close
AMGიზნესი

ბიზნესი და ტოპ მენეჯმენტი

XPDMCHRLKrYWjGB

ბინზესისა და კონკურენციის მუდმივი დინამიკური განვითარების პირობებში , მსოფლიო და ქართული ბაზრის მოწინავე კომპანიები სულ მეტს ფიქრობენ არსებული აქტივების უკეთ გამოყენების გზებზე. მსხვილი ორგანიზაციები დიდ ყურადღებას უთმობენ სტრატეგიულად მომგებიანი აქტივების შექმნას , მათ გონივრულ გამოყენებას , შენარჩუნებასა და განვითარებას.
ნებისმიერი მოწინავე კომპანიის ტოპ მენეჯერის დღის წესრიგში საკვანძო ადგილი უჭირავს ისეთ თემებს როგორებიცაა გულადი სახსრების უძრავი ქონების , ადამიანური რესურსების , იმიჯის მართვა.
მენეჯმენტის მეცნიერებაში შედარებით ახალია შეხედულება , რომ კომპანიის ლოიალური კლიენტები ისეთივე მნიშვნელოვის შემოსავლიანი აქტივია , როგორც ზემოთ ჩამოთვლილი კლასიკური რესურსები . თავისთავად , კლიენტების ბაზის სტრატეგიულად მოსავლიან აქტივად აღიარება საკმაოდ ადვილია – მის „ აქტივობაში“ ,“სტრატეგიულობაში“ ან“შემოსავლიანობაში „ ეჭვის შეტანა საკმაოდ რთულია.

წყარო : Harvard business review

მასალა მოამზადა : ლაშა ჯინჭარაძემ 

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა“

მასალის გამოყენების პირობები

კომენტარი

admin2

The author admin2