მედიცინა

Medical team hold the first baby born via uterus transplant from a deceased donor, at the hospital in Sao Paulo
ედიცინა

უპრეცედენტო შემთხვევა მსოფლიოში: გარდაცვლილი დონორის საშვილოსნოს საშუალებით ქალმა გოგონა გააჩინა

ბრაზილიაში ქალმა გარდაცვლილი დონორისგან გადანერგილი საშვილოსნოს საშუალებით გოგონა გააჩინა. ექიმები აცხადებენ, რომ ეს მსოფლიოში უპრეცედენტო შემთხვევაა. აქამდე მედიკოსებს აშშ-ში, ჩეხეთსა და თურქეთში 10 მსგავსი მცდელობა ჰქონდათ, თუმცა ბავშვის გაჩენა ვერცერთ
ამოგონება - ინოვაციაედიცინააქართველო

მოციმციმე არითმიის ინოვაციური მკურნალობის მეთოდებზე სამედიცინო ფორუმი გაიმართა

სამედიცინო ფორუმი
,,საქართველოს გულის რიტმის ასოციაციისა“ და საერთაშორისო ორგანიზაცია ,,მედტრონიკის” ორგანიზებით,  მედიკოსთა მასშტაბური ფორუმი გაიმართა. ღონისძიების მიზანი ექიმებისა და ჯანდაცვის სფეროს სხვა პროფესიონალებისთვის იმ ბოლო მიღწევების გაცნობა
ედიცინა

სიბრმავე განიკურნება: მეცნიერებმა რქოვანა პრინტერით დაბეჭდეს

BCB07631-9B85-4FF0-BBE3-C472BB5F112E
3D-ბეჭდვა კაცობრიობას სიბრმავისგან გადაარჩენს. ნიუკასლის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა მოიფიქრეს, თუ როგორ უნდა დაებეჭდათ 3D-პრინტერით ადამიანური რქოვანა – თვალის კაკლის გამჭვირვალე ნაწილი, რომელიც ფერის გარდატეხასა და ფოკუსირებაზეა
Specter-ChinaGeneEditing_0
იოლოგიავლევებიედიცინასოფლიო

ბავშვის გენეტიკის შეცვლისთვის ჩინეთის მთავრობამ, მეცნიერს, სამუშაოების შესრულების უფლება შეუჩერა

ჩინელმა მეცნიერმა He Jiankui-მ დამიანის “დე-ენ-ემ”-ი წარმატებით შეცვალა და ექსპერიმენტის შედეგად ტყუპი გოგონები, ლულუ და ნანა დაიბადნენ. მეცნიერის თქმით, მან ექსპერიმენტი ამერიკის ნაცვლად ჩინეთში ჩაატარა, რადგან ამერიკაში გენეტიკის შეცვლის მცდელობაც კი არაკანონიერია. მაგრამ,  ექსპერიმენტი კანონიერი

ჯანმო : წითელა დაბრუნდა; მიზეზი – სამარცხვინოა

shutterstock_550598923
გასულ წელს წითელას შემთხვევები მსოფლიოს მასშტაბით 30 პროცენტით გაიზარდა, - ამის შესახებ ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაცია და აშშ-ს დაავადებისა და კონტროლის ცენტრი იუწყება. ექსპერტები აღნიშნულის შესახებ
ედიცინასოფლიო

გარდაცვლილისგან გადანერგილი საშვილოსნოთი მსოფლიოში პირველი ბავშვი გაჩნდა

ap-18338660378672
ბრაზილიაში ქალს გარდაცვლილი ადამიანისგან საშვილოსნო გადაუნერგეს, რომლის დახმარებითაც მან ბავშვი გააჩინა. ეს პირველი შემთხვევაა მსოფლიოში, როდესაც გადანერგილი საშვილოსნოს გამოყენებით ბავშვი დაიბადა. BBC-ის ინფორმაციით ბავშვი ჯანმრთელია. ტრანსპლანტაციის ოპერაცია
FILE ISRAEL CANNABIS LEGALIZATION USA
ვლევებიედიცინა

რა დადებითი და უარყოფითი თვისებები შეიძლება ჰქონდეს მარიხუანას

მარიხუანა ოფიციალურად მიღებულია, როგორც მსუბუქი ნარკოტიკი და არა მედიცინისთვის საჭირო წამალი, რაც იმას ნიშნავს, რომ საჭიროა მისი საფუძვლიანი გამოკვლევა. გამოკვლევები გვიჩვენებს, რომ მარიხუანას აქვს მცირედი სასარგებლო თვისებები  ადამიანის ჯანმრთელობისთვის. კონკრეტულად
ს საინტერესოაედიცინა

ყავა, რომელიც თქვენს ჯანმრთელობას არ აზიანებს

قهوه-اسپرسو
იმისთვის, რომ მაგარმა სასმელმა არ გვავნოს და პირიქით, მაქსიმალური სარგებელი მოგვიტანოს, აუცილებელია დავუმატოთ ლიმონი დილის ყავას. ლიმონიან ყავას თავისი სახელწოდება შემთხვევით არ მიუღია. მის სამშობლოდ
ედიცინა

,,ხალხში არაა გაცნობიერებული, რომ მოციმციმე არითმიის განკურნება შესაძლებელია” – ექიმი კარდიოლოგი გიორგი ჩხოლარია

47196411_1996403617326855_5041292278283370496_n
„ერთ საერთო ფრაზას გეტყვით, რომელსაც პაციენტები ხშირად მეუბნებიან - არ ვინანეთ ამ ოპერაციის გაკეთება,“- ამბობს ექიმი კარდიოლოგი გიორგი ჩხოლარია, რომელიც ქუთაისში, მოციმციმე არითმიის სამკურნალოდ კრიოაბლაციის
image-720×320
იოლოგიაედიცინა

ჩინელი მეცნიერი ამტკიცებს, რომ გენეტიკურად რედაქტირებული ტყუპი გოგონა შექმნა

ჩინელი მეცნიერი აცხადებს, რომ მან პირველი გენეტიკურად მოდიფიცირებული ბავშვები შექმნა. პროფესორი ჰი ჯიანკუის მტკიცებით, მან რამდენიმე კვირის წინ დაბადებული ტყუპი გოგონას დნმ-ი შეცვალა. რათა ემბრიონები ადამიანისიმუნოდეფიციტისვირუსის(HIV) განგაეთავისუფლებია. მეცნიერის განცხადებები სხვა
1 2 3 30