რატომ არიან ამერიკელები ასე ფხიანები და ინოვაციების მიმართ და, შედეგად, ასე უწესოდ მდიდრები? პასუხი განსაცვიფრებლად მარტივია. ამერიკის წარმატება საუკეთესო ტალანტების შესრუტვის უნარშია. ყველაზე ნათელი ტვინები ჩინეთიდან, ინდოეთიდან, რუსეთიდან, ბრაზილიიდან
ეს მსჯელობა სრულიად არ ნიშნავს, რომ ფერმერები, საავადმყოფოების ხელმძღვანელები თუ სოციალური სფეროს მუშაკები საერთოდ არ აქცევენ ყურადღებას საზოგადოებრივ ინტერესებს. ეს მხოლოდ იმას ნიშნავს, რომ ისინი გარკვეულ ყურადღებას საკუთარ ინტერესებს
კლიენტის დათხოვნა ზოგ ვითარებაში გონივრული გამოსავალია, მაგრამ ხშირად ამგვარი სტრატეგია უფრო მეტ საფრთხეს ქმნის, ვიდრე – სარგებელს. როცა კომპანია კლიენტურის ჩამოშორებას იწყებს, მოგების გარდა, ბიზნესის კიდევ მრავალი სხვა კომპონენტი
განწყობის თეორია, ისევე როგორც სხვა თეორიები, სწავლობს ადამიანის ქცევასა და ფსიქიკას შორის კავშირს. განწყობა, ამ შემთხვევაში, მხოლოდ გუნების განმსაზღვრელი სიტყვა არ არის. განწყობის შექმნისთვის სამი კომპონენტის თანხვედრაა საჭირო, ესენია: მოთხოვნილება,
ჩვენ ყველანი ვმოქმედებთ და ვრეაგირებთ, გამომდინარე იქიდან, როგორ გვესმის ესა თუ ის სიტუაცია. ამის გამო, ძალიან ხშირად ჩნდება გაუგებრობები, რომელთა შესახებ, შესაძლოა, არც არაფერი ვიცოდეთ. აქტიური მოსმენით გაუგებრობების გაჩენის შემთხვევაში,
ნებაყოფლობითი გაცვლა-გამოცვლა ტრანსაქციულ ხარჯებთან არის დაკავშირებული - თან ახლავს გარიგებებზე მოლაპარაკების პროცესს და მიღწეული შეთანხმებების შესრულების კონტროლს. გასაგებია, რომ ყოველი გარიგება დაკავშირებულია გარკვეულ ხარჯებთან: მყიდველმა და გამყიდველმა უნდა მონახონ
,,იუპიტერის ატმოსფეროს კოლოსალური ციკლონებისა და ამიაკის მდინარეების ნიშანი აქვს" - ამის შესახებ მეცნიერებმა ხუთშაბათს განაცხადეს. ციკლონი ნასას კოსმოსურმა ხომალდმა - ,,ჯუნომ" - მაშინ აღმოაჩინა, როცა ის პლანეტასთან დაგეგმილ 12 მიახლოებისგან
თუ ადამიანს შეუძლია მიიღოს სარგებელი საფასურის გარეშე, მაშინ მას ნაკლები სტიმული ექნება გადაიხადოს. ასეთი ადამიანი უბილეთო მგზავრს ჰგავს ანუ იმ ადამიანს, რომელიც ღებულობს სარგებელს, ისე, რომ არ ფარავს ამ
ბოლო დროს, ტრენდად იქცა ლოგოს იდეისა და კონცეფციის მარტივი, მინიმალისტური შესრულებით გადმოცემა. ამის მაგალითად შეგვიძლია ,,იუვენტუსის" ახალი ლოგო განვიხილოთ, თუმცა, რაღა შორს წავიდეთ. ყველას გვახსოვს როგორი ორაზროვანი გამოხმაურება მოჰყვა ქუთაისის
Eurostat-ის კვლევით ბაზაში ახალი კვლევის შედეგები გამოქვეყნდა, რომლის მიზანიც იყო იმის გარკვევა, თუ როგორ და რაში ხარჯავდნენ ფულს სხვადასხვა ქვეყანაში. გამოიკვეთა ტენდენცია, რომ ის, თუ რაში და რამდენს ხარჯავენ კონკრეტული