close
ბრენდი

ბრენდი არის ნდობისა და სიყვარულის ურთიერთობა. ბრენდი ვერ მისცემს თავს უფლებას, რომ იყოს არათანმიმდევრული. არათანმიმდევრულობა კი უსათუოდ ჩნდება იქ, სადაც არსებობს სიყალბე. მომხმარებელი, როგორც წესი, თავის მიმართ ეთიკურ დამოკიდებულებას ითხოვს. ამგვარად: ბრენდინგის თვალთახედვით, ეთიკური ნორმების დაცვა მომგებიანია. მაგრამ მომგებიანია გრძელვადიან პერსპექტივაში. შესაბამისად, ხშირად, ნაკლებად საინტერესოა არა მხოლოდ ჩვენი, არამედ მრავალი უცხოური კომპანიისთვისაც. სწორედ ამიტომ, უბრალო კომპანიები ბევრად უფრო მეტია, ვიდრე – წარმატებული ბრენდები. პატიოსნების ხელყოფა ბევრად უფრო ძნელია, ვიდრე პატიოსნების იმიჯისა. პატიოსანი იმიჯი, თავად პატიოსნების გარეშე, მხოლოდ და მხოლოდ სიცრუეა. ტყუილი ძირს უთხრის ნდობას, ნდობის გარეშე კი შეუძლებელია ნორმალური ურთიერთობის ჩამოყალიბება.

 

წყარო: Harvard business review

მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

მასალის გამოყენების პირობები

კომენტარი

Tags : sld
admin2

The author admin2