მედიცინა

Capture
ედიცინა

მეცნიერებმა მაიმუნების ტვინში ადამიანის გენი შეიყვანეს და გასაოცარი შედეგი მიიღეს

ჩინელმა მეცნიერებმა მაიმუნების ტვინში ადამიანის გენი შეიყვანეს და განაცხადეს, რომ ექსპერიმენტის შედეგად პრიმატები უფრო ჭკვიანები გახდნენ. კვლევის შედეგები ჩინურ სამეცნიერო ჟურნალ National Science Review-ში გამოქვეყნდა. აღნიშნულმა ცხოველებმა მოკლევადიანი მეხსიერების ტესტში
ატეგორიის გარეშეედიცინა

აღმოაჩინეს მედიკამენტი, რომელიც თირკმლისა და გულის დაავადებებით გამოწვეული სიკვდილისგან მილიონობით ადამიანს დაიხსნის

Capture
გარღვევა მკურნალობაში, რამაც შესაძლოა ასობით მილიონი ადამიანი 21-ე საუკუნის ეპიდემიისგან - დიაბეტისგან გამოწვეული თირკმლის უკმარისობისგან იხსნას.  ოქსფორდის უნივერსიტეტის მეცნიერების მიერ ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ სისხლში

აშშ-ში ექიმებმა გადაარჩინეს ბავშვი რომელიც 300 გრამს იწონიდა

shutterstock_50320807
აშშ-ის შტატ კონექტიკუტში ექიმებმა გადაარჩინეს ბავშვი, რომელიც დაბადების შემდეგ 300 გრამს იწონიდა. ანომალუარდ პატარა წონის ახალშობილი კონორ ფლორიო 2018 წლის 13 ივლისს დაიბადა. New York Post -ის ცნობით, ექიმებმა ჩვილს სუნთქვის პრობლემები და ტვინში
Optimist
ს საინტერესოავლევებიედიცინა

ოპტიმისტებს გულის ავადმყოფობა თითქმის არ აწუხებთ

როგორც ირკვევა, ოპტიმისტებს გულის დაავადებები ნაკლებად აწუხებთ. ეს დასკვნა  ჟურნალ BMJ Open-ში გამოქვეყნდა. ამ სამეცნიერო კვლევისთვის ლათინოამერიკული წარმოშობის 4900 ადამიანის მონაცემები გამოიყენეს. რა ჯგუფი სპეციალურად შეიქმნა, რადგან  - მეცნიერების აზრით, ეს
ედიცინა

საბერძნეთში პირველი „სამი ადამიანის შვილი“ გაჩნდა

dvsdv
საბერძნეთში პირველი „სამი ადამიანის შვილი“ გაჩნდა. ეს იმას ნიშნავს, რომ ხელოვნური განაყოფიერების პროცედურის დროს გამოყენებულ იქნა ორი ქალისა და ერთი მამაკაცის გენეტიკური მასალა. მედიკოსთა განცხადებით,
ვლევებიედიცინასოფლიო

აშშ-ში  მარიხუანას ზედმეტი დოზის მიღებისგან მსოფლიოში ადამიანის სიკვდილის პირველი შემთხვევა გამოვლინდა

მარიხუანა
მარიხუანა სამედიცინო მიზნებისთვის ლეგალიზებულია აშშ-ის 23 შტატში.  2012 წელს კოლორადო და ვაშინგტონი გახდნენ პირველი შტატები, სადაც რეკრეაციული მარიხუანას ლეგალიზება მოხდა. რამდენიმე დღის წინ,  კოლორადოს შტატში
gehirn und dna
ედიცინა

მეცნიერებმა აუტიზმსა და შემეცნებით შესაძლებლობებს შორის გენეტიკური კავშირი იპოვეს

დიდ ბრიტანეთში 10 000 ინდივიდის გამოკვლევის შედეგად, მეცნიერებმა აღმოაჩინეს კავშირი აუტიზმისა და ინტელექტის გენეტიკურ რისკ-ფაქტორებს შორის. შედეგების მიხედვით, გენი, რომელიც დაკავშირებული იყო აუტიზმის სპექტრის აშლილობების განვითარებასთან, ასევე დაკავშირებულია ძირითადი პოპულაციის
ს საინტერესოაატეგორიის გარეშეედიცინა

10 დაავადება, რომელსაც შეუძლია 24 საათში მოკლას ადამიანი! ფრთხილად!

10_children_in_colorado_have_been_infected_with_a_mystery_illness_which_causes_polio_like_symptoms._reuters.jpg_1718483346
კიბო, გულის დაავადებები და შიდსი - თითოეული მათგანი შიშს იწვევს პაციენტებში. ეს ის დაავადებებია, რომლებიც დროში პროგრესირდებიან და საბოლოო ჯამში, თითოეული შეიძლება ფატალურად დამთავრდეს. თუმცა,
ს საინტერესოაატეგორიის გარეშეედიცინააქართველო

საქართველოში ბავშვი  მამის გარდაცვალებიდან წელიწადსა და რვა თვეში ჩაისახა – in vitro განაყოფიერების სასწაული

0ce2de579450441256c9efb4071c0fbe_thumb
ექიმი რეპროდუქტოლოგი, კლინიკა "კარაფს მედლაინის" მეან-გინეკოლოგი მანანა ქოჩიაშვილი ფეისბუქზე ემოციურ პოსტს აქვეყნებს ჩვილზე, რომელიც მამის გარდაცვალების შემდეგ ჩაისახა. "ჩემს ხელში უამრავ პაციენტს გაუვლია, უამრავი საინტერესო და ტრაგიკული
dna
ს საინტერესოაატეგორიის გარეშეედიცინაამართალი

ბრაზილიაში სასამართლომ ტყუპი ძმებიდან ორივე ბავშვის მამად აღიარა

ბრაზილიაში სასამართლომ ორ კაცს, რომლებიც იდენტური ტყუპები არიან, ბავშვის მიმართ ალიმენტის გადახდა დააკისრა, ვინაიდან მამობაზე გაკეთბულმა დნმ-ის ანალიზმა ზუსტი პასუხი ვერ გასცა თუ რომელი მათგანია ბავშვის რეალური მამა. ამის შესახებ ინფორმაციას BBC ავრცელებს.
1 2 3 33
error: Content is protected !!