ფიზიკა

ჰოკინგი კოსმოსში სიტყვები
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოაიზიკა

სტივენ ჰოკინგის სიტყვები კოსმოსში გაგზავნეს

ევროპის კოსმოსურმა სააგენტომ ცნობილი მეცნიერის, სტივენ ჰოკინგის სიტყვების ჩანაწერი კოსმოსში გაგზავნა,  როგორც ,,მშვიდობისა და იმედის გზავნილი“. ცერემონია 15 ივნისს გაიმართა, როდესაც მეცნიერის ფერფლი ისააკ ნიუტონისა და ჩარლზ დარვინის საფლავების მახლობლად,
ამოგონება - ინოვაციააქართველოექნოლოგიებიიზიკა

„სასწავლო მულტიმეტრი“ – მერვეკლასელი მოსწავლეების გამოგონება ელექტრონიკის შემსწავლელებისთვის

„სასწავლო მულტიმეტრი“
,,ათასწლეულის გამოწვევის ფონდის“ ათასწლეულის ინოვაციის კონკურსის  2017-2018 წლის ნახევარფინალში, კონკურსის ექსპერტთა კომისიის გადაწყვეტილებით, 20 გუნდი გადავიდა და მათ შორის  არის კომაროვის თბილისის ფიზიკა-მათემატიკის N199 საჯარო
ამოგონება - ინოვაციააქართველოექნოლოგიებიიზიკა

ხელოვნური ინტელექტისა და ფიზიკის ნაზავი – ქართველი სტუდენტის უნიკალური სამეცნიერო პროექტები

ლუკა ჩხეტიანი
ფიზიკის საოცრებათა სამყარო ბევრს იტაცებს. ბევრისთვის კი - ეს ერთი შეხედვით გაუგებარი და, ცოტა არ იყოს, რთული სფეროც კია. თანამედროვე ეპოქას ხშირად ტექნოლოგიების ხანასაც უწოდებენ,
არჩილ დურგლიშვილი
ვლევებისოფლიოაქართველოიზიკა

27 წლის ქართველი, რომელიც ატომური კვლევების ევროპულ ორგანიზაციაში (CERN-ი) მუშაობს

27 წლის არჩილ დურგლიშვილი თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფიზიკის ფაკულტეტის კურსდამთავრებულია და ამჟამად ამავე უნივერსიტეტის ფიზიკის დოქტორანტურის სტუდენტი გახლავთ, პარალელურად კი - თსუ-სს მაღალი ენერგიების ფიზიკის ინსტიტუტის მეცნიერ-თანამშრომლობასაც ითავსებს. არჩილი ახლა
ვლევებიედიცინააქართველოიზიკა

ქართველი ბიოფიზიკოსის ამერიკული წარმატება

ბიოფიზიკოსი
ჩვენი  საკმაოდ ბევრი  თანამემამულე მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში აღწევს წარმატებას და საქართველოს სახელს კიდევ უფრო მეტად წარმოაჩენს საერთაშორისო ასპარეზზე. მეცნიერების სხვადასხვა დარგის განვითარებაში დიდი წვლილი მიუძღვით
სოფლიოიზიკა

სტივენ ჰოკინგის ოჯახი დროში მოგზაურებს ვესტმინსტერის სააბატოში იწვევს

სტივენ ჰოკინგის ოჯახი დროში მოგზაურებს მეცნიერის სულის მოსახსენებელ პანაშვიდზე იწვევს. მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი მეცნიერი 76 წლის ასაკში გარდაიცვალა. ის მთელი სიცოცხლის მანძილზე იკვლევდა სამყაროს
ფიზიკოსი კორეა
ანათლებასოფლიოაბუნებისმეტყველო მეცნიერებებიაქართველოიზიკა

მერაბ მალიშავა – კორეაში მოღვაწე 24 წლის ფიზიკოსი თბილისიდან

24 წლის მერაბ მალიშავა თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის კურსდამთავრებულია, რომელიც ამჟამად მაგისტრატურას კორეაში აგრძელებს. ახალგაზრდა ფიზიკოსმა ჯერ კიდევ მე-3 კურსზე შეძლო სამეცნიერო სტატია გამოექვეყნებინა პრესტიჟულ საერთაშორისო ჟურნალში და
AMGანათლებააქართველოიზიკა

23 წლის ქართველი ფიზიკოსის სამეცნიერო ნაშრომი საერთაშორისო ჟურნალში გამოქვეყნდა

გიორგი ჭანტურია ფიზიკოსი
23 წლის გიორგი ჭანტურია თავისუფალი უნივერსიტეტის ფიზიკის ფაკულტეტის კურსდამთავრებულია, რომელმაც მაგისტრატურის საფეხურზეც იმავე სპეციალობის გაგრძელება არჩია. ახალგაზრდა ფიზიკოსი უკვე შემდგარი ლექტორია და მისი სამეცნიერო ნაშრომი
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოავლევებისოფლიოიზიკა

მეცნიერები: ,,დიდი აფეთქება 2 სამყაროს არსებობას დაასრულებს“

დიდი აფეთქება სამყარო
ჩვენი სამყაროს არსებობა შესაძლოა ისევე დამთავრდეს, როგორც დაიწყო: დიდი, მოულოდნელი აფეთქებით. ამის შესახებ ჰარვარდის უნივერსიტეტის ფიზიკოსები ახლახან ჩატარებულ კვლევაზე დაყრდნობით იუწყებიან.  მათ აღმოაჩინეს, რომ ჰიგსის
HAWKING
სოფლიოიზიკა

სტივენ ჰოკინგს ნიუტონისა და დარვინის გვერდით დაკრძალავენ

ბრიტანელ მეცნიერს, სტივენ ჰოკინგს, ისააკ ნიუტონისა და ჩარლზ დარვინის გვერდით დაკრძალავენ, კერძოდ, ვესტმინსტერის სააბატოში. ინფორმაცია სააბატოს ვეგვერდზე გამოქვეყნდა. ჯერ უცნობია, ზუსტად როდის იგეგმება ცერემონია. იქამდე კი, ახლობლები ფიზიკოსს 31 მარტს კემბრიჯში უნივერსიტეტის ეკლესიაში კერძო ცერემოანიაზე
1 2 3 4