close

AMG

crm
AMG

რა არის CRM სტრატეგია ?

CRM სტრატეგია გულისხმობს A წერტილიდან ( დღევანდელი მდგომარეობა) B წერტილში (დასახული მიზნები) მისვლის საუკეთესო გზას. შესაბამისად, CRM სტრატეგიის ჩამოყალიბება გულისხმობს სამ უმნიშვნელოვანეს კომპონენტს : დღევადელი მდგომარეობა – სად ვართ; სტრატეგიული
სრულად ნახვა
AMG

5 რამ, რაც სიკვდილამდე უნდა გაიგოთ

bo sanchezz
თუ წაიკითხავთ ბო სანჩესის ნაწარმოებებს – მიხვდებით  თუ რა არის საჭირო იმისთვის, რომ ადამიანმა სიცოცხლე ბედნიერად დაასრულოს. მისი ნაწარმოებები იმ ადამიანებისთვისაა, რომლებსაც აინტერესებდათ ან აინტერესებთ,
სრულად ნახვა
AMG

როგორ შეიქმნა ცნობილი ბრენდები?

brendebi
ყველა ბრენდს თავისი საინტერესო ისტორიები აქვს. ,,დოქტრინა" გთავაზობთ რამდენიმე მათგანს:   Victoria’s Secret ერთხელ როი რეიმონდმა გადაწყვიტა თავისი მეუღლისთვის საჩუქრის გაკეთება და წავიდა მაღაზიებში ლამაზი
სრულად ნახვა
download
AMG

რამდენად მნიშვნელოვანია კლიენტი კომპანიისთვის?

   ბინზესისა და კონკურენციის მუდმივი დინამიკური განვითარების პირობებში, მსოფლიო და ქართული ბაზრის მოწინავე კომპანიები სულ მეტს ფიქრობენ არსებული აქტივების უკეთ გამოყენების გზებზე. მსხვილი ორგანიზაციები დიდ ყურადღებას უთმობენ სტრატეგიულად მომგებიანი აქტივების
სრულად ნახვა
AMG

როგორ ფასდება ბრენდის ფასეულობა?

536072105
  ,,Millward Brown Optimor –ი" ბრენდს სამ ეტეპად აფასებს : დგინდება კომპანიის არამატერიალური მოგება და ნაწილდება ინდივიდუალური ბრენდებისა და იმ ქვეყნების მიხედვით, სადაც კომპანია ეწევა ბიზნესს.
სრულად ნახვა
AMG

,,McDonald’s-ი”, ,,Subway” , ,,Sratbucks-ი” – ბრენდების ფასეულობების ცვლილებები

536072105
  საუზმის მენიუს გაფართოებამ, მასში ახალი, მომგებიანი პროდუქტების დამატებით, მნიშვნელოვნად გაზარდა მომხმარებლის ნაკადი და აამაღლა რესტორნების პროდუქტიულობა. ეს განსაკუთრებით ,,McDonald’s–ს" , ,,Subway-სა"  და    ,,Starbucks
სრულად ნახვა
images (2)
AMG

იყავით წარმატებული!

რა არის ამჟამად თქვენს ცხოვრებაში ყველაზე მთავარი? ამ კითხვაზე პასუხის გაცემა მარტივი არ გახლავთ – შეკითხვის დასმისთანავე იწყება პრიორიტეტების მინიჭების რთული პროცესი. გონებაში ამოტივტივდება ცხოვრების ყველა შესაძლო ასპექტი და სანამ
სრულად ნახვა
AMG

ხანგრძლივი წარმატების 4 პრინციპი

success
,,დოქტრინა" ხანგრძლივი წარმატების 4 პრინციპს წარმოგიდგენთ:   1.გამოიყენე არსებული, სანამ ახალს იპოვნიდე: კომპანიის ზრდის პირობებში, კარგადაა ცნობილი მენეჯმენტში არსებული წინააღმდეგობა, ძველი აქტივების გაძლიერებასა და ახლების შექმნას
სრულად ნახვა
AMG

Puma –   ბრენდის ისტორია

პუმა
ცნობილი გერმანული კომპანიის - ,,პუმას" ( Puma) ისტორია იწყება იმავე დროიდან, საიდანაც ასევე უდიდესი კომპანიის – ,,ადიდასის" – 1920–იანი წლებიდან. ,,პუმას" ისტორია უაღრესად საინტერესოა. 1924
სრულად ნახვა
images
AMG

ბიზნესის დაწყების 10 საფეხური

  დაფიქრდით, აქვს თქვენს ბიზნესს განვითარების პოტენციალი? ამ კითხვაზე დადებითი პასუხის შემთხვევაში , ეს ბროშურა იქნება თქვენი გზამკვლევი ბიზნესის სფეროში წარმატების მისაღწევად:   1.მოახდინეთ ბაზრის მარტივი ანალიზი; 2.განსაზღვრეთ რა სახის
სრულად ნახვა
1 35 36 37 38 39 40
Page 37 of 40