sld

19369319_1420203951393838_1426323054_o
ედიცინააქართველო

ფიტოთერაპია და ჯანმრთელობა – რეცეპტები, რომლებიც არაერთ პრობლემას მოგიგვარებთ

მედიცინაში უძველესი დროიდან იყენებენ მცენარეებს როგორც სამკურნალოდ, აგრეთვე, პროფილაქტიკისთვის. მცენარეების სამკურნალოდ გამოყენების არაერთი მეთოდი არსებობს, მაგალითად: ნახარშის, ნაყენის ან ცხელი საფენის სახით. ხალხური მედიცინისა და სხვადასხვა რეცეპტის შესახებ სამედიცინო უნივერსიტეტის
ვლევებიედიცინა

შიმშილი დაზიანებული იმუნური სისტემის ღეროვან უჯრედებს აღადგენს

6-23
მეცნიერების მიერ ახლახან ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ ხანგრძლივი შიმშილობის ციკლი არა მხოლოდ იმუნური სისტემას იცავს დაზიანებისგან, რაც ქიმიოთერაპიის უმთავრეს გვერდით
ედამიწას საინტერესოა

რა უნდა იცოდეს მოყვარულმა მეთევზემ?

fishing_1295443c
ქარი და სიცივე ხელს უწყობს თებზის ანკესზე წამოგებას.  მღვრიე წყალი ხელს უშლის წამოგებას, გამჭირვალე - პირიქით. ვიწრო მდინარის გაფართოებულ ადგილებში
ედიცინა

როგორ ვითარდება ჰემატომა და რა სიმპტომები ახასიათებს?

podkozhnye-gematomy
 ჰემატომა არის სისხლის დაგროვება ქსოვილებში სიმსივნის ან კისტის სახით, რომელიც ვითარდება სახსრის დაზიანებისა და მთლიანობის დარღვევის შედეგად.  სხეულის ამა თუ
AMGს საინტერესოაექნოლოგიები

როგორ ვასწავლოთ ბავშვებს ფულის დაზოგვა?

ყულაბა
  წარმოგიდგენთ რამდენიმე ძალიან მნიშვნელოვან აპლიკაციას, რომელიც დაგეხმარებათ, ბავშვებს ასწავლოთ, თუ როგორ მოიქცნენ ფულთან, კერძოდ, როგორ დაზოგონ ის. „PiggyBot-ი“ –
1561042628_5d0b9fc6d4828
ვლევებიედიცინა

ახალი გასარუჯი მედიკამენტი, რომელიც კანს კიბოსგან იცავს

მეცნიერებმა შექმნეს მედიკამენტი, რომელიც მზის შუქის იმიტაციას წარმოადგენს და კანის ტონს მავნე UVრადიაციის გარეშე ქმნის. მეცნიერებმა ცდები კანის ნიმუშებსა და თაგვებზე ჩაატარეს, რომლის დროსაც კანში პიგმენტური მელანინის ყავისფერი ფორმა წარმოიქმნა.
ს საინტერესოასტორია

როგორი იყო ძველი ეგვიპტის საზოგადოება?

no thumb