close
ბიზნესი

ADIDAS საფირმო ნიშანს კარგავს

სპორტული სამოსის მწარმოებელმა გერმანულმა კომპანია Adidas-მა საკუთარი ბრენდის საფირმო მახასიათებელზე უფლება დაკარგა. გადაწყვეტილება ევროკავშირის სასამართლომ დღეს მიიღო.


სამი პარალელურ ზოლი, რომელიც ადიდასის ფეხსაცმელსა და სამოსს მაიდენტიფიკაციებელ შტრიხად გასდევს, ძალადაკარგულად ჩაითვალა და კომპანიას ექსკლუზივი ჩამოერთვა.

„Adidas-მა ვერ დაამტკიცა, რომ სამზოლიანი სავაჭრო ნიშანი ევროკავშირის მთელ ტერიტორიაზე მათ კომპანიასთან ასოცირდება”,  – აღნიშნულია სასამართლოს განაჩენში.

გაზიარება:
fb-share-icon0