ასტრონომია - კოსმოსი

426265262
სტრონომია - კოსმოსი

მეცნიერებმა კოსმოსში ყველაზე ძველი მოლეკულა აღმოაჩინეს

ასტროფიზიკოსებმა ისტორიაში პირველად დააფიქსირეს კოსმოსში ჰელიუმის ჰიდრიდი (HeH⁺) - პირველი მოლეკულური შენაერთი, რომელიც დიდი აფეთქების შემდეგ გაჩნდა. ეს აღმოჩენა სამყაროს განვითარების ადრეული ეტაპების შესახებ თანამედროვე მეცნიერებაში აქამდე არსებულ თეორიებს ადასტურებს. დიდი აფეთქების
სტრონომია - კოსმოსი

„სატურნის“ მთვარეზე სიცოცხლე არსებობს? მეცნიერებმა „ტიტანზე“ უამრავი ტბა დააფიქსირეს

image
მეცნიერებმა„სატურნის“ მთვარის „ტიტანის“ ჩრილოეთ პოლარულ რეგიონში მდებარე ტბების ფოტოები გაავრცელეს, რომელიც თხევადი მეთანის მსგავსი ნივთიერებისგან შედგება. „ნასას“კოსმოსურიხომალდის„კასინისგან“ მიღებულიმონაცემებისგამოყენებით მეცნიერებმა აღმოაჩინეს, რომ ამრეგიონისთხევადინახშირწყალბადების ტბებისგან ზოგიერთი ზედაპირული
სტრონომია - კოსმოსი

NASA-ს „ტყუპი ძმების ექსპერიმენტი“

784229
არ იქნება ხმამაღალი ნათქვამი, თუ ვიტყვით, რომ უნდა მოგიყვეთ ექსპერიმენტის შესახებ, რომლის მსგავსი არასდროს ჩატარებულა და მომავალშიც, არ ჩატარდება. მისი შედეგები კი, კოსმოსში გაფრენის მსურველთათვის,
pjimage-1
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოაიზიკაოტო

ასტროფიზიკოსებმა შავი ხვრელის პირველ ფოტო წარადგინეს

ასტროფიზიკოსებმა, ისტორიაში პირველად, შავი ხვრელის ფოტო წარადიგინეს. პრესკონფერენცია ერთდროულად მიმდინარეობდა ვაშინგტონში, ბრიუსელში, სანტიაგოში, შანხაიში, ტაიბეისა და ტოკიოში.
სტრონომია - კოსმოსიამოგონება - ინოვაციაედამიწას საინტერესოაათემატიკაანქანათმშენებლობასოფლიოობოტექნიკაობოტექნიკაექნოლოგიებიიზიკა

იაპონელმა ქალმა რიცხვ პის მსოფლიო რეკორდი მოხსნა

pi-number_58c83cf6bd4d6
პი, როგორც იცით, მათემატიკის სამყაროში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული რიცხვია. მისი მნიშვნელობა წრეწირის სიგრძის მისივე დიამეტრთან შეფარდების ტოლია. ხშირად ამბობენ, რომ პი 3,14-ს უდრის, სინამდვილეში კი
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოაატეგორიის გარეშე

მარსის 20 ფოტო, რომელიც, დიდი ალბათობით, აქამდე არ გინახავთ

1543511443
თუ პარასკევ საღამოს სიმშვიდესა და სიწყნარეს ეძებთ, მარსზე უკეთეს ადგილს, დიდი ალბათობით, ვერ ნახავთ. მარსს ხშირად წითელ პლანეტას ეძახიან, თუმცა, ნასას ხომალდზე, Mars Reconnaissance Orbiter-ზე არსებულ კამერა HiRiSe-ს მარსის
გაგარინი
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოასოფლიო

1961 წლის 12 აპრილს იური გაგარინი კოსმოსში გაფრინდა

1961 წლის 12 აპრილს იური გაგარინი კოსმოსში გაფრინდა. სიმბოლურად კი, 2011 წელს 12 აპრილი კოსმონავტიკის დღე გახდა, ეს თარიღი ძირითადად პოსტსაბჭოთა ქვეყნებში აღინიშნება.  გაგარინი კოსმოსში ხომალდ ,,ვოსტოკ-1-ით" გაფრინდა. ის იყო პირველი
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოაატეგორიის გარეშესოფლიო

სასტუმრო ღია კოსმოსში

5vgsweft
მზად ხართ გაატაროთ დასვენების დღეები კოსმოსში? ჯერჯერობით, ამ თემაზე ყველაზე სწორი კითხვაა: ეს უკვე შესაძლებელია? - წერს BBC. 2018 წლის აპრილში, კონფერენციაზე Space 2.0 , რომელიც
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოაატეგორიის გარეშე

კოსმოსიდან სუპერსწრაფი ინტერნეტის მოსაწოდებლად ექვსი თანამგზავრი გაუშვეს

Capture
რაკეტაSoyuz-ი, რომელმაც კოსმოსში Airbus SE- ისადამისი პარტნიორიOneWeb- ისმიერაგებული ექვსითანამგზავრიგადაიტანა, ოთხშაბათს ფრანგული გვინეადან გაეშვა. ეს გახლავთ იმ პროექტის პირველი ნაბიჯი, რომლის მიზანია მაღალი სიჩქარის ინტერნეტი ხელმისაწვდომი
anne-mcclain-christina-koch
სტრონომია - კოსმოსიედამიწას საინტერესოაატეგორიის გარეშესოფლიო

NASA მისიას გეგმავს, რომელშიც მხოლოდ ქალები მიიღებენ მონაწილეობას

ასტრონავტები ენ მაკლეინი და კრისტინა კოხი მონაწილეობას მიიღებენ მისიაში, რომელსაც ისტორიული მნიშვნელობა აქვს. ეს იქნება პირველი კოსმოსური მისია, რომელშიც მხოლოდ ქალები მიიღებენ მონაწილეობას. მაკლეინი და კოხი ღია კოსმოსში გავლენ იმისათვის,
1 2 3 23
error: Content is protected !!