ასტრონომია - კოსმოსი

„ნასა“ „მზესთან შეხების“ მისიის შესახებ ოფიციალურ განცხადებას გააკეთებს

„ნასა“ ოთხშაბათს ოფიციალურ განცხადებას გააკეთებს უჩვეულო მისიის შესახებ, რომელიც „მზესთან შეხებას“ ითვალისწინებს.

განსხვავებით სხვა გამოკვლევისგან, ე.წ. მზის გამოკვლევის პლუს მისიას მოუწევს ტემპერატურასა და რადიაციათან გამკლავება, მაგრამ ის მონაცემები, რომლებიც ამ პროცესის ფარგლებში შეგროვდება, ასტრონომებს მზის ქარიშხლების პროგნოზირებასა და დედამიწის უახლოეს ვარსკვლავთან დაკავშირებული საიდუმლოების ამოხსნაში დაეხმარება.

1976 წელს, 370-კილოგრამიანი ინსტრუმენტების ბლოკი, ჰელიოს 2, მზის ზედაპირს დაახლოებით 43 მილიონი კილომეტრით მიუახლოვდა, რათა მზის ქარები და კოსმოსური სხივები შეესწავლა.

იმისთვის, რომ მზის შესახებ კაცობრიობის ცოდნა გააღრმავოს, „ნასა“ აპირებს, მიმდინარე წლის აგვისტოში მზის ზედაპირს 6 მილიონი კილომეტრის რადიუსით მიუახლოვდეს. შესაძლოა ეს მანძილი ძალიან შორად მოგეჩვენოთ, მაგრამ გარწმუნებთ, რომ მზესთან ამ მანძილზე მიახლოება ძალზედ გაბედული ნაბიჯია, რომელიც მეცნიერებს საშუალებას მისცემს, დაწვის გარეშე მაგნიტური სფეროები გამოიკვლიონ და მზის რამდენიმე ნაწილაკი დაიჭირონ.

როგორც ჩანს, კვლევას მოუწევს  1,400 ° -მდე (დაახლოებით 2,550 ° ფარენჰეიტი) ტემპერატურას გაუძლოს.

გამოძიება იძულებული იქნება, ტემპერატურა 1,400 ° -მდე (დაახლოებით 2,550 ° ფარენჰეიტი) იცვლებოდეს, ხოლო კომფორტული ოთახის ტემპერატურის პირობებში.

წყარო: http://www.sciencealert.com/