ფიზიკა

13640726_1392990887383954_5007736290747099383_o
ამოგონება - ინოვაციაიზიკა

უშუქობიდან მზემდე, ანუ ქართველი მეცნიერის აღმოჩენა, რომელმაც, შესაძლოა, მზის ფიზიკა შეცვალოს

მზის მაგნიტური ველი იმაზე ათჯერ ძლიერია, ვიდრე აქამდე გვეგონა. აღნიშნული აღმოჩენა აბერისტვისის უნივერსიტეტის (უელსი) მზის ფიზიკის კვლევით ჯგუფს ეკუთვნის, რომელსაც ქართველი ფიზიკოსი – დავით ქურიძე ხელმძღვანელობდა. ის 2017 წლის 10
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოაიზიკაოტო

ასტროფიზიკოსებმა შავი ხვრელის პირველ ფოტო წარადგინეს

pjimage-1
ასტროფიზიკოსებმა, ისტორიაში პირველად, შავი ხვრელის ფოტო წარადიგინეს. პრესკონფერენცია ერთდროულად მიმდინარეობდა ვაშინგტონში, ბრიუსელში, სანტიაგოში, შანხაიში, ტაიბეისა და ტოკიოში.
სტრონომია - კოსმოსიამოგონება - ინოვაციაედამიწას საინტერესოაათემატიკაანქანათმშენებლობასოფლიოობოტექნიკაობოტექნიკაექნოლოგიებიიზიკა

იაპონელმა ქალმა რიცხვ პის მსოფლიო რეკორდი მოხსნა

pi-number_58c83cf6bd4d6
პი, როგორც იცით, მათემატიკის სამყაროში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული რიცხვია. მისი მნიშვნელობა წრეწირის სიგრძის მისივე დიამეტრთან შეფარდების ტოლია. ხშირად ამბობენ, რომ პი 3,14-ს უდრის, სინამდვილეში კი
აინშტაინი
სტორიაიზიკა

საინტერესო ფაქტები ალბერტ აინშტაინის შესახებ

ალბერტ აინშტაინი ბევრისთვის ცნობილია, როგორც ფიზიკოს-თეორეტიკოსი, საყოველთაოდ მიჩნეულია XX საუკუნის უდიდეს მეცნიერად. მან წამოაყენა ფარდობითობის თეორია და ასევე დიდი წვლილი აქვს შეტანილი კვანტური მექანიკის, სტატისტიკური მექანიკისა და კოსმოლოგიის განვითარებაში. 1921 წელს
ს საინტერესოაატეგორიის გარეშეიზიკა

22 წლის ფიზიკოსი, რომელსაც ჰარვარდი მომავალ აინშტაინს უწოდებს

57545043d7884
საბრინა პერტესკი 14 წლის იყო, როდესაც მასაჩუსეტსის ტექნოლოგიური უნივერსიტეტის კამპუსში ერთძრავიანი თვითმფრინავი წარადგინა. 22 წლის ასაკში ის უკვე MIT-ის კურსდამთავრებულია და ამჯერად დოქტორანტურის საფეხურისთვის ჰარვარდის უნივერსიტეტში
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოასოფლიოაქართველოიზიკა

3 მილიონ ნახევარი ევრო- ქართველი მეცნიერი პრესტიჟული ჯილდოს მფლობელი გახდა

resize_3dz951wEFtMylhNvZbsCR6ePcLSVOK4I_980x590
ქართველი მეცნიერის მორიგი მნიშვნელოვანი გამარჯვება. ქართველი ფიზიკოსი გია დვალი გერმანიაში ყველაზე პრესტიჟული სამეცნიერო პრემიის ლაურეატია. ჰუმბოლტის პირველი პრემია დვალს სხვა 7 მეცნიერთან ერთად მიუნჰენში საზეიმოდ
87ae5c28818a4bdd9db490e232b5319d
აქართველოიზიკა

7 წლის ქართველი “ფიზიკოსი” რუსულ შოუში, რომელმაც სტუმრების ყველა შეკითხვას უპასუხა

7 წლის რომან კოპალიანი ოჯახთან ერთად მოსკოვში ცხოვრობს. 7 წლის ქართველი "ფიზიკოსი" რუსულ შოუში, რომელმაც სტუმრების ყველა შეკითხვას უპასუხა. ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი “დოქტრინა”
აქართველოიზიკა

ფიზიკა, როგორც სამყაროს შესწავლის საშუალება- ქართველი მეცნიერი წარმატების ფორმულას გვიზიარებს

43245710_1127714580728208_6885807928201183232_n
მეცნიერებისა და მისი სხვადასხვა დარგის უამრავი განმარტება არსებობს. ამ ყველა განმარტების მიღმა არის უდიდესი ინტერესი და დაუკმაყოფილებელი ცნობისმოყვარეობა, რომელიც ადამიანს მუდმივი კვლევისა და ძიებისკენ უბიძგებს.
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოავლევებიიზიკა

პირველად მეცნიერების ისტორიაში – მეცნიერებმა აინშტაინის შავი ხვრელის თეორიის დამტკიცება შეძლეს!

თეორია
მეცნიერებმა ირმის ნახტომში (Milky Way) ვარსკვლავზე დაკვირვება აწარმოეს და, პირველად მეცნიერების ისტორიაში - დაამტკიცეს აინშტაინის პროგნოზი იმის შესახებ, თუ რა ხდება, როცა ვარსკვლავი სუპერმასიურ შავ
ჰოკინგი კოსმოსში სიტყვები
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოაიზიკა

სტივენ ჰოკინგის სიტყვები კოსმოსში გაგზავნეს

ევროპის კოსმოსურმა სააგენტომ ცნობილი მეცნიერის, სტივენ ჰოკინგის სიტყვების ჩანაწერი კოსმოსში გაგზავნა,  როგორც ,,მშვიდობისა და იმედის გზავნილი“. ცერემონია 15 ივნისს გაიმართა, როდესაც მეცნიერის ფერფლი ისააკ ნიუტონისა და ჩარლზ დარვინის საფლავების მახლობლად,
1 2 3 5
error: Content is protected !!