slid

ვაჟა ფშაველა
ულტურააქართველო

ვაჟა-ფშაველა: ,,რა არის თავისუფლება?”

ძმობა, ერთობა, თავისუფლება. ამ სიტყვებით გაიჟღენთა არა მარტო ადამიანთა ყურები, არამედ ქვებიც კი; არა დროს ჩვენის ქვეყნის დაარსების შემდეგ, არა გვგონია ასე მძლავრად და საყოველთაოდ როდისმე ჰსმენოდეს საქართველოს ეს სამი
ს საინტერესოავლევებიედიცინა

ოპტიმისტებს გულის ავადმყოფობა თითქმის არ აწუხებთ

Optimist
როგორც ირკვევა, ოპტიმისტებს გულის დაავადებები ნაკლებად აწუხებთ. ეს დასკვნა  ჟურნალ BMJ Open-ში გამოქვეყნდა. ამ სამეცნიერო კვლევისთვის ლათინოამერიკული წარმოშობის 4900 ადამიანის მონაცემები
ვლევებიედიცინასოფლიო

აშშ-ში  მარიხუანას ზედმეტი დოზის მიღებისგან მსოფლიოში ადამიანის სიკვდილის პირველი შემთხვევა გამოვლინდა

მარიხუანა
მარიხუანა სამედიცინო მიზნებისთვის ლეგალიზებულია აშშ-ის 23 შტატში.  2012 წელს კოლორადო და ვაშინგტონი გახდნენ პირველი შტატები, სადაც რეკრეაციული მარიხუანას ლეგალიზება მოხდა.
AMGიზნესისოფლიო

ასე შეიქმნა ,,კოკა-კოლა”…

კოკა-კოლა
უალკოჰოლო სასმელების კომპანიის - ,,კოკა-კოლას" (Coca-Cola) შეიქმნის ისტორია იწყება 1886 წლის 8 მაისს, ამერიკის პატარა ქალაქ ატლანტაში. სასმელი შეიქმნა მოყვარული
ვლევებისოფლიოსიქოლოგია

ბრიტანელი მეცნიერი ბედნიერებისა და წარმატების „რეცეპტს“ გვთავაზობს

წარმატების საიდუმლო
 მეცნიერები აცხადებენ, რომ ბედნიერებისა და წარმატების საიდუმლო მარტივია. დღემდე არ არსებობს კონსენუსი იმის შესახებ, თუ რა განაპირობებს ადამიანის წარმატებას, ან
ჩერნობილი ახალი კვლევა
ნალიტიკაკოლოგიას საინტერესოავლევებისოფლიო

მეცნიერები ჩერნობილის კატასტროფის ახალ მიზეზებზე საუბრობენ

1986 წელს უკრაინაში მდებარე ჩერნობილის ატომურ სადგურზე  ერთ-ერთი რეაქტორი აფეთქდა და კაცობრიობის ისტორიაში უდიდესი ატომური კატასტროფა გამოიწვია. თავდაპირველად ფიქრობდნენ, რომ მიზეზი ორთქლის აფეთქება იყო, თუმცა, ახლა მეცნიერები სხვაგვარად ფიქრობენ. 1986
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოასოფლიო

1961 წლის 12 აპრილს იური გაგარინი კოსმოსში გაფრინდა

გაგარინი
1961 წლის 12 აპრილს იური გაგარინი კოსმოსში გაფრინდა. სიმბოლურად კი, 2011 წელს 12 აპრილი კოსმონავტიკის დღე გახდა, ეს თარიღი ძირითადად
ულტურააქართველო

დღეს გურამ დოჩანაშვილი 80 წლის გახდა – “დედამიწას სიყვარული ატრიალებს”

დოჩანაშვილი
დღეს გურამ დოჩანაშვილის დაბადების დღეა - კლასიკოს მწერალს 80 წელი შეუსრულდა. ყველასთვის საყვარელმა მწერალმა 1962 წელს დაამთავრა თსუ-ის ისტორიის მიმართულება.
სტორიაიზიკა

საინტერესო ფაქტები ალბერტ აინშტაინის შესახებ

აინშტაინი
ალბერტ აინშტაინი ბევრისთვის ცნობილია, როგორც ფიზიკოს-თეორეტიკოსი, საყოველთაოდ მიჩნეულია XX საუკუნის უდიდეს მეცნიერად. მან წამოაყენა ფარდობითობის თეორია და ასევე დიდი წვლილი აქვს
რქიტექტურა/დიზაინიკოლოგიას საინტერესოავლევებისოფლიო

რატომ შეიცვალა მსოფლიოს მერვე საოცრებად წოდებულმა ტაჯ მაჰალმა ფერი?

9D1915C9-CD97-4550-ADC1-47988211EAEA
ინდოეთის უზენაესმა სასამართლომ მთავრობას დაავალა, დახმარებისთვის უცხოეთს მიმართოს, რათა გაირკვეს, რატომ ეცვლება ტაჯ მაჰალს, მსოფლიოს ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარულ ტურისტულ ღირსშესანიშნაობას,
1 2 3 167
error: Content is protected !!