კატეგორიის გარეშე

ადამიანებს 1000 წლის შემდეგ წითელი თვალები იქნებათ [VIDEO]

მომავლის ადამიანს მოწითალო თვალები და მუქი კანი ექნება

ადამიანები 1000 წელიწადში ძალიან განსხვავებული არსებები იქნებიან.

ახლახანს გავრცელებული ვიდეოს მიხედვით, კლიმატის ცვლილება, ხელოვნური ინტელექტი და გენეტიკური მუტაციები მომავალში ჩვენი ორგანიზმის მკვეთრ ცვლილებებს განაპირობებს.

დნმ-ის მუტაციის შედეგად ადამიანს შესაძლოა განუვითარდეს წითელი თვალები და მუქი კანი – როგორც გლობალური დათბობის ევოლუციური პასუხი.

კანადაში დაფუძნებული AsapScience-ის მიერ გავრცელებული ვიდეო აღწერს ჰიპოთეტურ სცენარს, რომელშიც ადამიანის ორგანიზმი ნაწილობრივ ადამიანია და ნაწილობრივ – მანქანა.

„მომავალში ნანობოტები ან პატარა რობოტები ჩვენს ორგანიზმთან ინტეგრირდებიან და ჩვენს  შესაძლებლობებს გაზრდიან. ჩვენი ფიზიოლოგიის მიერ აღარ ვიქნებით შეზღუდულები და გავხდებით ბიოლოგიისა და მანქანის ნარევი,“ – ნათქვამია ვიდეოში.

იმავდროულად, “დიზაინერი ბავშვები” ხელს შეუწყობს ჭკვიანი, მიმზიდველი და ფიზიკურად კარგი აღნაგობის ადამიანების ჩამოყალიბებას.

„თუმცა რაც უფრო მეტად ჭკვიანები, ძლიერები და ლამაზები გავხდებით, მით მეტად დავშორდებით ადამიანის სახეობას და ამ გზით, კარი გაეღება მომავლის ახალ დაავადებას – მთელი კაცობრიობის განადგურებას.“

გლობალური დათბობის შედეგად ადამიანი კიდევ უფრო გამხდარი და მაღალი აგებულების გახდება. როგორც ვიდეოშია ნათქვამი, ასეთი სხეულის ფორმის მქონე ადამიანი სიცხეს უფრო მეტად აიტანს.

დოქტორი ალან კვანის თქმით ჩვენი სახეებიც შესაძლოა მკვეთრად შეიცვალოს. ალან კვანმა შექმნა გამოსახულებების განსაცვიფრებელი სერია, რომელიც წარმოადგენს ადამიანის რასის  ერთ-ერთ შესაძლო ევოლუციას მომდევნო 100,000 წლის მანძილზე.

ალან კვანი მიიჩნევს, რომ  ჩვენი მომავალი ევოლუციის გასაღები იქნება ადამიანის ფორმის ბუნებრივ ევოლუციასთან დაშორება და მისი ბიოლოგიურ ვარიანტთან ადაპტაცია ადამიანის საჭიროებებიდან გამომდინარე.

„იმდენად, რამდენადაც  გენური ინჟინერია ნორმა ხდება, მომავალში ადამიანის სახეს კიდევ უფრო მეტად განსაზღვრავს მისივე გემოვნება. რაც შეეხება ადამიანის შუბლს, ის უფრო ფართო გახდება, ვინაიდან ადამიანის ტვინი კიდევ მეტად განვითარდება და გაიზრდება,“ – აცხადებს  დოქტორი ალან კვანი.

იმდენად, რამდენადაც ადამიანი აღწევს გენეტიკაზე სრულ ბატონობას, ადამიანის სახე გახდება ძალიან სუბიექტური იმ მახასიათებლებისადმი, რასაც იგი ძირითადად უჩივის : სწორი ცხვირი, შთამბეჭდავი თვალები, სახის ნაკვთების ოქროს პროპორცია და მარცხენა / მარჯვენა სრულყოფილი სიმეტრია.

დოქტორი კვანი მიიჩნევს, რომ იმ დროისთვის ადამიანს დიდი ზომის თვალები ექნება, ამას კი ის ფაქტი განაპირობებს, რომ ადამიანი მზის სისტემის კოლონიზირებას მოახდენს და ხალხი მზისგან შორს, უფრო ბნელ გარემოში დაიწყებს ცხოვრებას.

ფაქტობრივად, 2050 წლისთვის რადიკალური ახალი ტექნოლოგიის შედეგად სრულიად ახალი ტიპის ადამიანი ჩამოყალიბდება.

როგორც Global Brain Institute-ის მეცნიერი კადელ ლასტი აცხადებს, რომ კაცობრიობა მთავარ “ევოლუციურ ტრანზაციას“ გადის. მისი თქმით, დაახლოებით 40 წელში ადამიანები უფრო დიდხანს იცოცხლებენ, უფრო გვიან ასაკშიც შეეძლებათ შვილების გაჩენა და შესაძლებლობა ექნებათ ყოველდღიური საქმიანობა ხელოვნურ ინტელექტზე დაყრდნობით შეასრულონ.

წყარო: Dailymail