sld

მოაის ქანდაკებები
სტორიაულტურასოფლიო

აღდგომის კუნძულის გიგანტური და საიდუმლოებით მოცული ქანდაკებები

წყნარ ოკეანეში მდებარე აღდგომის კუნძულს გასაოცარი ქვის გიგანტური ქანდაკებები დარაჯობს. აქ, პლანეტის ყველაზე განმარტოებულა ადგილას საუკუნეების განმავლობაში იშვა საუცხოო კულტურა, რომლის საუდუმლოთაგან უმრავლესობა ჯერ კიდევ ამოუხსნელია. აღმოსავლეთით მდებარე  ვულკან რანო-რარაკუს
ვლევებიედიცინა

შიმშილი დაზიანებული იმუნური სისტემის ღეროვან უჯრედებს აღადგენს

შიმშილი იმუნური სისტემა
მეცნიერების მიერ ახლახან ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ ხანგრძლივი შიმშილობის ციკლი არა მხოლოდ იმუნური სისტემას იცავს დაზიანებისგან, რაც ქიმიოთერაპიის უმთავრეს გვერდით
ს საინტერესოასტორიარანსპორტი

თბილისის მეტროს დაარსებისა და განვითარების ისტორია

თბილისის მეტრო
 1951 წელს საბჭოთა კავშირის მინისტრთა საბჭომ თბილისში მეტროპოლიტენის მშენებლობის დაწყება გადაწყვიტა, თუმცა, ეს პროცესი დროში გაიწელა და 15 წლის შემდეგ
ანქანათმშენებლობასოფლიორანსპორტი

რომელია 5 საუკეთესო მანქანა?

მანქანები
საუკეთესო მანქანებზე საუბრისას, შესაძლებელია, აზრთა სხვადასხვაობა წარმოიშვას -  რადგან მსოფლიოში ყველა ადამიანი სხვადასხვაგვარად აფასებს მანქანის ღირებულებებს, ზოგისთვის ფორმა და ფერია
სტორიაულტურააქართველო

1903 წელს აშენებული ჯამეს კულტურული მემკვიდრეობის სტატუსი მიენიჭა

ჯამე
ხულოს მუნიციპალიტეტის, სოფ. ღორჯომში მდებარე 1903 წელს აშენებულ ჯამეს, 2018 წლის 21 ივნისს საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის ეროვნული სააგენტოს დირექტორის
ერიხ მარია რემარკი
რაზები

,,ბედნიერება იწყება შენით და შენითვე მთავრდება” – რემარკი

,,ბედნიერება იწყება შენით და შენითვე მთავრდება, ეს ხომ ასე უბრალო რამეა." ერიხ მარია რემარკი ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”
სტრონომია - კოსმოსივლევები

ახალი თანამგზავრის მეშვეობით მარსის ქიმიურ შემადგენლობას შეისწავლიან

მარსი
ახალი თანამგზავრი - Trace Gas Orbiter-ი, რომელიც ევროპის კოსმოსურმა სააგენტომ შექმნა, მარსის ქიმიურ შემადგენლობას შეისწავლის. პლანეტის გეოლოგიური შესწავლა აპრილიდან არის დაგეგმილი.
სიქოლოგია

მიუსაფარი მოზარდების არასრულფასოვანი ინტეგრაცია, როგორც ქვეყნის რეგრესის წინაპირობა

მიუსაფარი ბავშვი
,,ზოგადი განათლების შესახებ," საქართველოს კანონის შესაბამისად : ,,ყველას აქვს სრული ზოგადი განათლების მიღების თანაბარი უფლება, რათა სრულად განავიტაროს თავისი პიროვნება
იზნესიაქართველო

ქართველი გოგონას სტარტაპი „Fully-ფული“ და მეწარმის გზა იდეიდან ბიზნესამდე

48798C8C-AB07-4B46-AA9C-3F33F8A286F5
„Fully-ფული“ ახალგაზრდა მეწარმის - ანა გელაშვილის წარმატებული სტარტაპია, რომელიც საზოგადოებას მრავალფეროვან ხელნაკეთ საფულეებსა და საბარათე სათავსოებს სთავაზობს, სტარტაპმა უკვე დაიმსახურა
ანათლებააქართველო

მეცნიერებისა და ინოვაციების ფესტივალზე რეგისტრაცია დაიწყო

მეცნიერებისა და ინოვაციის ფესტივალი
  განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ორგანიზებით, მეცნიერებისა და ინოვაციების ფესტივალის ფარგლებში, გაიმართება სამეცნიერო ჟურნალისტიკის სტუდენტური კონკურსი და სამეცნიერო თემაზე შექმნილი ფოტოკონკურსი.
1 2 3 35
error: Content is protected !!