისა და მომავლის შესახებაც კი.

წყარო: Vox.com
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

სრულად ნახვა
გამოგონება - ინოვაციაკომუნიკაციატექნოლოგიები

ჰოლოგრაფიული სმარტფონი – ახალი სიტყვა ტექნოლოგიებში

შექმნეს „Smartholographic-ი” –  ჰოლოგრაფიული სმარტფონი, რომელიც მრავალი ინოვაციური დანიშნულებებით გამოირჩევა.

 მიუხედავად ბევრი წინსვლისა ტექნოლოგიაში, მსგავსი გამოგონება ძნელად წარმოსადგენი იყო, სმარტფონი, რომლის მეშვეობითაც შეგვეძლება ეკრანზე შეხების გარეშე გავაკეთოთ ჩვენთვის სასურველი ოპერაციები. ის ისე იქნება მოწყობილი, რომ ჩვენ აღვიქვამთ, თითქოს რეალურად ხდება ყველაფერი. სმარტფონი ბევრად  უფრო განვითარებულია, ვიდრე 3D და-4Dგამოსახულებები.

ახალი სმარტფონი ბევრ რამეს გაუადვილებს მომხმარებელს: კომუნიკაციას, შორი მანძილი პრობლემა აღარ იქნება, ისეთი შეგრძნება იქნება თითქოს პირისპირ საუბრობთ, ფილმები, თამაშები უფრო სახალისო და მიმზიდველი იქნება, სმარტფონს ეკრანზე აქვს 4 კამერა, რომელიც თქვენს თვალებს აფიქსირებს და თქვენი მოქმედებების შესაბამის გამოსახულებას გაჩვენებთ.

წყარო: Inc.com

მასალა მოამზადა:  ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა“

სრულად ნახვა
კომუნიკაციამსოფლიოპოლიტიკატექნოლოგიები

მარკ ,,სორიბერგს” კონგრესის შემდეგ ევროპარლამენტში იბარებენ

მარკ სორიბერგი – ასე უწოდეს 33 წლის ინტერნეტმაგნატს ორდღიანი სკანდალური დაკითხვის შემდეგ.

სოციალურ ქსელ „ფეისბუქის“ დამფუძნებელი ორი დღის განმავლობაში კონგრესმენების მწვავე შეკითხვებსა და კრიტიკას ისმენდა.

მას მოუხდა განემარტა, როგორ მოხვდა მილიონობით მომხმარებლის პირადი მონაცემები ცნობილი ბრიტანული კომპანიის, „კემბრიჯ ანალიტიკას“ ხელში და იყო თუ არა ეს ყველაფერი აშშ-ის ბოლო საპრეზიდენტო არჩევნებში რუსეთის შესაძლო ჩარევასთან კავშირში. ცუკერბერგმა საბოდიშო განცხადებები არაერთხელ გააკეთა და ხაზი გაუსვა, რომ პასუხისმგებლობას სრულად იღებს საკუთარ თავზე.

ცუკერბერგის გამოსვლის მთავარი თემები იყო რუსული ტროლები, სხვა ქვეყნების არჩევნებზე გავლენა და ,,ფეისბუკის“ უსაფრთხოება.

უხერხულ მდგომარეობაში მყოფი ცუკერბერგის ფოტოებისა და კადრების გავრცელების შემდეგ მასზე ბევრს ხუმრობდნენ. ზოგიერთმა ბატონი ,,სორიბერგი” ანდროიდ ,,Star Trek’s Date-ს“ შეადარა, რომელიც ადამიანურ ქცევებსა და ემოციებს ებრძვის.

დაკითხვამდე ცოტა ხნით ადრე კონგრესმა გამოაქვეყნა „ფეისბუკის“ დამფუძნებლის ჩვენების ტექსტი, რომელშიც ცუკერბერგი ბოდიშს იხდის და აღნიშნავს, რომ მომხმარებელთა მონაცემების გაჟონვის თავიდან ასაცილებლად უფრო მეტი უნდა გაეკეთებინა.

ბრიტანული კომპანიის „კემბრიჯ ანალიტიკას“ გარშემო სკანდალი მას შემდეგ აგორდა, რაც ცნობილი გახდა, რომ მისი მომსახურებით დონალდ ტრამპის საარჩევნო შტაბი სარგებლობდა. ამერიკული მედიის გამოძიებიდან კი ირკვევა, რომ ეს კომპანია მსოფლიოს გარშემო 200-ზე მეტ პლებისციტში ჩაერია. მათ შორის იყო არჩევნები კენიაში, ჩეხეთში, ნიგერიაში, ასევე ბრექსითის შესახებ რეფერენდუმი.

ბრალდების მიხედვით ,,ფეისბუკმა” ამ კომპანიას 87 მილიონი მომხმარებლის პირად მონაცემებთან წვდომის საშუალება მისცა.

ამ დრომდე კომპანიას სკანდალი მილიარდობით დოლარი დაუჯდა. ისევ აქტუალურია კამპანია #წაშალეფეისბუქი (#deletefacebook).

აღსანიშნავია, რომ მარკ ცუკერბერგის კონგრესში გამოსვლის შემდეგ კომპანიის აქციების ფასმა 5%-ით, დაახლოებით 3 მილიარდით მოიმატა.

როგორც ჩანს, 11-12 აპრილის დაკითხვით ყველაფერი არ მთავრდება. ევროპარლამენტი მარკ ცუკერბერგს მოუწოდებს, საპარლამენტო კომიტეტების წინაშე კომპანია „კემბრიჯ ანალიტიკის“ საქმესთან მიმართებით ახსნა-განმარტებები გააკეთოს. ინფორმაციას ამის შესახებ სააგენტო „ბლუმბერგი“ ავრცელებს. საპარლამენტო ჯგუფები სოციალური ქსელის „ფეისბუქის“ დამფუძნებელს სთხოვენ, სამი კომიტეტის წინაშე წარდგეს.

„ვფიქრობ, რომ მარკ ცუკერბერგი უნდა წარდგეს ევროპარლამენტის წინაშე. ეს ევროპელი მოქალაქეების მონაცემებს ეხება და ეს დიდი პოლიტიკური პრობლემაა“, – განაცხადა ჰოლანდიელმა დეპუტატმა სოფი ინტველტმა.

 

წყარო: Reuters

მასალა მოამზადა:  თამარ ტაბტაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა“

სრულად ნახვა
ბიზნესიეს საინტერესოაკომუნიკაციამსოფლიოტექნოლოგიები

 „Apple-მა“ წითელი „iPhone 8“ გამოუშვა

კომპანია „Apple–მა“ წარადგინა „iPhone 8“ და „iPhone 8 plus“ წითელი შეფერლობით, ახალი პროდუქტი უკვე დიდი პოპულარობით სარგებლობს, მოგეხსენებათ – მსგავსი მოდელი ჯერ არ გამოუშვიათ. როგორც კომპანიაში ამბობენ, ეს მოდელი ძირითადად ქალბატონებზეა გათვლილი. როგორც ცნობილია – ფუნქციები არ აქვს განსხვავებული, იგივეა, რაც ჩვეულებრივი შავი, ან ნაცრისფერი მოდელები.

სავარაუდოდ, წითელი სმარტფონების გამოშვებამ განაპირობა 2018 წელს კომპანია ,,Apple–ის”  წარმატება კონკურენტ კომპანიებთან შედარებით, რადგან გაყიდვების მიხედვით მათ ყველა კომპანიას საგრძნობლად გადაუსწრეს.

მოწინავე ადგილებს „Apple–თან“ ერთდ „Samsung-ი“ და  „Huawei“ იკავებენ.

წყარო: Businessinsider.com

მასალა მოამზადა:  ლასა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა“

სრულად ნახვა
კომუნიკაციამსოფლიოპოლიტიკატექნოლოგიები

ევროკომისია ,,Facebook-ის” წინააღმდეგ მკაცრ ზომებს მიიღებს

ევროკომისია ,,Facebook-ის” წინააღმდეგ მკაცრ ზომებს მიიღებს. ამის შესახებ იუსტიციის საკითხებში ევროკომისარმა – ვეტა იუროვამ ისაუბრა.
მისი განცხადებით,  ამ სოცქსელის 50 მილიონი მომხმარებლის პირადი მონაცემების ბოროტად გამოყენება მიუღებელია.

ვეტა იუროვამ ,,ფეისბუკს” მიმართა და მოსთხოვა ახსნა-განმარტება იმის შესახებ, თუ რამდენად შეეხო სკანდალი ევროკავშირის მოქალაქეებსაც.
რამდენიმე დღის წინ გიგანტი კომპანია და “Cambridge Analitica” სკანდალის ეპიცენტრში აღმოჩნდნენ. საუბარია იმაზე, რომ ამ კომპანიამ  ,,Facebook-ის” მომხმარებელთა პირადი მონაცემები დონალდ ტრამპის საარჩევნო შტაბს გადასცა.

 

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

სრულად ნახვა
ეს საინტერესოაკომუნიკაციამსოფლიოპოლიტიკატექნოლოგიები

ფეისბუკსკანდალი და ინტერნეტკამპანია #deletefacebook გრძელდება

,,ფეისბუკსა” და კომპანია ,,კემბრიჯ ანალიტიკას” (Cambridge Analytica) მილიონობით მომხმარებლის პერსონალური მონაცემების უკანონოდ, პოლიტიკური მიზნებისთვის გამოყენებას ედავებიან.
გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, 2014 წელს კემბრიჯის უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიის პროფესორმა ალექსანდრ კოგანმა ,,ფეისბუქის” პლატფორმაზე აპლიკაცია „ეს არის შენი ციფრული ცხოვრება“ („This is you digital life“) შექმნა. აპლიკაცია მომხმარებლებს მათი პიროვნების ტიპის დასადგენად ტესტს სთავაზობდა. ტესტში დასმული იყო უამრავი შეკითხვა, პარალელურად კი აპლიკაცია ისეთ პერსონალურ მონაცემებზეც ითხოვდა წვდომას, როგორიცაა ადგილსამყოფელი, მოწონებული გვერდები, ინტერესები და სხვა. გარდა ამისა, მომხმარებელი აპლიკაციას ინფორმაციას აწვდიდა მისი ფეისბუკმეგობრების შესახებაც. კოგანის აპლიკაციით დაახლოებით, 300 ათასმა მომხმარებელმა ისარგებლა. მათ მიერ მეგობრებზე გაცემული ინფორმაციების ჩათვლით, საერთო ჯამში, 50 მილიონი ადამიანის მონაცემები შეგროვდა. არსებული ვერსიით, მოგვიანებით ეს მონაცემები „კემბრიჯ ანალიტიკამ“ იყიდა და დონალდ ტრამპის საარჩევნო კამპანიისთვის გამოიყენა – კერძოდ, შექმნა მომხმარებელთა ფსიქოლოგიური პორტრეტები, გაანალიზა ინფორმაცია და ამომრჩევლებზე მათზე მორგებული კამპანიით ზეგავლენა მოახდინა და ტრამპის გამარჯვება უზრუნველყო.
თავად Cambridge Analytica მომხდართან კავშირს კატეგორიულად უარყოფს.
მარკ ცუკერბერგმა აღიარა, რომ კომპანიამ შეცდომები დაუშვა. მან განაცხადა, რომ ,,ფეისბუკი” პასუხისმგებელია მომხმარებლის მონაცემების დაცვაზე. ცუკერბერგი ამტკიცებს, რომ მონაცემების „კემბრიჯ ანალიტიკას“ ხელში ჩავარდნის შესახებ არაფერი იცოდა, თუმცა, პასუხისმგებლობას იღებს იმ ზიანზე, რაც შესაძლოა მის მომხმარებლებს მიადგათ.
18 მარტს, მასაჩუსეტსის შტატის გენერალურმა პროკურორმა მარა ჰელეიმ ,,ფეისბუკისა” და კომპანია Cambridge Analytica-ს წინააღმდეგ გამოძიება დაიწყო. მსოფლიოს მედიასაშუალებებში გამოქვეყნდა რამდენიმე გამოძიება Cambridge Analytica-ს საქმიანობაზე.
ევროკომისარმა იუსტიციის საკითხებში ვერა იუროვამ განაცხადა, რომ სოციალურ ქსელ ,,ფეისბუკთან” მიმართებით მკაცრი ზომები გატარდება.
ევროკომისარმა შექმნილ სიტუაციასთან დაკავშირებით ,,ფეისბუქის” ხელმძღვანელობისგან ოფიციალური განცხადება მოითხოვა.
იუსტიციის საკითხებში ევროკომისარმა განაცხადა, რომ აშშ-ის მთავრობამ და შესაბამისმა უწყებებმა ევროკავშირი დაარწმუნეს, რომ ამ სიტუაციას სერიოზულად განიხილავენ და საჭირო ზომების მომზადებაზე მუშაობენ. „ეს სკანდალი სიგნალი უნდა გახდეს ყველა ჩვენგანისთვის. თუ როგორ ვეპყრობით პირად მონაცემებს, ამას მასშტაბური შედეგები შეიძლება ჰქონდეს“, – დასძინა მან.
,,ფეისბუკის” ისტორიაში უდიდესმა კრიზისმა უკვე მნიშვნელოვანი დარტყმა მიაყენა კომპანიას – მისი ღირებულება 7 პროცენტით, 37 მილიარდით, შემცირდა. მომხდარს კი გამოიძიებენ როგორც ევროპაში, ისე – ამერიკის შეერთებულ შტატებში.
პერსონალური მონაცემების ბოროტად გამოყენების სკანდალს ონლაინ კამპანია #deletefacebook (წაშალე ფეისბუქი) მოჰყვა, რომელიც მარტის შუა რიცხვებში ,,ტვიტერზე” დაიწყო, როცა Whatsapp-ის ერთ-ერთმა დამფუძნებელმა ბრაიან ექტონმა აღნიშნული მოწოდების პოსტი გამოაქვეყნდა.
თუმცა, არის კი ,,ფეისბუკის” დატოვება ასეთი იოლი? ანგარიშის გაუქმებიდან 90 დღეა საჭირო, რომ მომხმარებლის მონაცემები სრულიად წაიშალოს საიტიდან. გარდა ამისა, ექსერტების ნაწილი აცხადებს, რომ არცთუ ისე იოლია, ამ 2,2 მილიარ მომხმარებლიანი სოციალური ქსელის ალტერნატივის პოვნა. რით შეიძლება ჩავანაცვლოთ ,,ფეისბუკი”? “ტვიტერით”? – ამ ზედმეტად საჯარო სოციალური ქსელით? “ინსტაგრამით?- რომელიც ,,ფეისბუკის” საკუთრებაა? Snapchat-ით?- შესაძლებელია, თუკი თქვენი ასაკი 25 წელს არ აღემატება.
აღსანიშნავია, ილონ მასკმა SpaceX-ისა და Tesla-ს Facebook გვერდები წაშალა. მასკმა თქვა, რომ მისი კომპანიების  ფეისბუქგვერდების არსებობის შესახებ არც კი იცოდა, სანამ ამის შესახებ Twitter-ზე არ უთხრეს. მასკს Twitter-ზევე მოუწოდეს, წაეშალა ვერიფიცირებული გვერდები. სანამ ამას გააკეთებდა, მან დაწერა: „რა არის ,,ფეისბუკი”?“.
ასე რომ, არსებობს ორი გამოსავალი : წავშალოთ „ფეისბუკი“ ან დავიცვათ თავი ჩვენი პერსონალური მონაცემების გამოყენებისგან. როგორ?
,,ფეისბუკზ”ე გავრცელებული ისეთი ე.წ. ქვიზები როგორიცაა, “გაიგე შენი IQ”, “როგორია შენი პიროვნება” ან ,,რომელ ცნობილ მსახიობს ჰგავხარ” ხშირ შემთხვევაში ჩვენს მონაცემებს იყენებენ. სწორედ ასეთივე ტესტი იყო Cambridge Analytica მიერ შემუშავებული ,,ეს არის შენი ციფრული ცხოვრებაც”.

ასეთ ,,ქვიზებს” მონაცემების შეგროვების უფლება, ,,ფეისბუკის” წესების მიხედვით, აქვთ, თუმცა ზოგიერთი მათგანი მომხმარებელს ამის შესახებ არ აფრთხილებს.
პერსონალური მონაცემების დასაცავად საჭიროა : შეხვიდეთ ფეისბუქზე და გახსნათ “აპლიკაციების პარამეტრები” (App. Settings)
თითოეული აპლიკაციის ქვეშ მოცემულია წაშლის ან რედაქტირების ფუნქცია, რაც საშუალებას მოგცემთ ან საერთოდ წაშალოთ აპლიკაცია, ან შეუზღუდოთ მათ თქვენს მონაცემებამდე წვდომა.

წყაროები: https://www.independent.co.uk ; https://www.theguardian.com ;  https://www.theverge.com

მასალა მოამზადა:  თამარ ტაბატაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

სრულად ნახვა
გამოგონება - ინოვაციაკომუნიკაციატექნოლოგიები

თხევადი ბრონი, რომელიც ეკრანის უსაფრთხოებას უზრუნველყოფს

ტექნოლოგიების განვითარება და ინოვაციური იდეების გავრცელება კვლავ გრძელდება. ამჯერად, საქმე გვაქვს ინოვაციურ თხევად ნანოტექნოლოგიასთან, რომელიც სმარტფონის ეკრანის უსაფრთხოების გარანტიას იძლევა, სითხე, რომელიც თქვენს ტელეფონს გატეხვის საშუალებას არ მისცემს.
საქართველოში უკვე ბევრი მომხმარებელი ჰყავს თხევად ბრონს, რადგან, მომხმარებელთა აზრით, ძალიან მოსახერხებელი და გამოსადეგი რამაა, ვიზუალს არ უცვლის ტელეფონს და პროგრამულად არ უქმნის მარ არანაირ პრობლემას, ასე რომ – ინოვაციური იდეა საკმაოდ წარმატებულ ბიზნესად გადაიქცა, სავარაუდოდ, ახლო მომავალში, მყიდველთა რიცხვი გაიზრდება, რადგან ბევრმა არც კი იცის მისი არსებობის შესახებ.

წყარო: Entrepreneur.com
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

სრულად ნახვა
1 2 3 4 5 6 8
Page 4 of 8