ასტრონომია - კოსმოსი

dsgtgs

ასტრონომებმა კოსმოსში გალაქტიკების უდიდესი ნაკრები – „ჰიპერიონი“ აღმოაჩინეს

ასტრონომებმა კოსმოსში გალაქტიკების უდიდესი ნაკრები აღმოაჩინეს. კოსმოსური ტიტანი, რომელსაც ბერძნული მითოლოგიის პერსონაჟის - ჰიპერიონის სახელი უწოდეს, ყველაზე დიდია აქამდე აღმოჩენილ გალაქტიკათა ნაკრებებს შორის. „ჰიპერიონის“ მასა მზის მასაზე დაახლოებით 1 მილიონჯერ
სტრონომია - კოსმოსი

რაკეტა, რომლითაც ამერიკელი და რუსი ასტრონავტები კოსმოსურ სადგურზე მიემგზავრებოდნენ, ჰაერში დაზიანდა

image
რაკეტა, რომელსაც საერთაშორისო კოსმოსური სადგურისკენ რუსული ხომალდი „სოიუზი“ და მასზე მყოფი რუსი და ამერიკელი ასტრონავტები მიჰყავდა, ჰაერში დაზიანდა და ავარიულად დაეშვა მიწაზე. ინციდენტის შედეგად არავინ
სტრონომია - კოსმოსისოფლიო

კოსმოსში ხელის თხოვნა 145 მილიონი დოლარად შეგეძლებათ 😱💍🌠

image-26
2022 წლის მარტიდან საყვარელი ადამიანისთვის ხელის თხოვნა კოსმოსშიც იქნება შესაძლებელი. ცერემონიალის ორგანიზების შეთავაზებაზე  ფრანგული საქორწილო სააგენტო The ApoteoSurprise აცხადებს.  ტურში შედის მოგზაურობა მთვარის გარშემო. კომპანიის მიერ გავრცელებული პრესრელიზიდან
tess-e1537446520121
სტრონომია - კოსმოსი

“ნასას” ტელესკოპმა ორი ახალი პლანეტა აღმოაჩინა

"ნასას" პლანეტებზე "მონადირე" ორბიტალურმა ტელესკოპმა მზის სისტემის მიღმა ორი ახალი პლანეტა აღმოაჩინა. TESS-ის (Transiting Exoplanet Survey Satellite)  მიერ აღმოჩენილი ორი ახალი პლანეტა - Pi Mensae "სუპერ დედამიწა" და LHS 3844
სტრონომია - კოსმოსი

SpaceX-მა დაასახელა პირველი ტურისტი, რომელიც რაკეტა Big Falcon-ით მთვარის გარშემო იმოგზაურებს

FILE PHOTO: Maezawa, the chief executive of Zozo, which operates Japan’s popular fashion shopping site Zozotown and is officially called Start Today Co, speaks at an event launching the debut of its formal apparel items, in Tokyo
კოსმოსურმასა ტრანსპორტ კომპანია SpaceX-მა იმ პირველი კერძო მგზავრის ვინაობდა გაამხილა, რომელსაც ელონ მასკის კომპანიის რაკეტა  Big Falcon-ით მთვარის ირგვლივ მოგზაურობა სურს. ეს გახლავთ იაპონელი მილიარდერი
სტრონომია - კოსმოსი

ვინ არის პირველი მგზავრი, რომელიც SpaceX-ის კოსმოსური ხომალდით მთვარის ირგვლივ იმოგზაურებს?

la-1533847192-p34vsint90-snap-image
ილონ მასკის კოსმოსურმა სატრანსპორტო კომპანია SpaceX- მა მსოფლიოს პირველ კერძო მგზავრთან კონტრაქტი გააფორმა. კონტრაქტი SpaceX-ის კოსმოსური ხომალდით - "ფალკონით" (Big Falcon Rocket (BFR)) მთვარის ირგვლივ
დაბნელება
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოააქართველო

საქართველოში მთვარის დაბნელება 21 საათსა და 14 წუთზე დაიწყება

როგორც იცით, დღეს საუკუნის ყველაზე გრძელი მთვარის სრული დაბნელება იქნება - ის ერთი საათი და 43 წუთი გაგრძელდება. გასაგებად რომ განვმარტოთ - მთვარე დედამიწის ჩრდილში მოხვდება. რაც შეეხება საქართველოს - აქ მთვარის
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოავლევებიიზიკა

პირველად მეცნიერების ისტორიაში – მეცნიერებმა აინშტაინის შავი ხვრელის თეორიის დამტკიცება შეძლეს!

თეორია