დისტანციური განათლების სისტემა სწავლების ახალი, თანამედროვე ფორმაა, რომელიც მსურველებს საშუალებას აძლევს, ცოდნა სასწავლო დაწესებულებაში მისვლის გარეშე მიიღონ. დისტანციური განათლების მეშვეობით შესაძლებელია, როგორც კვალიფიკაციის ამაღლებისა და სპეციალისტების გადამზადების კურსების, ისე
რუსი კოსმონავტი და ფრანგი ასტრონავტი პარასკევს რუსულ სოიუზ კაფსულით დედამიწაზე დაბრუნდნენ. მათ საერთაშორისო კოსმოსურ სადგურზე ექვსი თვე გაატარეს. რაც შეეხება მისიის კიდევ ერთ მონაწილეს - ამერიკელ ასტრონავტ პეგი უიტსონს, ის
რითი განსხვავდება პიარი რეკლამისგან? - ეს არის: უფასო VS ფასიანი, დამაჯერებელი VS სკეპტიკური. ძველი გამონათქვამია: „რეკლამა ეს არის - რისთვისაც ვიხდით, ფაბლისითი - რისთვისაც ვლოცულობთ." რეკლამა არის ფასიანი მედია,
ატლანტის ოკეანეში ყოველწლიურად ასეულობით აისბერგი წარმოიქმნება. აისბერგები სერიოზულ საფრთხეს უქმნის ნაოსნობას. 1912 წელს გემ ,,ტიტანიკის" აისბერგთან შეჯახებისა და ჩაძირვის შემდეგ, შეიქმნა ყინულის საერთაშორისო პატრული, რომლის ამოცანაა აისბერგების აღმოჩენა, მათი გადაადგილების
პირველად მსოფლიო ოკეანე ცალკეულ ოკეანეებად 1845 წელს ლონდონის გეოგრაფიულმა საზოგადოებამ დაყო. მათ გამოყვეს: ჩრდილოყინულოვანი, სამხრეთი პოლარული, ინდოეთის, ატლანტისა და წყნარი ოკეანეები. იმ დროისათვის ანტარქტიდის კონტინენტი ცნობილი არ იყო და მის
ჩრდილოყინულოვანი ოკეანის ცივ წყლებში მარტივი ორგანიზმები გიგანტურ ზომებს აღწევენ. მაგალითად, ოკეანის წყლებში ყველაზე დიდი მედუზა - ციანეა - ბინადრობს, რომლის დიამეტრი 2 მეტრია. ცოცხალი ორგანიზმების განვითარება ჩრდილოყინულოვან ოკეანეში სხვა თავისებურებებითაც
ა25 000-მდე კუნძული და მრავალი პატარა აქრიპელაგი - ეს ყველაფერი მალაის არქიპელალაგშია. კუნძულთა ამ ჯგუფს ხშირად ინდონეზიის არქიპელაგსაც უწოდებენ. ის მდებარეობს სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზიის მატერიკსა და ავსტრალიას შორის. სახელი კი მალაური
,,ნასამ" ოთხშაბათს 12 ასტრონავტი დაასახელა, რომლებიც 2-წლიანი ტრენინგის გავლის შემდეგ ,,აშშ-ის კოსმოსური სააგენტოს" მიერ დაგეგმილ კოსმოსურ მოგზაურობებში მიიღებენ მონაწილეობას. 28-42 წლის ასაკის ხუთი ქალი და შვიდი მამაკაცი კოსმონავტი 18,300 აპლიკანტისგან
კარგი კოქტეილის რეცეპტი ყველაზე გამოსადეგი ,,აქსესუარია", რაც შეიძლება რომ ჯიბეში ,,გედოს". სახლში ყველა კოქტეილის ერთდროულად მომზადება ძალიან ცუდი იდეაა, უმჯობესია ამოირჩიოთ ერთ–ერთი და რამდენიმეჯერ გააკეთოთ, შემდეგ სხვა კოქტეილი, რომელსაც დაახლოებით
ფილმების მარკეტინგული კომუნიკაცია საკმაოდ თავისებური რამაა, ფილმის სასიცოცხლო ციკლის ყოველ ეტაპზე ხორციელდება და ასევე ყოველ ეტაპზე იცვლის თავის ამოცანებსა და საშუალებებს. შემოქმედებითი იდეის განვითარებისას კომუნიკაციის ამოცანები და საშუალებები მკვეთრად