close
AMG

როგორ შევქმნათ ახალი პროდუქტი

713378-636576595892468047-16×9

ახალი პროდუქტის შემოტანა ბაზარზე ძალიან რთულია და ბევ რისკთანა დაკავშირებული. ბევრ ადამიანს სხვადასხვა სახის კითხვა უჩნდება ამ საკითხთან დაკავშირებით, მაგრამ ყველაზე პასუხს ვერ პოულბენ.

Harward Business Review– ს ჟურნალმა შესთავაზა მკითხველს ის 10 ჩინებული კითხვა, რომლებიც ხელს შეუწყობენ კომპანიებსა და ადამიანებს ახალი პროდუქტის შექმნასა და გავრცელებაში.

  1. რა კატეგორიის კლიენტურამ უპოვა თქვენს პროდუქტს ყველზე უფრო უჩვეულო გამოყენება?

ამ კითხვაზე პასუხით შეგიძლია გაარკვიო, თუ რამდენი ადამიანი იყენებს შენს პროდუქტს სხვადასხვა დანიშნულებით.

  1. რომელ კლიენტებს ესაჭიროებათ ძალიან ხშირად, ან ძალიან იშვიათად ჩვენი პრდუქტი თუ მომსახურება?

პროდუქტის შექმნიდან რამოდენიმე თვეში უკვე კომპანიას ეყოლება თავისი კლიენტურა, რომლებსაც დიდი ყურადღებით უნდა მოეპყროთ.

  1. არის მოსაზრება, რომ ყველა კლიენტს არ მოსწონს პროდუქტი სხვადასხვა მიზეზების გამო, თათბირზე ამ კითხვის დასმა მომგებიანი იქნება : როგორ შეიძლება შეიცვალოს ჩვენი პროდუქტი, რომ ყველა კლიენტს მიესადაგოს?
  2. რა კატეგორიის კლიენტებისთვისაა ჩვენი პროდუქტი ხელსაყრელი?
  3. მომხმარებელთა რა მოხოვნები იცვლება განსაკუთრებით სწრაფად? და როგორი იქნება ისინი ხუთი წლის შემდეგ?

იმ ადამიანებს, რომლებსაც ეს შეკითხვები დაებადათ, ყველაზე კარგი გამოსავალი მათთვის თანამშრომლებთან ერთად თათბირზე ამ კითხვების განხილვაა.

წყარო : HBR.com
მასალა მოამზადა : ლაშა ჟინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”

მასალის გამოყენების პირობები

კომენტარი

admin2

The author admin2