close
ს საინტერესოაატეგორიის გარეშე

კანის სილამაზის რა საიდუმლოს მალავენ დერმატოლოგები?

Capture

დერმატოლოგებს სურთ, რომ თქვენ სუფთა და ჯანსაღი კანი გქონდეთ, მაგრამ შესაძლოა მათ არც გითხრან, რომ ეს ხშირად სახლის პირობებშიც მიიღწევა საკმაოდ იაფად, ან სრულიად უფასოდაც.
ამ ის შეიძლება არ ყოველთვის გითხრათ, როდესაც ეს შეიძლება მიღწეული სახლში ცოტა ფული არ. რა თქმა უნდა, მზისგან დამცავია კრიტიკული, მაგრამ უფრო ხშირად, ვიდრე არა, თქვენი ყოველდღიური ჩვევები შეიძლება გავლენა იქონიონ თქვენი კანის ხარისხზე და არაფერზე მეტია. მზისგან დამცავი საშუალებები, რასაკვირველია მნიშველოვანია, მაგრამ უნდა გახსოვდეთ, რომ ყოველდღიური ცხოვრების წესი გაცილებით მნიშვნელოვანია თქვენი კანის სიჯანსაღისთვის ვიდრე ის, თუ რას წაისვამთ მასზე.
წარმოგიდგენთ 8 მარტივ ნაბიჯს, რომელსაც შეუძლია თქვენი კანი ნაადრევი დაბერებისგან, დაზიანებებიდან და კიბოსგან დაიცვას.
შეამცირეთ კოფეინისა და ალკოჰოლის მიღება

ჰიდრატაცია ჯანმრთელი კანის უმნიშვნელოვანესი კომპონენტია კოფეინი (ისევე როგორც ალკოჰოლი) მას აშრობს. კოფეინი შარდმდენია, რაც იმას ნიშნავს, რომ ორგანიზმიდან ჩვეულებრივზე მეტი წყალი გამოიყოფა. კოფეინი მუშავდება ღვიძლში და ტოქსინებს გამოყოფს.
ასე რომ, იმ შემთხვევაში, თუ კოფეინის შემცველ სასმელს მოიხმართ, აუცილებელია ჩვეულებრივზე მეტი წყალი დალიოთ, რათა დაკარგული წყლის კომპენსირება მოხდეს. კარგია, თუ პირველი ან მეორე ჭიქა ყავის შემდეგ თბილ ლიმნიან წყალს მიირთმევთ.
დასვენება

ჩვენი ცხოვრება ყოველდღიურად უფრო დაკავებული ხდება, რაც დიდი სტრესის ქვეშ გვაქცევს. პირველი, რასაც ისეთ პრობლემებთან გასამკლავებლად ვაკეთებთ, როგორიცაა აკნე, ეგზემა და ფსორიაზი, ისაა, რომ გავრბივართ აფთიაქში და ვყიდულობთ ძვირადღირებულ საშუალებებს, რათა ისინი შევაჩეროთ. თუმცა ყველაზე მნიშვნელოვანია ამ პრობლემების მიზეზს, ანუ სტრესს ვებრძოლოთ. გასაგებია, რომ ეს უფრო ადვილი სათქმელია, ვიდრე შესასრულებელი, მაგრამ მაქსიმალურად უნდა ეცადოთ, რელაქსაციისთვის დრო გამონახოთ. განტვირთვის მიზნით საყვარელი საქმით თუნდ მცირე დროით დაკავდეთ, გაისეირნოთ ან თუნდაც წათვლიმოთ. ეს თქვენს კანზე აუცილებლად დადებითად იმოქმედებს.
იარეთ სპორტულ დარბაზში მაკიაჟის გარეშე

უამრავი ქალი მიიჩნევს, რომ გარეთ მაკიაჟის გარეშე არ უნდა გავიდეს. თუმცა კარგია, თუ ამ წესს სპორტულ დარბაზში წასვლის წინ არ დაიცავთ, სადაც ვარჯიშის დროს ოფლიანდებით. მაკიაჟი, რომელიც ფორებს ავსებს, ხელს უშლის ოფლის წარმოქმნას, რომელიც ბუნებრივი პროცესია და გადახურებისგან გიცავთ.

კანის ზოგიერთი დაზიანების განკურნება თავადაც შეგიძლათ!

ოქროსფერი რუჯი ლამაზია, მაგრამ ის კანს აზიანებს. ვიტამინის D -ს სინთეზირებისთვის მზე საჭიროა, მაგრამ 10-15 წუთის მეტი საშიშ ზონას აღწევს. არ გამოგრჩეთ მზის დამცავი კრემის გამოყენება, მით უმეტეს, თუ ზღვის დონიდან მაღლა ცხოვრობთ. რეგულარული გარუჯვა კანს ნაადრევად აბერებს. თუმცა, შეცდომას ყველა ვუშვებთ და მზისგან კანის დაზიანებების შემთხვევები არცთუ იშვიათია. არ შეშინდეთ, გამოიყენეთ A ვიტამინის შემცველი კანის მოვლის პროდუქტები (რიტინილ პალმიტატი, რეტინოლი, ტრეტინოინი), რომლებსაც კანის დაზიენებების ვიზუალური ეფექტების აღდგენა შეუძლიათ.
კანის კიბოს რისკის შესამცირებლად უამრავი საშუალება არსებობს

მზეზე დიდხანს ყოფნისგან თავის შეკავება და მზისგან დამცავი საშუალებები საუკეთესო გზები გახლავთ კანის კიბოს განვითარების რისკის შესამცირებლად. თუმცა, არსებობს გარკვეული საკვები დანამატები, რომლებსაც მზის მავნე ზეგავლენის შემცირება შეუძლიათ. მაგალითად : ნიაცინამიდი და ჰელიოქეა, რომელთა შეძენა შესაძლებელია რეცეპტის გარეშე.
კიდევ ერთი ეფექტური საშუალებაა სწორი კვება. ისეთი საკვების მიღება, როგორიცაა კენკროვანი ხილი, საზამთრო, თხილეული,მარცვლეული, სრტაფილო, მწვანილი, ყვავილოვანი კომბოსტო და მწვანე ჩაი.
ეს გახლავთ პროდუქტები, რომლებიც დიდი რაოდენობით ანტიოქსიდანტებს სეიჩავე, რაც ხელს შეუწყობს ნაადრევი დაბერების თავიდან აცილებასა და კიბოს რისკის განვითარების რისკის შემცირებას.

გარეცხეთ მაკიაჟის ჩოთქები რაც შეილება ხშირად

სავარაუდოდ მაკიაჟის მომხმარებლებისთვის სიახლეს არ წარმოადგენს ის, რომ ჩვენს კანში შემავალი ცხიმი გადადის მაკიაჟის ფუნჯებზე და იზიდავს ყველანაირ ჭუჭყსა და ბაქტერიას. ასეთი ფუნჯის გამოყენება აზიანებს კანს, ასე, რომ საუკეთესო გამოსავალი მაკიაჟის ხელსაწყოების კვირაში ერთხელ გარეცხვაა.
მაგრამ, საქმე მხოლოდ კანის დაზიანებაში არ არის – დაბინძურებულმა ფუნჯებს შეუძლიათ რისკის ქვეშ დააყენონ თქვენი ჯანმრთელობა. შესაძლოა ის დაინფიცირდეს ბაქტერიით, ეს კი მეტად სახიფათოა. მაგალითად, სტაფილოკოკური ინფექცია მომაკვდინებელია. თუ თქვენი სახის კანი უკვე დახეთქილი, მშრალი და დაზიანებულია, ბაქტერიისთვის გაცილებით ადვილია გავრცელება და თქვენი დაინფიცირება.

გამოიყენეთ დამატენიანებელი ბუნებრივი დატენიანებისთვის

ხშირად დერმატოლოგები გლუვი, ტენიანი და ხასხასა კანისთვის მაღალფასიან და ინოვაციურ დამატენიანებელ პროდუქტებს გვთავაზობენ, თუმცა ასობით დოლარს გადაიხდით, სცადეთ დამატენიანებელი აეროზოლი, მასში შეგიძლიათ შეურიოთ უკვდავა, ლავანდა. ლემონგრასი (lemongrass)და საკმეველი.

მეტი ძილი ბოტოქსის ნაცვლად

თუ გაწუხებთ კანის შეშუპება, ჭკნობა, ნაოჭები, ან თქვენი კანი ასაკთან შედარებით დაბერებულია, მიზეზი, შესაძლოა. ძალიან მარტივი იყოს : არასაკმარისი ძილი. ასე რომ, ვიდრე რამეს მოიმოქმედებთ, ეცადეთ, გაიხანგრძლივოთ ძილის დრო. არასაკმარისი ძილი მოწევას, ნაკლებ ფიზიკურ ვარჯიშსა და მზის სხივების მავნე ზეგავლენასთან ერთად კანის დაბერების ერთ-ერთი მთავარი მიზეზია.
ასე რომ, ვიდრე დერმატოლოგს მიმართავთ, ეცადეთ, საკუთარ კანს თავადვე უმკურნალოთ.
დაისვენეთ მეტი, გათავისუფლდით სტრესისგან, იკვებეთ ჯანსაღად. გადადეთ გვერდზე კოსმეტიკის ჩანთა და ხშირად იარეთ უმაკიაჟოდ, განსაკუთრებით სპორტულ დარბაზებში. ეს ის საშუალებებია, რომლებიც გაცილებით ნაკლები დანახარჯით დიდ ბედნიერებას მოგანიჭებთ!

გაზიარება:
fb-share-icon0

მასალის გამოყენების პირობები

კომენტარი