close
ბიზნესი

CSR–ი – კომპანიების იმიჯის გარანტი

სოციალური პასუხისმგებლობა კორპორაციული თვითრეგულაციის ფორმაა, რომელიც ბიზნესში გამოიყენება.
ტერმინი ,,კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა” 1960-იანების ბოლოსა და 70-ანების დასაწყისში დამკვიდრდა. ის ძირითადად სამ კომპონენტს
1. კომპანიას
2. მომხარებელსა
3. დაინტერესებულ პირებს–,,სტეიკჰოლდერებს” აერთიანებს.
სოციალური პასუხისმგებლობა გულისხმობს ქმედებას, რომელიც დაარეგულირებს პრობლემებსა და გამოწვევებს საკუთარი ფუნქციის გარეთ. აქ არ იგულისხმება საზოგადოებისთვის პროდუქტის შეთავზება ან გადასადახდების გადახდა, რადგანაც კომპანია ამ ყველაფერს ისედაც აკეთებს, CSR–ის დროს პიროვნება ასრულებს სამუშაოს, რაც მას კანონით შეიძლება სულაც არ ევალებოდეს, მაგრამ კომპანიისთვის იყოს საჭირო.

 

წყარო: Inc.com

მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0
Tags : slid