,,დოქტრინა" გთავაზობთ რამდენიმე თანამედროვე ტერმინს, რომელიც აუცილებლად გამოგადგებათ დღევანდელ რეალობაში, განსაკუთრებით ბიზნესსა და ტექნოლოგიებში. კალიბრირება – ადამიანის შინაგანი მდგომარეობის გამომხატველი არავერბალური სიგნალის ამოცნობა და შეფასება. მიერთება – ურთიერთობის პროცესში პარტნიორის
ეკონომიკური აქტიურობა არის ფულადი ნაკადების ცირკულაცია. ერთი სუბიექტის ხარჯები მეორე სუბიექტის შემოსავლის ნაწილია, ხოლო მეორე სუბიექტის ხარჯები – პირველი სუბიექტის შემოსავლისა. ანუ ყველა ინდივიდი ერთმანეთზეა დამოკიდებული. რეცესია საპასუხო რეაქციაა
არსებობს ძველი ამბავი ქიმიკოსზე, ფიზიკოსსა და ეკონომისტზე, რომლებიც უდაბნო კუნძულზე იდგნენ და წვნიანის კონსერვის მეტი საჭმელი არაფერი ჰქონდათ. „მოდი, გავაცხელოთ კონსერვის ქილა, სანამ ამოიბერება და გასკდება წარმოქმნილი გაზების შედეგად“, -
ალბერტ აინშტაინრომელმაც სკუთარ პუბლიკაციებში გაგვიზიარა ძალიან ბევრი ცხოვრებისეული დაკვირვება და რჩევა. ,,დოქტრინა" გთავაზობთ რამდენიმე მათგანს: ,,ჩვენ ყველანი გენიოსები ვართ. მაგრამ თუ თქვენ თევზს შეაფასებთ მისი ხეზე ცოცვის შესაძლებლობებით, ის მთელი
არსებობს ისეთი ტექნოლოგია, რომლის მეშვეობითაც, თუ სახელმწიფო მოინდომებს, ადამიანებისთვის ნებისმიერი იდეის მისაღებად ქცევაა შესაძლებელი. ჯოზეფ ოვერტონმა (1960-2003) აღწერა ტექნოლოგია, თუ როგორ შეიძლება ნებისმიერი იდეის ლეგალიზაცია, მისი თქმით, ყოველ მათგანს საზოგადოებაში
მენეჯმენტის სპეციალისტები ამ კითხვაზე პასუხის გაცემას ჯერ კიდევ მეოცე საუკუნის დასაწყისიდან ცდილობდნენ - ისინი დღემდე მუშაობენ, მენეჯერის საქმიანობის განსხვავებულ და საინტერესო მედელებს ქმნიან. თითოეულ მოდელში „აღმოვაჩენთ“ ხოლმე მენეჯერის პროფესიაში ჩვენთვის
კომპანია „ნესტლე“, მსოფლიოს ერთ-ერთი უძველესი ბრენდი, 150 წლის გახდა. მის საუკუნენახევრიანი ისტორია, შვეიცარიის ერთ პატარა ფრანგულენოვან დასახლებაში, ბავშვთა კვების პროდუქციით დაიწყო, დღეს კი „ნესტლეს“ 2000-ზე მეტი სხვადასხვა პროდუქციის ბრენდი მთელს
ეს არის პრობლემის მოგვარების კრეატიული ნაწილი. ხშირად პირველივე ჯერზე კარგი გადაწყვეტილების მიღება საკმაოდ რთულია. ჯერ მეორე მხარეს ჰკითხეთ პრობლემის გადაწყვეტის შესაძლო ვარიანტების შესახებ, თავად თქვენ საკმაო დრო გექნებათ გადაწყვეტის
ექსპერტებისა და ანალიტიკოსების თქმით, მთელი განვითარებული სამყაროს საკრედიტო ბარათების ბაზარი ე.წ უძრაობის ფაზაში იმყოფება. მათი აზრით, ძირითადი და ყველაზე მარტივი მიზეზი, რაც აღნიშნული ბაზრის შემდგომ განვითარებასა და ზრდას საგრძნობლად
უკვე არაერთხელ გვსმენია ისტორია იმის შესახებ, თუ როგორ დაებადა ინტერნეტის საშუალებით წიგნებით ვაჭრობის იდეა ,,Amazon-ის” დამფუძნებელ ჯეფ ბეზოსს, რომელიც მანამდე ერთ–ერთი საინვესტიციო ფირმის ანალიტიკურ ჯგუფში მუშაობდა. ბეზოსი ამ ბიზნესმოდელამდე