ბიოლოგია

14311225_1238291142862375_6854169287020474092_o
იოლოგიასტორიაულტურა

მეცნიერებმა დნმ-ის ტესტით დაადგინეს ვინ ააგო სტოუნჰენჯი

ამერიკელი და ბრიტანელი მეცნიერების საერთაშორისო ჯგუფი მივიდა დასკვნამდე, რომ სტოუნჰენჯი 6000 წლის წინ ბრიტანეთში ხმელთაშუა ზღვიდან ჩასულმა ადამიანებმა ააგეს. ამის შესახებ ინფორმაციას Sky News-ი ავრცელებს. მკვლევრებმა გააანალიზეს იმ ადამიანების დნმ-ი, რომლებიც სტოუნჰენჯის მახლობლად 4-5 ათასი წლის წინ
იოლოგია

მეცნიერებმა შექმნეს მაიმუნი რომელიც ადამიანის გენს შეიცავს

shutterstock_1038935893
ჩინელმა მეცნიერებმა შექმნენს გენმოდიფიციერბული მაიმუნი-მაკაკა, რომელსაც ერთდროულად მაიმუნის და ადამიანის გენი (MCPH1) აქვს, რომელიც  ტვინის განვითარებაში მონაწილეობს. MedicalXpress-ის ცნობით, მეცნიერების მიზანია (MCPH1)-ის შესწავლა, რომელიც ადამიანის ცენტრალური ნერვული სისტემის ფორმირებაზეა პასუხისმგებელი. მეცნიერებმა გენი
იოლოგიას საინტერესოავლევებიედიცინასოფლიო

დადასტურებულია – წითელ ღვინოსა და შოკოლადს ანტივირუსული ეფექტი აქვს

წითელი ღვინო შოკოლადი
წითელ ღვინოსა და შოკოლადს ანტივირუსული ეფექტი აქვს - ამაზე ალბათ აქამდეც გსმენოდათ, თუმცა, ახლა, საბოლოოდ, დადასტურებულად შეიძლება ითქვას, რომ ეს ნამდვილად ასეა.  სულ ახლახან, დაავადებათა
download_787462
სტრონომია - კოსმოსიიოლოგიაამოგონება - ინოვაციასოფლიო

NASA ადამიანის გულის კოსმოსში დაბეჭდვას გეგმავს

კოსმოსური ტექნოლოგიური კომპანია Techshot-ი NASA-სთან ერთად ბიოლოგიური 3D პრინტერის შექმნაზე მუშაობს. მოწყობილობის მეშვეობით საერთაშორიო კოსმოსურ სდაგურზე ადამიანის გულის დაბეჭდვაა დაგეგმილი. ამის შესახებ BBC წერს. მეცნიერებს აინტერესებთ, რამდენად გამართულად შეძლებს 3D პრინტერი უწონადობაში გულის ქსოვილების ბეჭდვაზე
იოლოგიავლევებიედიცინასოფლიო

ბავშვის გენეტიკის შეცვლისთვის ჩინეთის მთავრობამ, მეცნიერს, სამუშაოების შესრულების უფლება შეუჩერა

Specter-ChinaGeneEditing_0
ჩინელმა მეცნიერმა He Jiankui-მ დამიანის “დე-ენ-ემ”-ი წარმატებით შეცვალა და ექსპერიმენტის შედეგად ტყუპი გოგონები, ლულუ და ნანა დაიბადნენ. მეცნიერის თქმით, მან ექსპერიმენტი ამერიკის ნაცვლად ჩინეთში ჩაატარა, რადგან ამერიკაში გენეტიკის
იოლოგიაედიცინა

ჩინელი მეცნიერი ამტკიცებს, რომ გენეტიკურად რედაქტირებული ტყუპი გოგონა შექმნა

image-720×320
ჩინელი მეცნიერი აცხადებს, რომ მან პირველი გენეტიკურად მოდიფიცირებული ბავშვები შექმნა. პროფესორი ჰი ჯიანკუის მტკიცებით, მან რამდენიმე კვირის წინ დაბადებული ტყუპი გოგონას დნმ-ი შეცვალა. რათა ემბრიონები
44486195_982125445306044_2934311559159087104_n
იოლოგია

როგორ გამოიყურება ბედნიერების ჰორმონი?

თანამედროვე სამეცნიერო სფეროს ერთ-ერთი მიღწევა ადამიანში მიმდინარე პროცესების ვიზუალური აღწერა გახლავთ, მაღალტექნოლოგიური აღჭურვით დაინტერესებულმა პირებმა შეძლეს დაეფიქსირებინათ, თუ რა პროცესი მიმდინარეობს ადამიანის ორგანიზმში, როცა ის ბედნიერია. რა თქმა უნდა, უმნიშნელოვანეს
იოლოგიას საინტერესოავლევებიედიცინასოფლიო

ბავშვებისთვის ხილის წვენის დღიური ნორმა – პედიატრების რეკომენდაცია

ხილის წვენები
,,ნუ მისცემთ ბავშვებს დიდი რაოდენობის ხილის წვენს”,-  ამის შესახებ აშშ-ის პედიატრიის აკადემიამ განაცხადა. ორგანიზაციის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში აღნიშნულია, რომ სკოლის ასაკის (7-18 წლის) ბავშვებისთვის ხილის
იოლოგიას საინტერესოავლევებიედიცინააქართველო

ექსპერიმენტალური ინსტიტუტი სოხუმში, რომლის ანალოგიც მსოფლიოში ერთადერთი იყო

ექსპერიმენტალური ინსტიტუტი სოხუმში
საბჭოთა კავშირში აქტიურად ცდილობდნენ, ადამიანისთვის სიცოცხლის გახანგრძლივების ფორმულისათვის მიეგნოთ. როგორც ცნობილია, სისხლის გადასხმის გარდა (ახალგაზრდის სისხლი ხანდაზმულს), პოპულარული იყო ექსპერიმენტები მაიმუნებზეც. სწორედ ამიტომ - ცნობილი
ეპილეფსია
იოლოგიავლევებიედიცინა

ეპილეფსია – პროფილაქტიკა და პირველადი დახმარება

ეპილეფსია არის ცენტრალური ნერვული სისტემის დაავადება, როდესაც დარღვეულია თავის ტვინში ნერვული უჯრედების აქტივობა, რაც იწვევს გულყრას. გულყრის დროს ადამიანს შეცვლილი აქვს ქცევა, განიცდის უჩვეულო სიმპტომებს და შეგრძნებებს გონების დაკარგვის ჩათვლით.
1 2 3 7
error: Content is protected !!