close
ბიზნესისაქართველო

Europebet გარე რეკლამას აღარ განათავსებს და სატელევიზიო და „ონლაინ“ კომუნიკაციას შეცვლის – პასუხისმგებლიანი თამაში

კომპანია “ევროპაბეთი” უარს ამბობს გარე რეკლამაზე, სააათობრივად ზღუდავს რეკლამას ტელევიზიასა და რადიოში, ასევე ინტერნეტრეკლამაში მაქსიმალურად გაითვალისწინებს ასაკობრივ შეზღუდვას.

2019 წლიდან „ევროპაბეთი“, ეტაპობრივად, აღარ გამოიყენებს ისეთ კომუნიკაციას, რომლებიც სცილდება მიზნობრივ აუდიტორიას და შეუძლებელი ხდება მაყურებლის ასაკის კონტროლი. შესაბამისად, თბილისში გარე რეკლამების მოხსნა უკვე დაიწყო. დაზოგილ თანხებს კომპანია კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობისკენ მიმართავს.

“პასუხისმგებლიანი თამაში” 3 ძირითად მიმართულებას მოიცავს. ესენია: პასუხისმგებლობა ბიზნეს პროცესებში, პასუხისმგებლობა მარკეტინგულ კომუნიკაციებში და პასუხისმგებლობა საზოგადოების მიმართ.

ს არის მთავარი მიმართულებები, რომლებიც „ევროპაბეთმა“ თავისი საქმიანობის ფუნდამენტურ ნაწილად აქცია.

2020 წლის იანვრიდან „ევროპაბეთი“ მომხმარებლებს ახალ ონლაინ ხელსაწყოებს შესთავაზებს და ეს ქართულ სათამაშო ბიზნესში, პასუხისმგებლიანი თამაშის ახალი სტანდარტის დანერგვის საწყისი გახდება. ესენია:

  • რეალობის შემოწმების შეტყობინება
  • თვითშეფასების ტესტი
  • მოთამაშის რჩევები
  • მხარდაჭერა პრობლემური მოთამაშეებისთვის 24/7
  • პრობლემური მოთამაშეების თერაპია
  • გამკაცრებული ვიდეოვერიფიკაცია

ევროპაბეთის მარკეტინგის დირექტორის, ლაშა გოგუას განცხადებით, საქართველოს სათამაშო ბიზნესი არის განვითარებადი და საჭიროებს განვითარებული ქვეყნების პრაქტიკების გაზიარებას.

“ევროპაბეთმა კომუნიკაციის ნაწილში პირველი ნაბიჯი ამ მიმართულებით შარშან გადადგა, როდესაც გავაკეთეთ კამპანია “ითამაშე მხოლოდ სიამოვნებისთვის”, რისთვისაც ბრენდ ამბასადორად მოწვეული გვყავდა ცნობილი იტალიელი ფეხბურთელი ანდრეა პირლო. ჩვენი დღევანდელი ინიციატივა სწორედ იმ ხაზის ლოგიკური გაგრძელებაა. ეს არ არის მოკლევადიანი პროექტი, მისი მიზანია უკეთესი გარემოს შექმნა, სადაც ბიზნესიც და საზოგადოებაც ჰარმონიაში იქნებიან ერთმანეთთან,” – ამბობს ლაშა გოგუა.

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0