ბიოლოგია

ხელოვნური კვერცხუჯრედი
იოლოგიაამოგონება - ინოვაციავლევებიედიცინა

მეცნიერებმა ლაბორატორიაში ადამიანის კვერცხუჯრედების შექმნა და მომწიფება შეძლეს

პირველად ისტორიაში, ამერიკელმა და ბრიტანელმა მეცნიერებმა ლაბორატორიაში საკვერცხის ქსოვილში ადამიანის კვერცხუჯრედები შექმნეს. პორცესი ადრეული ეტაპიდან სრულ სიმწიფემდე წარმატებით განხორციელდა. კვლევის შედეგები სამეცნიერო ჟურნალ Molecular Human Reproduction-ში გამოქვეყნდა. მეცნიერები აცხადებენ, რომ
იოლოგიავლევებიედიცინასოფლიო

მეცნიერებმა ღამურების ხანგრძლივი ცხოვრების საიდუმლო ამოხსნეს

ღამურა სიცოცხლე
მეცნიერებმა ღამურების ხანგრძლივი ცხოვრების საიდუმლო ამოხსნეს.  ისინი იმედოვნებენ, რომ აღმოჩენას ადამიანის დაბერების წინააღმდეგ ბრძოლისთვის გამოიყენებენ. მეცნიერებმა განაცხადეს, რომ ადამიანებისა და სხვა ცხოველებისგან განსხვავებით, ღამურებს ტელომერად
იოლოგიას საინტერესოავლევებისიქოლოგია

რას აკეთებს სხეული ძილის დროს?

ძილი
რას აკეთებს ჩვენი სხეული მაშინ, როცა გვძინავს? მეცნიერებმა ადამიანის ძილის სტადიები გამოყვეს და თითოეული მათგანი აღწერეს. პირველი სტადია - არის დრო სიფხიზლესა და თვლემას შორის,
შიმპანზე ადამიანი
იოლოგიავლევებიედიცინასოფლიო

მეცნიერის მტკიცებით, ლაბორატორიაში ,,ჰუმანიზირებული” ადამიან-შიმპანზე გაჩნდა

ცნობილმა ამერიკელმა მეცნიერმა განაცხადა, რომ 100 წლის წინ ფლორიდის უნივესრიტეტის მკვლევარებმა წარმატებით შეძლეს გაადამიანურებული ჰუმანიზირებული შიმპანზე ჰიბრიდის გამოყვანა. ევოლუციურ ფსიქოლოგი გორდონ გალუპუს ინფორმაციით, უნივერსიტეტის ყოფილმა პროფესორმა მას უთხრა, რომ ჰიბრიდი

მეცნიერებმა მაიმუნების კლონირება განახორციელეს

მაიმუნი კლონირება
მას შემდეგ რაც 1996 წელს პირველი კლონირებული ცხვარი დოლი გაჩნდა, მეცნიერებმა იგივე ტექნოლოგიის გამოყენებით ოცამდე სხვა სახეობის ცხოველის კლონირება განახორციელეს, მათ შორის: კატების, ძაღლების, ვირთხების

მეცნიერები ,,იბუპროფენს” მამაკაცთა უნაყოფობასთან აკავშირებენ

იბუპროფენი უნაყოფობა
,,იბუპროფენის" ხანგრძლივმა გამოყენებამ შესაძლოა  სათესლე ჯირკვლების მიერ ტესტოსტერონის წარმოების პროცესის შეფერხება გამოიწვიოს. აღნიშნულ დასკვნას მეცნიერები ახლახან ჩატარებულ კვლევაზე დაყრდნობით აკეთებენ. კვლევის თანახმად, აღნიშნული ტკივილგამამაყუჩებელი მედიკამენტის
ძილი
იოლოგიას საინტერესოავლევები

მეცნიერები: ,,ჩვენს წინაპრებს ჩვენზე ნაკლები ეძინათ”

ახლახან ჩატარებული კვლევის მიხედვით, ჩვენს წინაპრებს დღის განმავლობაში ნაკლები ეძინათ, ვიდრე ჩვენ. ამერიკელმა მკვლევარებმა შეისწავლეს აფრიკის და სამხრეთ ამერიკის ტრადიციული საზოგადოების იმ წევრების ძილის რეჟიმი, რომელთა ცხოვრების წესი ძალიან ახლოსაა
იოლოგიას საინტერესოაედიცინა

მეცნიერები: ორგანიზმის ტოქსინებისგან გასაწმენდად სპეციალური დიეტა საჭირო არაა

დიეტა
ახალი წლის დღეებში ორგანიზმი სხვადასხვა ტოქსინით ივსება. თუმცა, მეცნიერთა ჯგუფი აცხადებენ, რომ დეტოქსიკაციისთვის სპეციალური ზომების მიღება საჭირო არაა. ,,უკვე ყველაფრით გაქვთ, რაც  დეტოქსიკაციას ახორციელებს და
იოლოგიას საინტერესოაედიცინა

რა აბერებს კანს ნაადრევად?

Beauty Concept Skin Aging. Anti-aging Procedures, Rejuvenation,
ექსპერტები აცხადებენ, რომ 2019 წლისთვის ანტიასაკობრივ პროდუქციაზე გლობალური მასშტაბით 150 მილიარდი გირვანქა სტერლინგი დაიხარჯება (დაახლოებით, 400 მილიარდი ლარი). მსოფლიოში კოსმეტიკური ქირურგიის ნამდვილი ბუმია. სტატისტიკის მიხედვით,
ტვინი ზრდა მენსტრუაცია
იოლოგიას საინტერესოავლევებიედიცინა

რატომ ეზრდებათ ქალებს ტვინის მოცულობა?

ახლახან ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ მენსტრუაციის პერიოდში ქალის ტვინის ნაწილი განსხვავებული ზომის ხდება. როგორც ლაიპციგის მაქს პლანკის ადამიანის შემეცნებისა და ტვინის მეცნიერებათა ინსტიტუტის მეცნიერები ირწმუნებიან, ესტროგენის დონის მატებასთან ერთად ჰიპოკამი