close
ბიზნესი

3 გზა, რომელიც დამსაქმებელს თქვენამდე მოიყვანს

 

თანამედროვე სამყაროში დასაქმების პრობლემა აქტუალობას არ კარგავს. სამსახურის მაძიებლები უამრავ ვაკანსიაზე აკეთებენ განაცხადს, მაგრამ მათ ნაწილს პასუხიც კი არ უბრუნდება. როგორ მოვიქცეთ, რომ სამსახურის საპოვნელად თავად მივიზიდოთ დამსაქმებელი და მათგან საუკეთესო შეთავაზება მივიღოთ?

ადამიანური რესურსების კონსულტანტი, ჯეი კანჩოლა, ამბობს, თუ თქვენ გაქვთ რომელიმე სფეროში ,,ექსპერტის” რეპუტაცია, ეს ზრდის შანსს, რომ დამქირავებელი თავად გიპოვით. გამორჩეული კანდიდატი არის ის, ვინც წერს ბლოგს, ესწრება და მონაწილეობს საჯარო გამოსვლებში და ქმნის ,,პროფესიონალურ აურზაურს” სოციალურ მედიაში. ამ ტიპის ადამიანებზე თვალი უჭირავთ დამქირავებლებს.

  1.  შექმენით თქვენი ნეთვორქი. ძლიერი ნეთვორქის შექმნა გაძლევთ შანსს, შეხვდეთ ისეთ ადამიანებს, ვინც შემდგომში გახდება თქვენი რეკომენდატორი, პროექტის მხარდამჭერი და კარგი მოკავშირე. თქვენ არასდროს იცით თუ ვინ მიაწვდის თქვენს სახელს დამსაქმებელს.
  2. გქონდეთ განახლებული პროფილი LinkedIn-ზე. ,,მოიპოვეთ ახალი კავშირები და იქონიეთ მყარი რეკომენდაციები ყოფილი დამსაქმებლებისგან ან ყოფილი კლიენტებისგან. იფიქრეთ თქვენთვის საინტერესო ჯგუფებში გაერთიანებაზე. არა მარტო თქვენი კარიერისთვის შესაფერისი ჯგუფები შეარჩიეთ, არამედ ისეთები, სადაც დამსაქმებლებს შეეძლებათ დაინახონ თქვენი კონტრიბუცია,”.– აცხადებს სლეზაკი.
  3. შექმენით პირადი ვებგვერდი. დამქირავებლების 56%-ზე ბევრად უფრო დიდ შთაბეჭდილებას ახდენს კანდიდატის პირადი ვებგვერდი, ვიდრე პერსონალური ბრენდინგის ნებისმიერი სხვა ინსტრუმენტი. გარდა თქვენი ნამუშევრების განთავსებისა, კარგი იქნება, თუ გამოაქვეყნებთ თქვენს მოკლე ბიოგრაფიას, საკონტაქტო ინფორმაციას, რეზიუმესა და რეკომენდაციებს კოლეგებისგან ან ყოფილი კლიენტებისგან.

 

წყარო: http://hbr.com/

მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”

 

გაზიარება:
fb-share-icon0
Tags : slid