close
AMGიზნესი

10 ყველაზე ძვირადღირებული კომპანია

Big-Data-770×578

 

გამოცემა ,,Forbes-ი” მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგს აქვეყნებს. უკვე მეექვსე წელია პირველ ადგილს კომპანია ,,Apple-ი” იკავებს. ,,ჩვენ მუდმივად ვმუშაობთ იმისთვის, რომ Apple- იყოს საუკეთესო. ეს შედეგებზეც აისახება. უკვე მეექვსე წელია ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის სახელს ვატარებთ. მომხმარებელი გვენდობა და ჩვენ ეს სტიმულს გვაძლევს, რომ უფრო მეტი გავაკეთოთ.” – განაცხადა კომპანიის აღმასრულებელმა დირექტორმაძვირადღირებული ბრენდების 10-ეული კი ასე გამოიყურება:

  1. Apple – ბრენდის ღირებულება: 154,1 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +6%.
  2. Google – ბრენდის ღირებულება 82,5 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +26%.
  3. Microsoft – ბრენდის ღირებულება: 75,2 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: + 9 %.
  4. Coca-cola – ბრენდის ღირებულება: 58,5 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +4%.
  5. Facebook – ბრენდის ღირებულება: 52,6 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +44%.
  6. Toyota – ბრენდის ღირებულება: 42,1 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: + 11%.
  7. IMP – ბრენდის ღირებულება: 41,4 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: -17%.
  8. Disney – ბრენდის ღირებულება: 39,5 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +14%.
  9. McDonald’s – ბრენდის ღირებულება: 39,1 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: -1%.
  10. GE – ბრენდის ღირებულება: 36,7 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: -2%.

მსოფლიოს ძვირადღირებული ბრენდების 10-ეულიდან ნახევარს ტექნოლოგიური კომპანიები წარმოადგენს.

 

წყარო: Harvard Business Review

მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”

 

მასალის გამოყენების პირობები

კომენტარი

Tags : slid
admin2

The author admin2