დედამიწა

ცგცჰც
ედამიწა

“ნასამ” დედამიწის ყინულის საფარის შესასწავლად ორბიტაზე ლაზერი განათავსა

"ნასამ" დედამიწის ყინულის საფარის მდგომარეობის განსასაზღვრად ორბიტაზე ლაზერი განათავსა. მისია ICESat-2-ის მიზანი იმის გარკვევაა, თუ რა ზეგავლენა აქვს დედამიწის ზედაპირზე არსებულ ყინულის საფარზე გლობალურ დათბობას. ICESat-2-ი, რომელიც პლანეტის ზემოთ დაახლოებით
ედამიწაკოლოგიასოფლიო

ულამაზესი ლურჯი თუთიყუში გადაშენდა 🐦

Ara-škraboškový-mláďata-Al-Wabra
ლურჯი თუთიყუში “არა“  გადაშენდა. ამის შესახებ CNN-ი   წერს. მეცნიერები განმარტავენ, რომ თუთიყუშის გადაშენების მიზეზი ტყეების მასიური ჩეხვაა. ამ სახეობის თუთიყუშები ბრაზილიაში ცხოვრობდნენ, ბინადრობდნენ ტყეებში, ხეების ფუღუროებში. საშუალოდ
ედამიწასოფლიოოფლის მეურნეობა

რა კავშირშია, გლობალური ტემპერატურის მატება მწერების მიერ განადგურებული მარცვლეულის რაოდენობასთან?

083018_SM_crop-pests_feat_REV
მეცნიერები აცხადებენ, რომ რაც უფრო მატულობს გლობალური ტემპერატურა, მით მეტ მარცვლეულს ანადგურებენ მწერები. სიეტლის „ვაშინგტონის უნივერსიტეტის“ მკვლევარი ქერტის დოიჩი და მისი გუნდი ამტკიცებს, რომ ყოველი
2AB4FAB7-4654-4C8C-8DF1-A66168C37DF6
სტრონომია - კოსმოსიედამიწასოფლიო

დღეს მზე დაბნელდება

დღეს მზის დაბნელებაა მოსალოდნელი, რისი ვებტრანსლაციით ყურებაც შესაძლებელი იქნება, ამას “NASA” უზრუნველყოფს. მზის დაბნელების ხილვა ავსტრალიის, ჩრდილოეთ და სამხრეთ ამერიკის, ასევე წყნარის ოკეანის აუზის კუნძულების მოსახლეობას შეეძლებათ. მზის ნაწილობრივი დაბნელება
ედამიწას საინტერესოა

წყალი დედამიწაზე უფრო დიდი ხნისაა, ვიდრე მზის სისტემა

წყალი მზე
გამოკვლევების შედეგად დადგინდა, რომ დედამიწაზე არსებული წყლის 50% მზის სისტემაზე ძველია. აღმოჩნდა, რომ კოსმოსური ყინული უფრო ადრე ჩამოყალიბდა, ვიდრე კოსმოსური მტვრის ღრუბელი. მზის სისტემა წარმოიშვა
ედამიწაკოლოგიასოფლიოაქართველო

დაცული ტერიტორიების სააგენტო ევროპარკების ფედერაციის წევრი გახდა

დაცული ტერიტორიების სააგენტო
დაცული ტერიტორიების სააგენტო ევროპარკების ფედერაციის წევრი გახდა. დაცული ტერიტორიების სააგენტოს ევროპარკების ფედერაციაში გაწევრიანებასთან დაკავშირებით ფედერაციის ვიცეპრეზიდენტმა მაიკლ ჰოსეკმა მინისტრ ლევან დავითაშვილს წევრობის დამადასტურებელი სერტიფიკატი გადასცა.
მაიმუნი კოკო