close
ბიზნესი

რეპუტაცია და მასთან დაკავშირებული რისკფაქტორები

 ხელმძღვანელ პირებს კარგად ესმით მათი კომპანიების რეპუტაციის მნიშვნელობა. მყარი რეპუტაციის მქონე ფირმები ხალხს უკეთ იზიდავს. ისინი უფრო ფასეული ნაწარმის მიმწოდებლად მიიჩნევიან და თავსაც ნებას აძლევენ, მომხმარებელს პროდუქციაში მეტი გადაახდევინონ.

მათი მომხმარებლები ხშირად უფრო ლოიაურნი არიან და პროდუქტებისა თუ სერვისების უფრო მეტ სახეობას ყიდულობენ. ამ ფირმების ფასისა და შემოსავლების კოეფიციენტი და საბაზრო ღირებულება მაღალია, ხოლო კაპიტალური დანახარჯები – უფრო დაბალი, რადგან ბაზარი მიიჩნევს, რომ ასეთი კომპანიები მდგრად შემოსავალს უზრუნველყოფენ. მეტიც, ეკონომიკაში, სადაც საბაზრო ღირებულების 70%–დან 80%–მდე ძნელად განსასაზღვრ არამატერიალურ აქტივებზე მოდის, ორგანიზაციები განსაკუთრებით მგრძნობიარენი არიან ყოველივე იმის მიმართ, რაც მათ რეპუტაციას აზიანებს.

 

წყარო: Harvard business review

მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0
Tags : slid