close
ბიზნესი

ვებ საიტები და მათი გამოყენება

მულტიმედია „YouTube“ „SlideShare“, „Flickr“ შეეფერება ისეთ კომპანიას, რომელსაც აქვს წარმატებული მედია ფოტო, ან ვიდეო მასალის სახით და სურს მისი ვირტუალური გზით გავრცელება.
მულტიმედიის სხვადასხვა საშუალებას შორის მომხმარებელი „YouTube-ს“ ანიჭებს უპირატესობას, ხალხის აქტივობა ამ არხზე მაღალია და, შესაბამისად, ეს კარგი საშუალებაა კომპანიებისთვის ჩამოყალიბების პროცესში. მომხმარებელი, რომელსაც მოსწონს კონკრეტული ფოტო ან ვიდეო, ხშირად აზიარებს მას, ამით კი ზრდის კომპანიის, მისი პროდუქტისა და მომსახურების ცნობადობას და ეხმარება ბრენდს წარმატების მიღწევაში.
საინტერესოა კომპანიების მიერ ბლოგებისა და მიკრობლოგების გამოყენების ხარისხი. მრავალი ექსპერტის განცხადებით, ის საყურადღებოა ისეთი ორგანიზაციებისთვის, რომელთაც კონკრეტული სფეროს მოწინავე ადგილის დაკავება სურს.

წყარო : Sciencealert.com

მასალა მოამზადა : ლაშა ჯინჭარაძემ 

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა“

გაზიარება:
fb-share-icon0