close
იზნესი

,,McDonald’s-ი”, ,,Subway” , ,,Sratbucks-ი” – ბრენდების ფასეულობების ცვლილებები

536072105

 

საუზმის მენიუს გაფართოებამ, მასში ახალი, მომგებიანი პროდუქტების დამატებით, მნიშვნელოვნად გაზარდა მომხმარებლის ნაკადი და აამაღლა რესტორნების პროდუქტიულობა. ეს განსაკუთრებით ,,McDonald’s–ს” , ,,Subway-სა”  და    ,,Starbucks -ს” შეეხო.

საუზმე იყო ერთ–ერთი ფაქტორი , რამაც 40%-მდე გაზარდა ,,Starbucks–ის” ბრენდის ფასეულობა. ფასების გადახედვით და სერვისის გაძლიერებით ყავის სახლმა, მნიშვნელოვნად აამაღლა ეფექტიანობა.

,,McDonald’s–მა”  რეკლამაზე უფრო მეტი ფული დახარჯა და მენიუში $ 1 –იანი საუზმე და $ 1,99 –იანი შვრიის ფაფები შეიტანა. ბრენდის ფასეულობა 23%–ით გაიზარდა.

,,Subway –მ”, გარდა იმისა, რომ საუზმის ასორტიმენტი განაახლა და ბრენდი დააპოზიციონირა როგორც მომხმარებელთა ჯანმრთელობაზე ორიენტირებული, სწრაფი ტემპით გააგრძელა საერთაშორისო ექპანსია და მთელს მსოფლიოში რესტორნების რაოდენობით ,,McDonald’s -აც” კი გაუსწრო. ,,Subway–ს” ბრენდის ფასეულობა 19%-ით გაიზარდა.

მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

 

 

მასალის გამოყენების პირობები

კომენტარი

Tags : slid