close
ბიზნესი

როგორ შევისწავლოთ მიზნობრივი აუდიტორია?

რა კატეგორიის პროდუქტებით სარგებლობს თითოეული სეგმენტი და რა სიხშირით – ამის ცოდნა მარკეტოლოგებს ეხმარება, მათი მარკეტინგული აქტივობების მართებულობა განსაზღვრონ.

მაგალითად – კანადის ტრანსპორტის სამინისtრომ ვაკუვერის აეროპორტის მომხმარებელთა გამოკითხვა ჩაატარა. აღმოჩნდა, რომ მომხმარებელთა უმრავლესობა „აქტუალიზატორები“ ანუ ,,VALS–ის” მიხედვით, ის პიროვნებები იყვნენ, რომელთაც ცხოვრებაში დიდი მიღწევები აქვთ და არაპრაქტიკული, მაგრამ პრესტიჟული საქონელი იზიდავთ. პოტენციურ მომხმარებელთა შორის ამ სეგმენტის სიჭარბემ დაინტერესებულ მხარეს მიუთითა, რომ საკმაოდ პერსპექტიული იქნებოდა აეროპორტში ისეთი ნოვატორული სტილის მაღაზიების განთავსება, როგორებიცაა – „ Sharp image” და „Nature company“.

 

წყარო: harvard business review

მასალა მოამზადა:  ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი “დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0
Tags : slid