მედიცინა

_105616208_tum
ს საინტერესოაედიცინასოფლიო

ბრიტანეთში ჩვილს ხერხემალზე ოპერაცია დედის საშვილოსნოში გაუკეთეს

დიდ ბრიტანეთში, ესექსში ექიმებმა ჩვილს ხერხემალზე ქირურგიული ოპერაცია დედის საშვილოსნოში გაუკეთეს. ამის შესახებ ინფორმაციას BBC ავრცელებს. 26 წლის ბეთან სიმპსონმა ორსულობის მე-20 კვირას აღმოაჩინა, რომ მის შვილს სპინა ბიფიდა სჭირდა. ეს არის
ედიცინასოფლიოაქართველო

საქართველო ჯანმო-ს იმ ქვეყნების ათეულში მოხვდა, სადაც წითელას საგანგაშო მაჩვენებელი დაფიქსირდა

2-139
ევროპაში 2017 წლიდან 2018 წლამდე პერიოდში წითელას შემთხვევები გასამმაგდა და 82,596-ს მიაღწია, - ამის შესახებ ინფორმაციას ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაცია ავრცელებს.   ორგანიზაციის მტკიცებით, მიუხედავად იმისა,
ს საინტერესოაედიცინააქართველო

წყალტუბოში სასუნთქი გზების გამაჯანსაღებელი მღვიმე გაიხსნება

6cd62aa456e2fd63bb6f44b13fb981c8_XL
წყალტუბოს მუნიციპალიტეტში მდებარე “საწურბლიას მღვიმე” გაზაფხულზე გაიხსნება. ამის შესახებ ინფორმაციას დაცული ტერიტორიების სააგენტო ავრცელებს. “საწურბლიას მღვიმე პირველი საერთაშორისო სტანდარტების სპელეო-გამაჯანსაღებელი მღვიმე იქნება კავკასიის რეგიონში, სადაც სასუნთქი
DEyjntmXgAEcJ1Y

ბრიტანელ პენსიონერს თვალში კატარაქტის ნაცვლად 27 კონტაქტური ლინზა აღმოაჩნდა

67 წლის ბრიტანელ პენსიონერს ოფთალმოლოგთან ვიზიტისას თვალში 27 კონტაქტური ლინზა აღმოაჩნდა, რომელთა მოხსნაც პაციენტს ასაკობრივი სკლეროზის გამო ავიწყდებოდა. ამის შესახებ ინფორმაცია დიდი ბრიტანეთის ოფთალმოლოგთა ასოციაციამ - Optometry Today-მ გაავრცელა. ქალბატონი
ედიცინასოფლიო

ბრიტანელი მეცნიერები გრიპის პანდემიის თავიდან ასაცილებლად გენეტიკურად რედაქტირებულ ქათმებს შექმნიან

234267060
ბრიტანელი მეცნიერები ქათმების გენეტიკური ინჟინერიის გამოყენებით შექმნაზე მუშაობენ. ასეთი ქათმების შექმნით, რომლებიც გრიპის ვირუსის მიმართ სრულიად მდგრადები არიან, მეცნიერები ცდილობენ მომავალი სასიკვდილო პანდემიის აცილებას ცდილობენ.
ედიცინა

მეცნიერებმა ადამიანის აქამდე უცნობი ორგანო აღმოაჩინეს

organo
ფოტო: Facebook გერმანელმა მეცნიერებმა ადამიანის ძვალში წვრილი სისხლძარღვების აქამდე უცნობი ქსელი აღმოაჩინეს. ეს აღმოჩენა შესაძლებლობას იძლევა აიხსნას, ძვლის ტვინის ინექციის დროს, როგორ ნაწილდება პრეპარატი მთელ
47196411_1996403617326855_5041292278283370496_n
ედიცინა

,,ხალხში არაა გაცნობიერებული, რომ მოციმციმე არითმიის განკურნება შესაძლებელია” – ექიმი კარდიოლოგი გიორგი ჩხოლარია

„ერთ საერთო ფრაზას გეტყვით, რომელსაც პაციენტები ხშირად მეუბნებიან - არ ვინანეთ ამ ოპერაციის გაკეთება,“- ამბობს ექიმი კარდიოლოგი გიორგი ჩხოლარია, რომელიც ქუთაისში, მოციმციმე არითმიის სამკურნალოდ კრიოაბლაციის ოპერაციას უკვე 5 თვეა ატარებს.
ვლევებიედიცინა

არის თუ არა თევზის ქონის აბები სასარგებლო?

თევზის ქონი
თევზის ქონი - მას სიცოცხლის ელექსირს უწოდებენ. ოქროს კაფსულები, რომლებიც გულის შეტევების, სახსრების ტკივილისა და დემენციისგან დაცვას გვპირდებიან. შვიდი ბრიტანელი მოზარდიდან ერთი თევზის ქონის კაფსულას
ვლევებიედიცინა

კვლევა – ორსულობის შეწყვეტას, შესაძლოა, კაცის არაჯანსაღი სპერმაც იწვევდეს

კვერცხუჯრედი-სპერმა
შეწყვეტილ ორსულობათა მიზეზი, შესაძლოა, ზოგჯერ, კაცის სპერმის დაზიანებული დნმ იყოს. ამის შესახებ საუბარია Imperial College London-ის მეცნიერთა კვლევაში, რომლის შესახებაც სტატიას გამოცემა The Guardian აქვეყნებს. გამოცემა
18ba931db679ee944dee105f9e3c121c
ედიცინა

ჭიპლარის სისხლის ღეროვანმა უჯრედებმა სიმსივნე დაამარცხა

–ღეროვან უჯრედებზე ინფორმაცია არც თუ ისე მწირია. ღეროვანი უჯრედები ჭიპლარსა და პლაცენტაში რჩება ბავშვის დაბადების შემდეგ. ეს უნიკალური მასალა ათი ათასიდაან ოცდაათი ათასი წელი ინახება თხევად აზოტში- პრაქტიკულად უკვდავი მასალაა.
1 2 3 31