close
ბიზნესი

ონლაინმიმოხილვები – 5 რამ, რაც მომხმარებლების კეთილგანწყობის მოსაპოვებლად დაგეხმარებათ:

 საიტის  ნეგატიური მიმოხილვები  არ ნიშნავს იმას, რომ მას ცუდად აფასებენ, პირიქით, შეიძლება მსგავსი მიმოხილვა უფრო შედეგიანიც კი აღმოჩნდეს შენთვის.

კარგია, როდესაც მომხმარებლები რეაგირებენ ონლაინსაიტებზე, რადგან შენთვის და შენი თანამშრომლებისთვის უფრო ადვილია, გააანალიზო კონკრეტული პრობლემა და იპოვო მისი გადაჭრის, რაც შეიძლება მარტივი და ეფექტური, გზა.

კომპანიისთვის ძალიან მომგებიანია, როდესაც ყველა მომხმარებელი შედის ონლაინსაიტზე და იქ შესაბამის გამოკითხვებს სცემს პასუხს, რადგან ხშირ შემთხვევაში ამ გამოკითხვების მიხედვით ხვდებიან თუ რა არის გამოსასწორებელი.

5 რამ, რაც მომხმარებლების კეთილგანწყობის მოსაპოვებლად დაგეხმარებათ:

  1. გამოიყენეთ ონლაინრეპუტაცია და პროგრამული უზრუნველყოფა;
  2. გააცანით მომხმარებლებს, თუ როგორ და სად გააკეთონ მიმოხილვა;
  3. აუცილებელია ყველა მომხმარებელთან კონტაქტი;
  4. სთხოვეთ მათ პატიოსნად გაიარონ გამოკითხვები;
  5. სთხოვოთ მათ გულწრფელი კომენტარების დაწერა.

 

წყარო:  business insider

მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

 

გაზიარება:
fb-share-icon0
Tags : slid