close
ბიზნესი

5 რამ, რასაც მომხმარებლის გაბედნიერება შეუძლია

კომპანიის წინსვლისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რამდენად კმაყოფილია მომხმარებელი. როგორ იშოვი ფულს მყიდველების გარეშე? მომხმარებლის ცუდი მომსახურეობა კომპანიას შეიძლება ძვირად დაუჯდეს და არამარტო ფულადი დანაკლისი განაცდევინოს მას, არამედ, დიდად სავარაუდოა, რომ გამოიწვიოს მყიდველების დაკარგვა და რეპუტაციის შელახვაც კი.

თუ ფული განაღვლებს, ასევე უნდა გადარდებდეს მომხმარებლის განწყობაც – სტატისტიკამ აჩვენა, რომ 86% მყიდველებისა მზადაა გადაიხადოს მეტი ფული უკეთესი მომსახურეობისთვის.

აი ის ხუთი მიზეზი, რამაც შეიძლება თქვენი მომხმარებელი გააბედნიეროს:

1.არ შეპირდე მათ იმას, რის გაკეთებასაც ვერ შეძლებ;

2.გააცანი მათ ის დიდი ცვლილებები, რომელთა განხორციელებასაც გეგმავ;

3.აღნიშნე შენი შეცდომები;

4.გაიგე მათი ხასიათისა და პიროვნების შესახებ;

5.გაუგზავნე მათ ხელნაწერი ბარათები.

მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0
Tags : slid