კატეგორიის გარეშე

ჩინელი მეცნიერები აცხადებენ, რომ საეჭვო სიგნალები დააფიქსირეს, რომელიც, შესაძლოა, უცხოპლანეტელებთან იყოს დაკავშირებული

ჩინელი მეცნიერების მიერ გამოქვეყნებული ანგარიშის თანახმად, ჩინეთის უზარმაზარმატელესკოპმა,ცის თვალმა, შესაძლოა, შორეულიუცხოპლანეტელების ცივილიზაციისგან სიგნალები დააფიქსირა.

კერძოდ, ჩინეთის მეცნიერებისა და ტექნოლოგიებისსამინისტროს ოფიციალურ გამოცემა Science andTechnology Dailyში გამოქვეყნებულ აანგარიშშიაღნიშნულია, რომ პეკინის Normal University-ის ასტრონომებმა დააფიქსირეს რამდენიმე შემთხვევადედამიწის მიღმა შესაძლო ტექნოლოგიური კვალისდა არამიწიერი ცივილიზაციის არსებობის შესახებ“.

ანგარიშის თანახმად, სიგნალები დააფიქსირაჩინეთის რადიოტელესკოპმა (FAST), რომელსაცცისთვალსუწოდებენ და რომელიც მსოფლიოშიყველაზე დიდი რადიოტელესკოპია.

ჩინელი მეცნიერების მტკიცებით, საეჭვო, ვიწროხაზოვანი, პოტენციურად ხელოვნური რადიო სიგნალები სამჯერ დააფიქსირეს, მათ შორის ერთხელ 2022 წელს.

ვინაიდან სიგნალები ვიწროზოლიანირადიოტალღებია, რომელიც, როგორც წესი, გამოიყენება მხოლოდ ადამიანის თვითმფრინავებისა და თანამგზავრების მიერ, ისინი შეიძლება წარმოებული ყოფილიყო უცხოპლანეტელების ტექნოლოგიით. თუმცა, მეცნიერები ამბობენ, რომ მათი დასკვნები წინასწარია დასიფრთხილით უნდა მოეკიდონ მანამ, სანამ ანალიზი დასრულდება.

აღსანიშნავია, რომ ანგარიში გამოქვეყნების შემდეგ მალე წაშალეს, მისი მოულოდნელი წაშლის მიზეზები გაურკვეველია.