close
AMG

მსოფლიოს 5 მოწინავე კომპანია

getty_505220824_139196

გამოცემა Harvard Business Review” „მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგს აქვეყნებს. უკვე მეექვსე წელია პირველ ადგილს კომპანია „ Apple იკავებს. ,,ჩვენ მუდმივად ვმუშაობთ იმისთვის, რომ  „Apple-ი“ იყოს საუკეთესო. ეს შედეგებზეც აისახება. უკვე მეექვსე წელია ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის სახელს ვატარებთ. მომხმარებელი გვენდობა და ჩვენ ეს სტიმულს გვაძლევს, რომ უფრო მეტი გავაკეთოთ.” – განაცხადა კომპანიის აღმასრულებელმა დირექტორმაძვირადღირებული ბრენდების  10-ეული კი ასე გამოიყურება:

 

  1. “Apple” – ბრენდის ღირებულება: 154,1 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +6%.
  2. “Google “– ბრენდის ღირებულება 82,5 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +26%.
  3. “Microsoft” – ბრენდის ღირებულება: 75,2 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: + 9 %.
  4. “Coca-cola “– ბრენდის ღირებულება: 58,5 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +4%.
  5. “Facebook” – ბრენდის ღირებულება: 52,6 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +44%.

 

HBR.com

მასალა მოამზადა : ლაშა ჟინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”

მასალის გამოყენების პირობები

კომენტარი

admin2

The author admin2