close
იზნესიექნოლოგიები

ინტერნეტრეკლამზე დახარჯული თანხა პირველად ასწრებს სატელევიზიო რეკლამაზე დანახარჯებს

broadcast_electronic_media

კომპანია IAB- ახალ ანგარიშს აქვეყნებს, რომლის მიხედვით ევროპაში ინტერნეტრეკლამზე დახარჯული თანხა პირველად ასწრებს სატელევიზიო რეკლამაზე დანახარჯებს.

2016 წელს ევროპის ქვეყნებში  36,4 მილიარდი ევრო დაიხარჯა ონლაინრეკლამაზე, რაც 13%-ით მეტია 2015 წლის მაჩვენებელზე. აღნიშნული მონაცემით,  ევროპაში რეკორდი დამყარა და ინტერნეტრეკლამამ პირველად გადაუსწრო სატელევიზიო რეკლამას, რომლის ბიუჯეტმაც 33,3 მილიარდი ევრო შეადგინა.

IAB-ის ანგარიშის მიხედვით, 60,5%-ით გაიზარდა დანახარჯები მობილურ რეკლამაზე, რომელმაც 3,5 მილიარდი ევრო შეადგინა. ასევე რეკორდული მაჩვენებელი გამოვლინდა ონლაინვიდეორეკლამის მხრივ.  2015 წელთან შედარებით, 2016 წელს მასზე დანახარჯები 35,8%-ით გაიზარდა.

ინტერნეტ რეკლამაზე ყველაზე მეტი თანხა დიდ ბრიტანეთში დაიხარჯა, სადაც ბიუჯეტმა 11,8 მილიარდი დოლარი შეადგინა.

 

მასალა მოამზადა:  ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”

მასალის გამოყენების პირობები

კომენტარი

Tags : sld
admin2

The author admin2