sld

ancient-egypt
ს საინტერესოასტორია

როგორი იყო ძველი ეგვიპტის საზოგადოება?

ეგვიპტეს მართავდა ფარაონი - უმაღლესი ხელისუფალი, სარდალი და ქურუმი. მას აღმერთებდნენ, ტაძრებს, დიდებულ აკლდამებსა და პირამიდებს უშენებდნენ. ფარაონთა შორის ყველაზე ცნობილია რამზეს II, მისი მმართელობა ეგვიპტური ცივილიზაციის მწვერვალად მიიჩნევა. იყვნენ
კოლოგიაიდეოსოფლიო

როგორ გამოიყურება დღეს ქალაქი, სადაც დრო გაჩერდა – ჩერნობილი [ვიდეო]

chernobyl-2
YouTube-ზე პოპულარული ხდება ვიდეო, რომელიც ჩერნობილის გარიყულ ზონაში გადაიღეს. მომხმარებელმა SlivkiShow-მ ვიდეო 29 აპრილს ატვირთა და უკვე 8 მილიონამდე ნახვა
სტორიაულტურასოფლიო

აღდგომის კუნძულის გიგანტური და საიდუმლოებით მოცული ქანდაკებები

მოაის ქანდაკებები
წყნარ ოკეანეში მდებარე აღდგომის კუნძულს გასაოცარი ქვის გიგანტური ქანდაკებები დარაჯობს. აქ, პლანეტის ყველაზე განმარტოებულა ადგილას საუკუნეების განმავლობაში იშვა საუცხოო კულტურა,
ვლევებიედიცინა

შიმშილი დაზიანებული იმუნური სისტემის ღეროვან უჯრედებს აღადგენს

შიმშილი იმუნური სისტემა
მეცნიერების მიერ ახლახან ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ ხანგრძლივი შიმშილობის ციკლი არა მხოლოდ იმუნური სისტემას იცავს დაზიანებისგან, რაც ქიმიოთერაპიის უმთავრეს გვერდით
ს საინტერესოასტორიარანსპორტი

თბილისის მეტროს დაარსებისა და განვითარების ისტორია

თბილისის მეტრო
 1951 წელს საბჭოთა კავშირის მინისტრთა საბჭომ თბილისში მეტროპოლიტენის მშენებლობის დაწყება გადაწყვიტა, თუმცა, ეს პროცესი დროში გაიწელა და 15 წლის შემდეგ
მანქანები
ანქანათმშენებლობასოფლიორანსპორტი

რომელია 5 საუკეთესო მანქანა?

საუკეთესო მანქანებზე საუბრისას, შესაძლებელია, აზრთა სხვადასხვაობა წარმოიშვას -  რადგან მსოფლიოში ყველა ადამიანი სხვადასხვაგვარად აფასებს მანქანის ღირებულებებს, ზოგისთვის ფორმა და ფერია პრიორიტეტული, სხვისთვის შესაძლოა უსაფრთხოება ან თუნდაც სისწრაფე იყოს ის, რის
სტორიაულტურააქართველო

1903 წელს აშენებული ჯამეს კულტურული მემკვიდრეობის სტატუსი მიენიჭა

ჯამე
ხულოს მუნიციპალიტეტის, სოფ. ღორჯომში მდებარე 1903 წელს აშენებულ ჯამეს, 2018 წლის 21 ივნისს საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის ეროვნული სააგენტოს დირექტორის
რაზები

,,ბედნიერება იწყება შენით და შენითვე მთავრდება” – რემარკი

ერიხ მარია რემარკი
 ,,ბედნიერება იწყება შენით და შენითვე მთავრდება, ეს ხომ ასე უბრალო რამეა." ერიხ მარია რემარკი ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”
სტრონომია - კოსმოსივლევები

ახალი თანამგზავრის მეშვეობით მარსის ქიმიურ შემადგენლობას შეისწავლიან

მარსი
ახალი თანამგზავრი - Trace Gas Orbiter-ი, რომელიც ევროპის კოსმოსურმა სააგენტომ შექმნა, მარსის ქიმიურ შემადგენლობას შეისწავლის. პლანეტის გეოლოგიური შესწავლა აპრილიდან არის დაგეგმილი.
სიქოლოგია