close
ეს საინტერესოატექნოლოგიები

Google Chrome-ი ,,გამაღიზიანებელ” და ,,მომაბეზრებელ” რეკლამებს დაბლოკავს

,,Google-მა თავისი Chromeბრაუზერისთვის სარეკლამო ბლოკერი შექმნა, რომელიც მიზნად ისახავს მომხმარებლებისთვის ,,გამაღიზიანებელიდა ,,მომაბეზრებელირეკლამების პრევენციას.

არჩევანს, თუ რომელი რეკლამები უნდა დაბლოკოს, ,,Google-ი“ – ,,კოალიცია უკეთესი რეკლამისთვის“ (CBA) საშუალებით აკეთებს, რომლის შემადგენლობაში არიან ისეთი კომპანიები, როგორიცაა ,,Google-ი“ და ,,Facebook-ი“.

საიტებს რეკლამების ამოშლისთვის 30 დღე მიეცემათ, ამ დროის გასვლის შემდეგ კი – ,,Google-ი“ რეკლამის დაბლოკვას იწყებს.

,,Google-მა“ კვლევა ჩაატარა, რომლის ფარგლებში 40,000 ამერიკელი და ევროპელი ვებმომხმარებელი გამოიკითხა და აღმოჩნდა, რომ ყველაზე მეტად მათ ის რეკლამები აღიზიანებთ, რომლებიც მთელ გვერდს მოიცავენ და ვებგვერდის კონტენტს ფარავენ.

Chrome-ი ავტომატურად დაბლოკავს რეკლამებს საიტებზე, რომელიც Better Ads Standards-ს ეწინააღმდეგება.

 

წყარო: BBC

მასალა მოამზადა:  თამარ ტაბატაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა

 

გაზიარება:
fb-share-icon0
Tags : slid