sld

6-23
ვლევებიედიცინა

შიმშილი დაზიანებული იმუნური სისტემის ღეროვან უჯრედებს აღადგენს

მეცნიერების მიერ ახლახან ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ ხანგრძლივი შიმშილობის ციკლი არა მხოლოდ იმუნური სისტემას იცავს დაზიანებისგან, რაც ქიმიოთერაპიის უმთავრეს გვერდით ეფექტს წარმოადგენს, არამედ იმუნური სისტემის რეგენერაციასაც ახდენს, გარდაქმნის რა უმოქმედო
ედამიწას საინტერესოა

რა უნდა იცოდეს მოყვარულმა მეთევზემ?

fishing_1295443c
ქარი და სიცივე ხელს უწყობს თებზის ანკესზე წამოგებას.  მღვრიე წყალი ხელს უშლის წამოგებას, გამჭირვალე - პირიქით. ვიწრო მდინარის გაფართოებულ ადგილებში
ედიცინა

როგორ ვითარდება ჰემატომა და რა სიმპტომები ახასიათებს?

podkozhnye-gematomy
 ჰემატომა არის სისხლის დაგროვება ქსოვილებში სიმსივნის ან კისტის სახით, რომელიც ვითარდება სახსრის დაზიანებისა და მთლიანობის დარღვევის შედეგად.  სხეულის ამა თუ
AMGს საინტერესოაექნოლოგიები

როგორ ვასწავლოთ ბავშვებს ფულის დაზოგვა?

ყულაბა
  წარმოგიდგენთ რამდენიმე ძალიან მნიშვნელოვან აპლიკაციას, რომელიც დაგეხმარებათ, ბავშვებს ასწავლოთ, თუ როგორ მოიქცნენ ფულთან, კერძოდ, როგორ დაზოგონ ის. „PiggyBot-ი“ –
ვლევებიედიცინა

ახალი გასარუჯი მედიკამენტი, რომელიც კანს კიბოსგან იცავს

1561042628_5d0b9fc6d4828
მეცნიერებმა შექმნეს მედიკამენტი, რომელიც მზის შუქის იმიტაციას წარმოადგენს და კანის ტონს მავნე UVრადიაციის გარეშე ქმნის. მეცნიერებმა ცდები კანის ნიმუშებსა და
no thumb
ს საინტერესოასტორია

როგორი იყო ძველი ეგვიპტის საზოგადოება?

ეგვიპტეს მართავდა ფარაონი - უმაღლესი ხელისუფალი, სარდალი და ქურუმი. მას აღმერთებდნენ, ტაძრებს, დიდებულ აკლდამებსა და პირამიდებს უშენებდნენ. ფარაონთა შორის ყველაზე ცნობილია რამზეს II, მისი მმართელობა ეგვიპტური ცივილიზაციის მწვერვალად მიიჩნევა. იყვნენ