ასტრონომია - კოსმოსი

კოსმოსური ჰაკათონი
სტრონომია - კოსმოსიამოგონება - ინოვაციააქართველო

ახალციხელი ახალგაზრდების იდეა, მარსზე ჟანგბადის წარმოქმნის შესახებ, კოსმოსური ჰაკათონის გამარჯვებულია

1-3 დეკემბერს, არასამთავრობო ორგანიზაცია „დემოკრატიის ლაბორატორიის“ ორგანიზებით  გაიმართა პროექტის „კოსმოსური ჰაკათონის“ ფინალი. კონკურსში მონაწილეობა 18-დან 25 წლამდე ახალგაზრდებს შეეძლოთ მთელი ქვეყნის მასშტაბით, ხოლო რაც შეეხება ჰაკათონის მთავარ თემას, ეს გახლდათ
სტრონომია - კოსმოსისოფლიო

ტრამპი: ,,მალე ამერიკელები მთვარეზე დაბრუნდებიან და მარსზე გაემგზავრებიან”

ტრამპი კოსმოსი
იმ დროს, როდესაც ჩინეთი ამბიციურ მთვარის პროგრამაზე მუშაობს, პრეზიდენტი დონალდ ტრამპი პირობას დებს, რომ ამერიკის შეერთებული შტატები კოსმოსის კვლევის ლიდერი გახდება, ვინაიდან მან ამერიკელების მთვარეზე
სტრონომია - კოსმოსისოფლიოოფლის მეურნეობა

მეცნიერები არაბთა გაერთიანებული საამიროებიდან მარსზე ფინიკის პალმების და მარწყვის ბაღის გაშენებას აპირებენ

არაბები მარსი მარწყვი
წითელმა პლანეტამ არაბეთის გაერთიანებული ემირატების მეცნიერებს ახალი იდეეები გაუჩინა. მიზეზი მისი უდაბნოსთან მიმსგავსებაა. ისინი იქ პალმებისა და მარწყვის გაშენებას გეგმავენ. ,,იდეა არაბეთის გაერთიანებული კოსმოსური სააგენტოს
დროში მოგზაურობა
სტრონომია - კოსმოსივლევები

ასტროფიზიკოსი: ,,დროში მოგზაურობა შესაძლებელია”

ასტროფიზიკოსი ეტან სიეგელი აცხადებს, რომ დროში მოგზაურობა შესაძლებელია. თეორიული ფიზიკის წესებით, არსებობს გარკვეული პირობები, რომელიც საშუალებას იძლევა შეიქმნას ჭიის ხვრელი, იგივე აინშტაინ-როზენის ხიდი (ჰიპოთეზების თანახმად, სამყაროში დროისა და სივრცის ორ
სტრონომია - კოსმოსიანათლებააქართველო

NASA-ს ასტრონავტმა ქართველ მფრინავს ჯილდო გადასცა ,,ქალთა ლიდერობისა და მამაცობისთვის”

საავიაციო უნივერსიტეტი
საქართველოში მყოფმა NASA-ს ასტრონავტმა - ჰაიდი ფაიფერმა ავიაციის უნივერსიტეტის კურსდამთავრებულს - ნადია ბენკლიანს გადასცა სერტიფიკატი და ჯილდო ,,ქალთა ლიდერობისა და მამაცობისთვის".  გარდა ამისა, ასტრონავტი უნივერსიტეტის სტუდენტებს
სტრონომია - კოსმოსივლევები

მეცნიერები: ,,ნეპტუნსა და ურანზე ალმასების წვიმა მოდის”

ნეპტუნი ურანი ალმასი
ასტრონავტები ვარაუდობენ, რომ ნეპტუნსა და ურანზე ალმასების წვიმები მოდის, ამ პლანეტებზე ნარშირბადის არსებული მარაგის გამო. ამის შესახებ პორტალი "Science Friday" წერს. მეცნიერები ვარაუდობენ, რომ ამ
რუსეთი რაკეტა
სტრონომია - კოსმოსისოფლიო

რუსეთი ახალ კოსმოსურ თანამგზავრს ვერ უკავშირდება

რუსეთის კოსმოსური სააგენტო ,,როსკოსმოსი" აცხადებს, რომ ახლად გაშვებულ ამინდის თანამგზავრთან კავშირი დაკარგა. ,,Meteor-M" სამშაბათს დილით რუსეთის კოსმოდრომ ,,ვოსტოჩნიდან" გაუშვეს. სააგენტოს ინფორმაციით, თანამგზავრს სასურველ ორბიტამდე არ მიუღწევია და მასთან კონტაქტის დამყარება
სტრონომია - კოსმოსიედამიწავლევები

დედამიწა ანტიმატერიის დიდ დარტმას განიცდის, მეცნიერები მიზეზს იკვლევენ

ანტიმატერია
მაღალი სისწრაფის კოსმოსური სხივების ფონზე, რომელიც კოსმოსის სიღრმიდან გვაწვიმს, არსებობს ანტიმატერიული ნაწილაკები, რომელსაც პოზიტრონებს უწოდებენ. ასტრონომები მიიჩნევენ, რომ დედამიწაზე ეს  ,,ანტიელექტრონების"  „წვიმა“  პულსარების გამო ხდება,
სტრონომია - კოსმოსის საინტერესოავლევები

დედამიწის ზომისა პლანეტა, რომელზეც შესაძლოა სიცოცხლე არსებობს, თანდათან გვიახლოვდება

დედამიწის მსგავსი პლანეტა
მეცნიერებმა ახალი პლანეტა - Ross 128b აღმოაჩინეს. ის წითელი ვარსკვლავის გარშემო ორბიტაზე მოძრაობს და დედამიწისგან 11 სინათლის წლითაა დაშორებული. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ თანამედროვე
0E253D85-832C-4771-B5E4-CA074C40B143
სტრონომია - კოსმოსივლევები

ბიოლოგებმა დაადგინეს, რამდენ ხანსაა შესაძლებელი მარსზე სიცოცხლის შენარჩუნება

მარსი საცხოვრებლად არცთუ ისე უსაფრთხო ადგილია. მის ზედაპირზე საშუალო ტემპერატურა ზაფხულში 63°C (-82°F) -ია, ხოლო ზამთარში ტემპერატურა შესაძლოა -143°C (-226°F) გრადუსამდეც კი დაეცეს. წითელი პლანეტის ატმოსფერული წნევა დედამიწაზე არსებული წნევის
1 2 3 11