ფიზიკა

ონლაინგაკვეთილები ფიზიკა
ანათლებააქართველოიზიკა

„ინოვაციური ონლაინ პროექტი“ ფიზიკა-მათემატიკის ვიდეოგაკვეთილებს გვთავაზობს

„ინოვაციური ონლაინ პროექტი“ ცოტა ხნის წინ უცხოელი ბიზნესმენის ინიციატივით შეიქმნა და გარდა იმისა, რომ ცდილობს ფიზიკისა და მათემატიკისადმი ახალგაზრდებში ინტერესი გააღვივოს და მარტივად მიაწოდოს გარკვეული ცოდნა, ასევე - ძალიან ბევრ
კოლოგიას საინტერესოაიზიკა

„თუ მომავალში კიდევ შეხვდებით ადამიანს, რომელიც უარყოფს კლიმატის საგრძნობ ცვლილებებს, გაგზავნეთ ვენერაზე, მე ვიხდი” – ჰოკინგი

სტივენ ჰოკინგი
ცნობილმა ფიზიკოსმა სტივენ ჰოკინგმა განაცხადა, რომ დედამიწა დიდი საფრთხის წინაშე დგას, ის შიშობს, რომ ჩვენს პლანეტას დაახლოებით იგივე საშიშროება ემუქრება, რაც ოდესღაც  ვენერას. გლობალური დათბობა
ანათლებააქართველოიზიკა

გელა პატაშური – პირველკურსელი ფიზიკოსის საერთაშორისო წარმატებები და მასწავლებლობასთან შეთავსებული სტუდენტობა

გელა პატაშური ფიზიკოსი
გელა პატაშური თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტის პირველკურსელია, რომელიც GePhO-ს  (Georgian Physics Olympiad) ერთ-ერთი დამფუძნებელი, მმართველი გახლავთ  და ფიზიკის დარგში უკვე საკმაოდ
სტივენ ჰოკინგი ალფა კენტავრი
სტრონომია - კოსმოსიედამიწაექნოლოგიებიიზიკა

ჰოკინგი: ,,დედამიწას განადგურება ემუქრება, მისი ალტერნატივა ალფა კენტავრია”

,,კაცობრიობა უახლოეს 600 წელიწადში დედამიწას გაანადგურებს,”- ამს შესახებ ცნობილმა პროფესორმა - სტივენ ჰოკინგმა პეკინში გამართულ ,,Tencent WE Summit-ზე“ განაცხადა. ცნობილი ფიზიკოსი მიიჩნევს, რომ მოსახლეობის რაოდენობის ზრდა და ენერგიაზე გაზრდილი მოითხოვნა
სტრონომია - კოსმოსივლევებისოფლიოიზიკა

ელვა და ჭექა-ქუხილი –  მეცნიერებმა გრავიტაციული ტალღები და სინათლე დააწყვილეს

გრავიტაციული ტალღა
შეერთებული შტატებისა და ევროპის მეცნიერებმა გრავიტაციული ტალღების გამოვლენა, ჭავლები სივრცესა და დროში, რომელიც ალბერტ აინშტეინის მიერ იყო ნაწინასწარმეტყველები,  იმავე  კოსმოსური მოვლენისგან მომავალ სინათლესთან დააწყვილეს.  ტალღები,
ედამიწას საინტერესოაიზიკაიმია

საწყისი ელემენტები, რომლისგანაც სამყარო არის აგებული

სამყარო საწყისი ელემენტები
 ადამიანს უძველესი დროიდან აინტერესებდა, რა საწყისი ელემენტებისაგან არის აგებული სამყარო. ძველბერძნულ ფილოსოფიაში ჩამოყალიბდა სამყაროს შემადგენელი უმცირესი ელემენტის ცნება, თუმცა წარმოდგენები მის შესახებ სხვადასხვაგვარი იყო. მონისტური
ალბერტ აინშტაინი
AMGიზიკაილოსოფიარაზები

ალბერტ აინშტაინი ცხოვრების ფილოსოფიის შესახებ

,,სამყაროში ყველაფერი ენერგიაა. ენერგია უდევს საფუძვლად ყოველივეს. თუკი აეწყობით იმ რეალობის ენერგეტიკულ სიხშირეზე, რომელიც თქვენთვის გსურთ, სწორედ იმას მიიღებთ, რაც ჩაიფიქრეთ. ეს ფილოსოფია არაა, ფიზიკაა.'' ალბერტ აინშტაინი   ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა
ვლევებიიზიკაიმია

პროტონი კიდევ უფრო მსუბუქია, ვიდრე აქამდე მიაჩნდათ

პროტონი ატომი
 ახალი მეცნიერული აღმოჩენის თანახმად, პროტონი, ატომის ნაწილაკი, ბევრად უფრო მსუბუქია, ვიდრე აქამდე ვსწავლობდით და გვეგონა. პროტონი კილოგრამის მემილიარდედ-მემილიადედ-მემილიარდედია და, რა თქმა უნდა, მისი ჩვეულებრივი საზომებით
ვლევებიიზიკაიმია

ფიზიკოსები: ერთ-ერთ ძალას, რომელიც სამყაროს აკავშირებს, მისი დაშლაც შეუძლია

ფიზიკოსები სამყაროს შეკავშირება
აღმოჩნდა, რომ იმ ძალას, რომელიც მოლეკულებს ერთმანეთთან აკავშირებს, გამანადგურებელი ზეგავლენის მოხდენაც შეუძლია. ძალები, რომლებსაც მეცნიერები  ვან-დერ-ვაალის ძალებს უწოდებენ, იმ შემთხვევაში უკუქმედებენ, როცა მოლეკულების ჯგუფები ზეწოლას
სტივენ ჰოუკინგი
სტრონომია - კოსმოსიიზიკა

სტივენ ჰოკინგი: ადამიანებმა დედამიწა უნდა დატოვონ

ცნობილი ფიზიკოსი სტივენ ჰოკინგი აცხადებს, რომ ადამიანებს 100 წელი აქვთ დედამიწის დასატოვებლად. მისი შეფასებით, კაცობრიობის არსებობის შესანარჩუნებლად სხვა პლანეტაზე ახალი საცხოვრებლის პოვნაა. ,,თუ კაცობრიობას სურს კიდევ მილიონი წელი იცხოვროს, ჩვენი
1 2 3